Ga het laatste boek van Charlotte Mutsaers maar lezen voor straf - over het kreeftenbevrijdingsfrontquote:

Eerst nog 3 op reis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Ole het volgende:
Oeh nu de Keuringsdienst van Waarde, over asbest in kattengrit

Behalve een moordenaar ben je nog een racist ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
Ik moet eerst nog Robert Vuijsje uitlezen, over z'n fetisj voor grote dikke negerinnen.

ja ik zie hetquote:

Arie EO Boomsma.quote:

Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsmaquote:

Bah! Het wordt steeds ranziger op die publieke zendersquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsma

Dit mag wel van de EO als het een foto is mag het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja als je op 3 een man in een ontbloot bovenlijf ziet, is het van de 10x , 5 x Arie Boomsma

Teun, mijn oud-collegaatjequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Ole het volgende:
Nu begint KvW wel

Fijn om te weten dat kattenbakkorrels uit Turkije komenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Ole het volgende:
Nu begint KvW wel
 .
.

quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Teun, mijn oud-collegaatje
En nu zit Jack er ook al bij, ken ik ook goed.
Oh sorry, ik mag van Bluezz nooit zeggen dat ik mensen ken.

De enige kattengrindberg van de wereld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat kattenbakkorrels uit Turkije komen.

vlak voordat ze hun sjaggie aansteken ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Onze katten zeggen altijd, oost west - as best.

Wordt tijd dat je een poes van dichtbij zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
Onze katten zeggen altijd, oost west - as best.

En dan niet op je scherm hequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je een poes van dichtbij ziet

Dat stinkt toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]

quote:

Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef tong80 het volgende:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |