Ik heb een lege box en hij staat op 35%quote:
Yups.quote:
Leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
Zo naar de Infadels in de Melkweg, mijn eerste Twitter-kaartje
Idd een kippenneuker hoeft niet te pinnen.quote:
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
Zo naar de Infadels in de Melkweg, mijn eerste Twitter-kaartje
Ik had zoiets bij NOFX.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravo
Ik zal morgen ff wat foto's maken van de eendquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke band, kwam ze op Lowlands per ongeluk tegen. Liep over het terrein en uit een kleine tent hoorde ik wat leuks. Ik loop naar binnen en er stonden rond de 80 mensen. Even geluisterd..... klonk goed, Na het optreden kwamen ze nog voor bij het hek buurten met de fans.... Nou dat bleken de Infadels te zijn. Het jaar erop stonden ze in een afgeladen volle Bravo
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef borisz het volgende:
Voor wie nog niet gestemd heeft
Fok! Gouden schoen 2008/2009: De Finale
nog 1 dag, 1 uur en 3 minuten
Leuk SCHquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:26 schreef SCH het volgende:
Infadels waren verrassend goed. Kruising tussen The Levellers, Talking Heads en nog iets, maar dat weet ik nog niet. Lekker in het zweet gedanst, voorproefje op Pinkpop.
Je eerste en tevens laatste post in Hools ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat is tong? http://www.nongnu.org/tong/
moest nog ff jureren bij de foto-onderschriften....maar nu ga ik echtquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest nog ff jureren bij de foto-onderschriften....maar nu ga ik echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |