SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben wel heel benieuwd naar de belevenissen!"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
Oh, dat is leuk zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:26 schreef PM-girl het volgende:
Ja, Estrys staat in het lijstje! Zullen we dan Simon-Seb-Simon meeten?
ik heb nergens naar te kijken qua tijdsplanning. mij maakt het helemaal niks uit wanneer simon komt hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef mrien het volgende:
Leuk ingepakt!
Vraagje. Ik krijg Simon nu 4 juli - 11 juli maar dat komt eigenlijk rottig uit..
Krijg via D&V Hopp Dublin te leen in de laatste 2 weken van juli en Sakura Bloom in de eerste week van juli. En begin augustus ga ik op vakantie (tot eind aug)...
Is er iemand die met me wil ruilen?
Ik had LL al gevraagd, maar zij moet de doek dan sowieso op 3/4 juli hebben, anders is zij weer niet thuis...
Super!thx simmuquote:Op maandag 25 mei 2009 09:32 schreef Reinhilde het volgende:
Ok, dus dan wisselen Mrien en Simmu?
Mrien, is dat ok?
Nee hoor, maar ik vind het ook zo wat om nu nog te vragen of er nog iemand bij het schema bij kan en ik zag dat andere mensen al plekjes inwisselden (tweede regel is een edit toen ik het topic doorgelezen had). VInd het niet echt nodig om de hele boel om te gooien omdat ik weg wasquote:
Ja, zo staat het er misschien ook wel een beetje, maar dat was niet zoals ik het bedoeldequote:Op maandag 25 mei 2009 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het komt over alsof je op je tenen getrapt bent omdat er geen rekening is gehouden met dat jij weg was en je dus ook niet aan kon melden
Maar als je heel graag wil mag jij mijn plekje wel overnemen hoor, ik leen Simon wel een ander keertje
Nergens voor nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja als nou iedereen zich er nog ff mee gaat bemoeien, maken we ff een rel van iets wat al opgelost was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |