Wij zitten met smart te wachten tot meneer de bezorger komtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef oeke het volgende:
Zo, Bamboe is gewassen en gestreken. Nu nog even in het boekje schrijven en wat foto's uitprinten, wel zwart-wit ben ik bang, en dan kan alles op de bus naar MeNicole en kleine Leander.![]()
Ik hoop dat zij er net zoveel plezier van hebben als wij.![]()
[ afbeelding ]
Ok gelukkig ik was namleijk al bang dat ie aan de deur was geweest toen we ff weg warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef oeke het volgende:
Ojee, Kobus was gisteren heel dwars dus ik heb hem vandaag pas op de bus kunnen doen.
Ik heb hem verzekerd opgestuurd, als het goed is is hij er morgen
Ja hij was er net. Dank je voor het kaartje enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef oeke het volgende:
MeNicole, de chauffeur is onderweg! (ik weet alleen niet hoe laat hij voor je deur staat...)
Het reisschema (en dat van Bamboe) heb ik niet in het topic gezet maar gePM'd naar de deelnemers.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Is er ook een schema van Juliette beschikbaar?
Of heb ik daar overheen gelezen?
welke knoop doe je?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef MeNicole het volgende:
Ik krijg Leander niet helemaal strak in de doekIk denk dat ik het straks eens moet gaan proberen via een filmpje. Iemand nog een goeie die ik na kan doen?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:13 schreef oeke het volgende:Simon is binnen!
![]()
Mooi en zacht!
Lief heeft het fototoestel mee en Kobus slaapt eindelijk dus nog geen foto's helaas. Morgen lukt dat wel!
Misschien kan ik als eerste uitje met Simon voor het eerst sinds Kobus er is het centrum in, d.w.z Kalverstraat. Daar heb ik al een paar dagen zin in maar ookIk hoorde iets over massa's toeristen...
Ik wil hem met zijn buik tegen de mijne. Maar of het zit te strak dat ik hem er toch niet lekker in krijg of hij zit te los zodat hij "achterover" valt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
welke knoop doe je?
Ik weet niet of je de knoop goed doet, maar met een rekbare doek kan je de doek helemaal vantevoren omknopen, wel stevig, dat er niet supterveel ruimte is (immers, hoe groot is leander nou?) en dan je leander er zo inleggen / proppen. zit dan altijd strak.
Daarom had ik zo gierig de doos bewaard ik was veel te bang dat ik het niet verzonden kreegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Gelukkig!
en sorry voor de knullige verpakkingIk kwam dus net papier tekort
Dat maakt het plezier van Simon in de bus niet minder, hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef Fuente het volgende:
en sorry voor de knullige verpakkingIk kwam dus net papier tekort
proppen, dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik wil hem met zijn buik tegen de mijne. Maar of het zit te strak dat ik hem er toch niet lekker in krijg of hij zit te los zodat hij "achterover" valt.
Welke doeken gaan er nog meer rond dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
och, wat lief!![]()
![]()
*rammel
mss kan je bij de andere reisdoeken aansluiten?
Ja eind van de week gaat ie jou kant op. Voor ons jammer maar voor jullie heerlijkquote:Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik me er destijds voor opgaf, leek het nog zo ver weg en onwerkelijk...en nu heb ik een eigen ukkie om in de doek rond te dragen. Bamboe komt eind van de week deze kant op, als ik me niet vergis. Ik verheug me er heel erg op, zeker als ik Leander zo lekker zie bij MeNicole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |