Nou en of! Nachten heb ik er van wakker gelegen! Overal zag ik alien lizards, onder mijn bed, achter de deuren en gordijnen en in de kastquote:
Inderdaad, als je verder kan kijken dan de verouderde productie waarden blijft er genoeg over om van te genieten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Hukkie het volgende:
Nee, vind V helemaal niet saai, heb nog niet zo lang geleden de serie gezien op dvd, en het blijft geweldig.
Ooit als kind een 1e prijs gewonnen door verkleed te gaan als V.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:03 schreef kriele het volgende:
[..]
Nou en of! Nachten heb ik er van wakker gelegen! Overal zag ik alien lizards, onder mijn bed, achter de deuren en gordijnen en in de kast
Ik op videoquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de originele serie op DVD. Ben erg benieuwd.
Geniaal is eigenlijk ook de beste kwalificatie die ik zou kunnen bedenken.quote:
Ja het was echt verschrikkelijk slecht toen ik het terug keek. Tenminste de special effects, terwijl het in mijn herinnering juist heel erg goed was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik op videoIs heel vreemd opgenomen, door amateurs in elkaar gezet lijkt het wel.
Nou het is van NA star wars (3 tm 6) en daar waren de specials toch een stuk beter. Hier zie je de draadjes van de landingsvoertuigen zo'n beetje hangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef wdn het volgende:
De special effects waren voor die tijd geweldig
We zijn gewoon verwend de laatste paar jaren
In die tijd was het onderscheid en verschil tussen tv en bioscoop veel groter dan dat nu het geval is. Voor tv begrippen waren de FX voor die tijd inderdaad indrukwekkend. Het was ook de duurste tv show ooit toen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef wdn het volgende:
De special effects waren voor die tijd geweldig
We zijn gewoon verwend de laatste paar jaren
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef kriele het volgende:
[..]
In die tijd was het onderscheid en verschil tussen tv en bioscoop veel groter dan dat nu het geval is. Voor tv begrippen waren de FX voor die tijd inderdaad indrukwekkend. Het was ook de duurste tv show ooit toen.
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.
Daarom kijk ik dat soort series ook nooit meer terug.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.
Net als bij Miami Vice, Starsky&Hutch, etc etc
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Smeich het volgende:
tVp
Die serie vond vind ik toendertijd nog steeds geniaal!
Blake 7 was inderdaad geweldig, maar ik denk inderdaad dat als je het nu ziet het er heel erg ouderwets uitziet. Wat ik ook altijd erg leuk vond was de Man van 6 Miljoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb Blake 7 op DVD gekocht, het is aardig om weer te zien, maar de herinnering was beter.
Net als bij Miami Vice, Starsky&Hutch, etc etc
"Steve Austin, astronaut. A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology. We have the capability to build the world's first bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better, stronger, faster."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Blake 7 was inderdaad geweldig, maar ik denk inderdaad dat als je het nu ziet het er heel erg ouderwets uitziet. Wat ik ook altijd erg leuk vond was de Man van 6 Miljoen.
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Migue het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, maar die trailer ziet er cool uit. Ik ga dit wel een kans geven, lijkt me wel wat.
Alsof de "ouderen" onder ons het verhaal niet kennen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.
En dan laat de trailer wel erg veel van het verhaal zien inderdaad.
Ik heb nu ook niet echt het idee dat het zo'n bekende serie was als Battlestar Galactica en Knight Rider, dat ook van voor mijn tijd is, maar wat ik (natuurlijk) al wel kende voor de nieuwe series.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje oud. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er mensen zouden zijn die V niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |