Maudje slaapt ook lekker door?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:10 schreef Bjoro het volgende:
ff lekker geen wekker.....wat is dat toch een heerlijk gevoel !
die is aan het logeren bij opa en omaquote:
Kan je lang genieten van de dagquote:
weinig eigenlijk, meer series ook de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Pascal kijk je nog wel eens naar een filmpje ?
Ik hoor je er nooit meer over.
Dan gaan we daar maar zo naar toe.quote:
wel flauwquote:
goh...daar zullen ze van balenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:24 schreef rubbereend het volgende:
Nou voor Feyenoord is het seizoen ook klaar
0-4quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:24 schreef rubbereend het volgende:
Nou voor Feyenoord is het seizoen ook klaar
Het is toch allemaal wat!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jan deed t met Fleur en is verlies op LisaHet lijkt GTST wel.
Is dit waar, of zijn dit weer de bekende roddels?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jan deed t met Fleur en is verlies op LisaHet lijkt GTST wel.
Maar heb jij nou iets met René Froger ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is toch allemaal wat!
Nog even en we horen dat Fransje Bauer het al jaren met Leontien Borsato doet!
Mij verbaast niets meer.
Nee, met Victor Reinierquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar heb jij nou iets met René Froger ofzo?
Nee, dat is Bluezz. Ole gaat met Peter Beense.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar heb jij nou iets met René Froger ofzo?
Ah, dat zijn Lucky Letters.quote:
Peter is te druk met afvallenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is Bluezz. Ole gaat met Peter Beense.
Okeequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, dat zijn Lucky Letters.
@ Bos: RTL Boulevard
Viel me ook opquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Geweldig - hoe Kwalbert en die speknek dan aan het eind weer zeggen dat het eigenlijk nergens over gaat: Het sijn twee jongen mensssen die verlieffft zijn geworden op een ander, waar hebben we het over.
Hoe gluiperig kun je zijn
zou er een tutu zijn in zijn maat ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
Heb je je balletpakje al aan?
quote:
Zag ooit Ischa Meijer ballet-dansen. Dus ik ben wel wat gewend.quote:
Is voorrang echt met twee R-en ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is moderne dans, doe je gewoon in spijkerbroek sufferds. Maar misschien krijgt de nieuwe Tommy Wieringa toch voorrang.
jaquote:
quote:
De presentatorquote:
De leukste vind ik altijd de tweeling van 200 kilo per stuk die de trompet playbacktquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:35 schreef Ole het volgende:
Geweldig nu op ZDF de Grand Prix der Volksmusik
Ik vind hem gewoon een lekker dingquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij raar bent, maar zo raar.
het is ook zo knap allemaal live gezongenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
De leukste vind ik altijd de tweeling van 200 kilo per stuk die de trompet playbackt
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
Het dansen is prachtig, maar ik houd er dan ook echt van
is vaak hoor met mannen die dansen leuk vinden en het songfestival (en Heerenveen)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Oh gos, denk je dat echt?
RIP kreeftquote:
Nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is vaak hoor met mannen die dansen leuk vinden en het songfestival (en Heerenveen)
dat zou ik nou echt dapper van je vinden !quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen toch
Ga het laatste boek van Charlotte Mutsaers maar lezen voor straf - over het kreeftenbevrijdingsfrontquote:
Eerst nog 3 op reis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Ole het volgende:
Oeh nu de Keuringsdienst van Waarde, over asbest in kattengrit
Behalve een moordenaar ben je nog een racist ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
Ik moet eerst nog Robert Vuijsje uitlezen, over z'n fetisj voor grote dikke negerinnen.
ja ik zie hetquote:
Arie EO Boomsma.quote:
Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsmaquote:
Bah! Het wordt steeds ranziger op die publieke zendersquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsma
Dit mag wel van de EO als het een foto is mag het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsma
Teun, mijn oud-collegaatjequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Ole het volgende:
Nu begint KvW wel
Fijn om te weten dat kattenbakkorrels uit Turkije komenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Ole het volgende:
Nu begint KvW wel
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Teun, mijn oud-collegaatje
En nu zit Jack er ook al bij, ken ik ook goed.
Oh sorry, ik mag van Bluezz nooit zeggen dat ik mensen ken.
De enige kattengrindberg van de wereld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat kattenbakkorrels uit Turkije komen.
vlak voordat ze hun sjaggie aansteken ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Onze katten zeggen altijd, oost west - as best.
Wordt tijd dat je een poes van dichtbij zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Onze katten zeggen altijd, oost west - as best.
En dan niet op je scherm hequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je een poes van dichtbij ziet
Dat stinkt toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |