zou er een tutu zijn in zijn maat ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
Heb je je balletpakje al aan?

quote:

Zag ooit Ischa Meijer ballet-dansen. Dus ik ben wel wat gewend.quote:

Is voorrang echt met twee R-en ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]

Het is moderne dans, doe je gewoon in spijkerbroek sufferds. Maar misschien krijgt de nieuwe Tommy Wieringa toch voorrang.

jaquote:

quote:

John Williams
 John Williams  

De presentatorquote:

De leukste vind ik altijd de tweeling van 200 kilo per stuk die de trompet playbacktquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:35 schreef Ole het volgende:
Geweldig nu op ZDF de Grand Prix der Volksmusik

Ik vind hem gewoon een lekker dingquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij raar bent, maar zo raar.

het is ook zo knap allemaal live gezongenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
De leukste vind ik altijd de tweeling van 200 kilo per stuk die de trompet playbackt

quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
Het dansen is prachtig, maar ik houd er dan ook echt van
 homo
  homo

is vaak hoor met mannen die dansen leuk vinden en het songfestival (en Heerenveen)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Oh gos, denk je dat echt?

RIP kreeftquote:

Nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is vaak hoor met mannen die dansen leuk vinden en het songfestival (en Heerenveen)

dat zou ik nou echt dapper van je vinden !quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen toch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |