Nou en of! Nachten heb ik er van wakker gelegen! Overal zag ik alien lizards, onder mijn bed, achter de deuren en gordijnen en in de kastquote:
Inderdaad, als je verder kan kijken dan de verouderde productie waarden blijft er genoeg over om van te genieten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Hukkie het volgende:
Nee, vind V helemaal niet saai, heb nog niet zo lang geleden de serie gezien op dvd, en het blijft geweldig.
Ooit als kind een 1e prijs gewonnen door verkleed te gaan als V.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:03 schreef kriele het volgende:
[..]
Nou en of! Nachten heb ik er van wakker gelegen! Overal zag ik alien lizards, onder mijn bed, achter de deuren en gordijnen en in de kast
Ik op videoquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de originele serie op DVD. Ben erg benieuwd.
Geniaal is eigenlijk ook de beste kwalificatie die ik zou kunnen bedenken.quote:
Ja het was echt verschrikkelijk slecht toen ik het terug keek. Tenminste de special effects, terwijl het in mijn herinnering juist heel erg goed was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik op videoIs heel vreemd opgenomen, door amateurs in elkaar gezet lijkt het wel.
Nou het is van NA star wars (3 tm 6) en daar waren de specials toch een stuk beter. Hier zie je de draadjes van de landingsvoertuigen zo'n beetje hangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef wdn het volgende:
De special effects waren voor die tijd geweldig
We zijn gewoon verwend de laatste paar jaren
In die tijd was het onderscheid en verschil tussen tv en bioscoop veel groter dan dat nu het geval is. Voor tv begrippen waren de FX voor die tijd inderdaad indrukwekkend. Het was ook de duurste tv show ooit toen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef wdn het volgende:
De special effects waren voor die tijd geweldig
We zijn gewoon verwend de laatste paar jaren
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef kriele het volgende:
[..]
In die tijd was het onderscheid en verschil tussen tv en bioscoop veel groter dan dat nu het geval is. Voor tv begrippen waren de FX voor die tijd inderdaad indrukwekkend. Het was ook de duurste tv show ooit toen.
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.
Daarom kijk ik dat soort series ook nooit meer terug.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.
Net als bij Miami Vice, Starsky&Hutch, etc etc
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Smeich het volgende:
tVp
Die serie vond vind ik toendertijd nog steeds geniaal!
Blake 7 was inderdaad geweldig, maar ik denk inderdaad dat als je het nu ziet het er heel erg ouderwets uitziet. Wat ik ook altijd erg leuk vond was de Man van 6 Miljoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.
Net als bij Miami Vice, Starsky&Hutch, etc etc
"Steve Austin, astronaut. A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology. We have the capability to build the world's first bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better, stronger, faster."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Blake 7 was inderdaad geweldig, maar ik denk inderdaad dat als je het nu ziet het er heel erg ouderwets uitziet. Wat ik ook altijd erg leuk vond was de Man van 6 Miljoen.
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Migue het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, maar die trailer ziet er cool uit. Ik ga dit wel een kans geven, lijkt me wel wat.
Alsof de "ouderen" onder ons het verhaal niet kennen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.
En dan laat de trailer wel erg veel van het verhaal zien inderdaad.
Ik heb nu ook niet echt het idee dat het zo'n bekende serie was als Battlestar Galactica en Knight Rider, dat ook van voor mijn tijd is, maar wat ik (natuurlijk) al wel kende voor de nieuwe series.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.
Wat kwamen ze nou doen....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Salamander het volgende:
De clue ben ik dan blijkbaar gelukkig vergeten. Kan ik gewoon de nieuwe versie gaan kijken.
Ik ga er morgen eens hard over nadenken.
Dat was in het orgineel ook zoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Salamander het volgende:
Ach ja. Dat was het.
Ik moet het toch eens allemaal weer gaan kijken. Het verhaal was gewoon goed.
Wie weet wat ze nu met de clue doen.
Zo te zien gaan ze het nu over een religieuze boeg gooien met de mensen die de Visitors steunen. Gewaagde zet in Amerika lijkt me.
Ook, dat was de jeugdige bezoekers vrienden (of zo iets).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:11 schreef Salamander het volgende:
Was dat niet meer als de Hitlerjügend?
En hamsters, cafia's (en nog meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef Gstyles het volgende:
das toch met die mensen die muizen opeten?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Magic-IRC het volgende:
De orginele serie is ook aan te raden hoor.
De SF is natuurlijk "oud", maar de serie is gewoon geweldig.
Hulde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ga hem samen met mijn neefje kijken, die nu net zo oud is als ik toen ik hem voor het eerst zag
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Day het volgende:
Ik vond V helemaal geweldig! Heb alleen nooit de laatste aflevering gezien, geloof ik. Weet in ieder geval niet meer hoe het eindigt.![]()
Ga de remake wel een kans geven.
Alien Nation, geproduceerd door dezelfde regisseur\producer als V.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Karina het volgende:
Off topic, maar er was nog zo'n serie, ook rond die tijd volgens mij, dat ging ook over aliens met kale hoofden met paarse vlekken erop, zij waren al helemaal geïntegreerd in de maatschappij, een van de hoofdpersonen was politieman, hoe heette die serie ook alweer?
Er zijn ook nog films van geweest.
Niet echt, er is nog een mini-serie geweest als afsluiter genaamd "V the final battle"quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef kriele het volgende:
[..]
De serie is zo'n beetje van de een op de andere dag gecancelled en heeft nooit een eind gehad. Geeindigd met een cliffhanger.
Nope, na TFB kwam nog een wekelijkse serie. Die is nooit afgemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Niet echt, er is nog een mini-serie geweest als afsluiter genaamd "V the final battle"
Oh ja dat was het! Leuke serie ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef kriele het volgende:
[..]
Alien Nation, geproduceerd door dezelfde regisseur\producer als V.
Ik ken dat hele zinnetje ook nog uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
"Steve Austin, astronaut. A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology. We have the capability to build the world's first bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better, stronger, faster."
Yup.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd!.
Hoop wel dat ze niet álles gaan remaken. Of staat Buck Rogers al in de planning?.
jakkesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En hamsters, cafia's (en nog meer)
U is een heldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Buck Rodgers, the remake
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Buck Rodgers, the remake
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF? BSG 2.0 was wel 300x beter dan 1.0, hoe leuk ik die ook vond.....toen ik 8 was....quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm, ik ben echt de grootste fan van de eerste serie, en een redelijke van de eerste helft van de tweede. Daarna ging het zuigen en liep de halve cast weg. Ham Tyler is -samen met B.A. Baracus- mijn jeugdheld.
Trailer ziet er redelijk uit, hopen dat ze snappen dat ze niet teveel moeten laten zien. En oh ja, een lekker donker sfeertje zoals de originele serie is ook een must. Ga dit wel volgenHopen dat het niet uitdraait op geneuzel, zoals Battlestar Galactica. Dat was gewoon de Galactica niet meer
Het was zo totaal anders dat het gewoon een andere serie was met toevallig hetzelfde uitgangspunt. Niet slechter of beter maar Starbuck is gewoon Dirk Benedict met een foute sigaar in zn knar en die ander iemand met toevallig dezelfde naam.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
WTF? BSG 2.0 was wel 300x beter dan 1.0, hoe leuk ik die ook vond.....toen ik 8 was....
quote:
Ik bedoel de pilot, niet de trailer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Link staat gewoon in de OP van dit topic!
Ik heb zitten kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:32 schreef wdn het volgende:
SFI FI channel zend op maandag V uit. De originele mini-serie zijn ze net mee begonnen.
Hele week deel 1 en 2 en maandag deel 3 en 4 (en die dan weer de hele week).
En als dat al zo is, dan is het waarschijnlijk een met een mobieltje opgenomen filmpje op YouTube met een hoop geschreeuw, gepraat, mensen in beeld, enz. (kortom de standaard fimpjes van dat soort eventsquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef Symer het volgende:
De pilot is vertoond op Comic Con (overwegend positieve reacties trouwens), maar is volgens mij nog niet op internet verschenen.
Ik moet altijd (heb de DVDs thuis) vreselijk lachen om die enorme draadloze telefoons; zo hip in die tijd, maar die enorme zwarte "koelkasten" met reuzeantennes zien er nu zo "bejaard" uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef PPL het volgende:
Ik heb zitten kijken.
Was wel leuk maar deed wel heel gedateerd aan hoor.
De sfx
quote:Finally ABC has set the airdate for the cult 80's series "V". It is set to air Tuesday November 3'rd. The show will star former "Lost" star: Elizabeth Mitchell, playing a FBI agent at the counter-terrorist unit, and being the first person to realize what lurks beneath the skin of the new visitors on Earth.
Joel Gretsch, Morris Chestnut, Lourdes Benedicto, and Laura Vandervoort also co-star.
Winter Olympics 2010 Vancouverquote:ABC changes its plans for V; will air first four eps then shelve it until after Olympics
ABC has confirmed that it has rejiggered the launch plan for the new fall drama, which is set to premiere Nov. 3. The network has decided to air just the first four installments of the Warner Bros. Television-produced series — and then place “V” on hiatus until after the Winter Olympics.
Het ziet er goed uit.quote:ABC shows the first nine and a half minutes of V
ABC did something similar by making the first scene of FlashForward available online before the premiere. Now ABC has done it with V, as well. Having seen the pilot (which I liked) for my viewing pleasure, this was the best part of the pilot, and I will watch it again when it premieres on November 3 at 8pm because it was meant for the big screen.
V has had some noted issues, with production being put on hiatus for a while to address those issues. Then ABC announced it would air the first for episodes but then put the show itself on hiatus before bringing it back sometime in the new year.
Here’s the video preview of the opening scene:
WATCH NOW
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit.
Nog 11 dagen wachten.![]()
dus 4 afl. dan 3 maand niets en dan de rest? apartquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Winter Olympics 2010 Vancouver
Opening ceremony February 12
Closing ceremony February 28
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef LaTiNo het volgende:
Ik hoop niet dat DIT doorgaat: http://www.examiner.com/x(...)ial-life-is-imminent
Anders zou V niet echt heel erg goed getimed zijn en meteen gecancelled worden om paniek te voorkomen :|
whehehe, brings back memoriesquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:54 schreef Borizzz het volgende:
Van deze scene kon ik vroeger ook nachtenlang niet slapen:
Onder andere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef LesStroud het volgende:
Was dit niet die serie waar ze muizen aten?
Yummie. Nou ik heb wat te eten voor ze in huis, mochten die reptilians bij mij langs komen..quote:
Heb je ook hamsters?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Yummie. Nou ik heb wat te eten voor ze in huis, mochten die reptilians bij mij langs komen..
In het doucheputje.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Baltar het volgende:
Kan bijna niet wachten, zul je zien dat m'n verwachtingen niet waargemaakt worden
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
De New York Times is er best negatief over: http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=television
Terwijl andere media er weer heel lovend over zijn. Tja, we zullen het wel zien, ik heb iig goede hoop.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
De New York Times is er best negatief over: http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=television
Zie ik vaak bij zulke series... Wil gelukkig ook niet veel zeggen, want vaak lopen zulke series wel goed door de vaste base kijkers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
het is dan ook geen Desperate Housewives waar iedere eenheidsworst met een IQ onder NAP nog wel wat mee kan, maar een herleefd stuk filmhistorie voor den ontwickelde mensch met smaeck.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef The_stranger het volgende:
Ah een remake... Vond het origineel zo vet vroeger...
Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij..
Mja, ik vind al die jeugd-retro shit gewoon niet meer het aankijken waard. Dat moet je lekker laten voor wat het is. Ik vond Airwolf ook altijd zo'n enorm coole serie, maar heb het pas na 10 minuten uitgezet. Complete jeugdherinnering verpest gewoon. Dus (de originele) V ga ik zeker niet herkijken! Iig niet nu.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het is dan ook geen Desperate Housewives waar iedere eenheidsworst met een IQ onder NAP nog wel wat mee kan, maar een herleefd stuk filmhistorie voor den ontwickelde mensch met smaeck.
Dat stuk leest alsof de auteur met het verkeerde been uit bed is gestapt. Kleine dingen opzoeken waar je het niet mee eens bent en daar dan een compleet negatief stuk aan ophangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht!quote:
SciFi Channel.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...
Moeilijk he een verhaal bedenken voor V. Toen het stuk huid van de alien afscheurde zodat ze zagen dat het een reptiel was heb ik hem afgezet. Misschien eens verder kijken als ik echt niets anders te doen heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef yavanna het volgende:
Net de pilot bekeken. Ik vond het veelbelovend, leuke karakters en goede acteurs, prima opgezette verhaallijn die ze hopelijk zo weten te behouden. Zie uit naar de volgende aflevering.
In de Benelux nog nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig SyFy toch?
Ze hadden het wat dat betreft beter in een dubbele aflevering kunnen stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:38 schreef Ereinion het volgende:
Leuke pilot wel. Maar poeh, wat een tempo ja.
Je wordt er gvd toch ook helemaal seniel van, dat geknip en gesplits in series.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze hadden het wat dat betreft beter in een dubbele aflevering kunnen stoppen.![]()
Er komen nu overigens 4 afleveringen en in Maart de rest ( 9 aflev. ).
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je wordt er gvd toch ook helemaal seniel van, dat geknip en gesplits in series.
quote:ABC entertainment president Steve McPherson said, "We always intended to break the show up into 'pods' to make it more of an event."
Bullshit. Die serie van de jaren '80 is nog steeds goed. Het enige wat die remakes doen is het originele verhaal en boodschap vernielen en er wat slechte acteurs en cgi in plakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij..
Hey, easy, rustig.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bullshit. Die serie van de jaren '80 is nog steeds goed. Het enige wat die remakes doen is het originele verhaal en boodschap vernielen en er wat slechte acteurs en cgi in plakken.
Laat me raden, je vond GI Joe een goede film?
GI Joe was gewoon verkapte speelgoed reclame, de film was zelfs slechter dan dat. Bij V was de analogie tussen nazi duitsland, de tweede wereld oorlog, de collaberateurs en de holocaust wel erg duidelijk...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
En ik ben erg benieuwd wat de oorspronkelijke boodschap in V en GI Joe was btw. Of voorbeelden van die briljante acteurs destijds.
"He, die ken ik ergens van"quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef gniffie het volgende:
Ze is van het eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |