Dan is er eten in het spel zeker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft haast zo te zien.
uien!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is er eten in het spel zeker.
Thnx, lekker snel!
Nee, dat hondenvoer zal zich wel roeren in haar maagquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:32 schreef kahaarin het volgende:
Op de laatste cap van Akveor ziet Elientje er ook een beetje pips uit, kan ook bijna niet anders.
nou wil ik niet lullig doen maar Marilien is net een herkauwende geit met dat biscuitje....quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:32 schreef bamby het volgende:
Gatver de gatver wat zit die jeroen smerig te eten.
Zekers hoop alleen niet dat ze zo weer tot de eliminatie stil voor zich uit gaan zitten starenquote:
Er is al een hele organisatie voor hem op poten gezet: Meld je hier als je Jeroen erin wil houdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of er nog gekke dingen gaan gebeuren op de ranglijst. Heeft Jeroen een fanbase die nog in aktie komt?
Nee hoor niet lullig mee eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef snetje het volgende:
[..]
nou wil ik niet lullig doen maar Marilien is net een herkauwende geit met dat biscuitje....
je bord is uit balans....quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/e543a020ae4ebb58a75d88bc1944c72c.png]afbeelding ] [/url]
Nu 3. Er is geen pijl op te trekken. Ik denk wel dat het exit Jeroen is.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/e543a020ae4ebb58a75d88bc1944c72c.png]afbeelding ] [/url]
Die mogelijkheid zit er in....quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat hondenvoer zal zich wel roeren in haar maag
Hoop het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu 3. Er is geen pijl op te trekken. Ik denk wel dat het exit Jeroen is.
Blijkbaar, Eline onderaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of er nog gekke dingen gaan gebeuren op de ranglijst. Heeft Jeroen een fanbase die nog in aktie komt?
Ik ga het echt niet meer bijhouden, is geen beginnen aan.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef R0T29 het volgende:
Ik weet het, ik ben knettergek, maar Jeroen is weer bij!!!!
Thanks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef R0T29 het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Avond allemaal, nou ik zit er klaar voor hoor!!
Ik ben ineens recentelijk benieuwd of er nog voor 1000'den votes verschuivingen gaan plaatsvinden...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is al een hele organisatie voor hem op poten gezet: Meld je hier als je Jeroen erin wil houden
van mij mogen die akelige biscuitjes exit!! akelige kraakdingenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hoor niet lullig mee eensMaar hoop wel dat ze wint
![]()
![]()
Ja spannend he, nou ja spannend maar wie denk jij die er naar huis gaat?? ik denk Eline hoe raar het ook klinkt.quote:
hoi wij ook hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
goed manquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef R0T29 het volgende:
Jeroen kreeg er 600 credits bij binnen een minuut of 10 tijd. Ja ja, de deadline begint te naderen.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef R0T29 het volgende:
Klopt die is wel veilig, om 19.55 alles weer op nul.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
Er zijn ook nog idioten die op Marielin aan het stemmen zijn, die is ongenaakbaar. Geld weggooien dit
Als Eline zo weinig stemmen krijgt word zij het, maar volgens mij gaan we straks nog wel flink wat stemmen erbij zien voor iedereenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja spannend he, nou ja spannend maar wie denk jij die er naar huis gaat?? ik denk Eline hoe raar het ook klinkt.
goeie avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Dat zou niet slim zijn... er wordt gedoseerd gestemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben ineens recentelijk benieuwd of er nog voor 1000'den votes verschuivingen gaan plaatsvinden...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu 3. Er is geen pijl op te trekken. Ik denk wel dat het exit Jeroen is.
Van mij ook zet maar steeds mijn geluid zachter al ze die eten geen gehoor dat gesmakquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef snetje het volgende:
[..]
van mij mogen die akelige biscuitjes exit!! akelige kraakdingen![]()
Nee dat klopt, ik heb dat al doorgegeven... ( en néé ik heb ze niet..!)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn... er wordt gedoseerd gestemd.
spannendquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef earthling39 het volgende:
ze mogen weer vegen
hoe leg je zoiets uit dat ze die votes beter tot na 20.00 kunnen bewaren ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef Pek het volgende:
Er zijn ook nog idioten die op Marielin aan het stemmen zijn, die is ongenaakbaar. Geld weggooien dit
Vriend van of fan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef R0T29 het volgende:
niet laat ze nu maar stemmen op marielinquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe leg je zoiets uit dat ze die votes beter tot na 20.00 kunnen bewaren ....![]()
![]()
Nee, iets in me zegt Eline er vanavond uit, zal het straks nog ff in mijn glazen bolletje bekijken maar ik denk Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Als Eline zo weinig stemmen krijgt word zij het, maar volgens mij gaan we straks nog wel flink wat stemmen erbij zien voor iedereen
Dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/8451998e4b73f32f86ce99de3939c15b.png]afbeelding ] [/url]
Geen van 2 eigenlijk. Jeroen zorgt in ieder geval voor een beetje reuring. Ben een paar dagen vrij en wil nog lekker streamen. Zonder Jeroen kan ik net zo goed wat anders gaan doen, dan wordt het echt zzzzaaiquote:
yep het stemmen gaat aardig snel nu zie ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, iets in me zegt Eline er vanavond uit, zal het straks nog ff in mijn glazen bolletje bekijken maar ik denk Eline
hoi Moha ook al helemaal klaar lees ik
Wordt lekker druk al hier en hoop weer gezelligquote:
Marielin blijft onaantastbaar bovenaan staan, dus Eline wordt de dupe van de strijd tussen de mannenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef moha het volgende:
de jeroen en pim fans zijn aan het stemmen die ruilen steeds van plaats 2 en 3
Waardoor Eline steeds verder achter komt te staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef moha het volgende:
de jeroen en pim fans zijn aan het stemmen die ruilen steeds van plaats 2 en 3
tuurlijk word het weer gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wordt lekker druk al hier en hoop weer gezellig
Eline staat zo'n 300 punten achter... dus wanneer die weer omhoog gaat moet de rest ook weer stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
Veranderen die stemmen op het control panel wel? Ik blijf maar hetzelfde zien.
Ook nadat je op F5 hebt geklikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
Dat getal is niet te berekenen omdat je met laadtijden van je internetexplorer zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Floeppie het volgende:
Hoe gaat dat stemmen??
Ik bedoel gaat dat elke keer met een credit of kan je er gelijk 250 credits aan spenderen???
En als het met 1 per keer gaat hoeveel kan je er dan per uur kwijt raken??
ze veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Eline staat zo'n 300 punten achter... dus wanneer die weer omhoog gaat moet de rest ook weer stemmen.
Eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Spooky4u het volgende:
Aan de ene kant mag Jeroen van mij op dit moment best het veld ruimen, in een eerder stadium vond ik het te vroeg, maar ook nu heeft hij moeite met vermaak en entertainment. Maar mocht Eline het veld ruimen, dan zal ik er echt niet minder wakker van liggen. Pim en Marielin zijn daarentegen imo degene die zonder gezeik alle opdrachten zijn aangegaan en verdienen daarvoor mijn respect.
daar ben ik ook bang voor (Eline staat onderaan)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Marielin blijft onaantastbaar bovenaan staan, dus Eline wordt de dupe van de strijd tussen de mannen
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.quote:
Ja maar dat gaat nu prima (zag Eline omhoog schieten per refresh maar lekker niet genoeg).quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.
De strijd tussen de softies(Pim-Eline) en de druiloren(Jeroen-Marielin)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Disana het volgende:
Er is iemand als een gek bezig op Eline te stemmen.
inderdaad, er staan hier en daar niet echte vriendelijke opmerkingen naar deelnemers toequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat ik me nu steeds zit te bedenken, de vriend van Marilien is ook hier, misschien fam. van Eline,Pim en Jeroen en die lezen ons allemaal wat we ze wensen/gunnen etc. lijkt me verdomd moeilijk hoor als 1 van mijn kinderen met zo een prog zouden meedoen.
zou wel lacchen zijn Marielin als laatste eindigenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Oxymorons het volgende:
Ik voorspel dat Marielin in het komende uur nog een keer op een andere plaats komt te staan...
Ze komt zeker niet meer boven Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef earthling39 het volgende:
Eline 2161 maar nog steeds flink achter
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef blomst het volgende:
[..]
zou wel lacchen zijn Marielin als laatste eindigen
Ik gebruik sowieso de muis om te refreshen maar in het taalgebruik noem ik het F5-en.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.
Aerdenhout is wakkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Disana het volgende:
En Eline weer op 3.
De redactie ook.quote:
Ik moet óók sociaal doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben jij erbij komende 3 avonden of moet je sociaal doen?
Hier op 3 momenteel. Het is niet bij te houden, zo snel wisselt het.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:08 schreef Espabilado het volgende:
Iemand is zich gek aan het klikken op Pim
Was net toch even leuk te bedenken dat ze er zomaar uit zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier op 3 momenteel. Het is niet bij te houden, zo snel wisselt het.
Wishful thinking.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
Was net toch even leuk te bedenken dat ze er zomaar uit zou kunnen gaan.
Waarom denk ik dat ze zelfs de finale gaat winnen.
Ja, en soms ben ik ook niet zo netjes zat ik steeds aan te denken van ppfftt stel dat mijn kind erin zat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
inderdaad, er staan hier en daar niet echte vriendelijke opmerkingen naar deelnemers toe
Beetje cola erbij en opboeren maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat hondenvoer zal zich wel roeren in haar maag
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, Eline zei al dat ze niet zo lang boven wilde zitten maar zsm naar huis toe wil, die loop je dan dus misquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Trein vertraging... Als ik hierdoor de exit mis word ik gek!
Het kan nog!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet oneerlijk hoor,quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het idee dat ook deze keer het stemmen niet eerlijk verloopt .....wedden dat jeroen blijft tot het eind ?
laten we het hopen zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het idee dat ook deze keer het stemmen niet eerlijk verloopt .....wedden dat jeroen blijft tot het eind ?
Ik ga akoord! Zolang we maar Eline en Jeroen steunen nu!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, we kunnen toch blijven kleppen op FOKquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
tuurlijk word het weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dit wel missen als de bunker weer afgelopen is
Waarom zou het stemmen niet eerlijk gaan? Waar maak je dat uit op dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij stemde jeroen naar 2quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar blijven de mannen-stemmers.
Logisch. Liever tietencaps dan mannenbillenquote:
Ohhw.. maar er zijn er nog "duizenden" in omloop.. er kan nog "van álles" gebeuren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Dat is niet oneerlijk hoor,
dat kost een heeeeleboel credits![]()
en dat was vorige keer op t nippertje
waar is er ook maar uberhaupt iets te checken dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou het stemmen niet eerlijk gaan? Waar maak je dat uit op dan?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
gewoon een eerlijke strijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Als Jeroen vertrekt is het over en uit. Kumbaya voor 2 dagen.quote:
www.thebunkeronline.tvquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waar is er ook maar uberhaupt iets te checken dan ?
Nee, als ze daar boven mocht douchen wilde ze nog wel blijven zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, Eline zei al dat ze niet zo lang boven wilde zitten maar zsm naar huis toe wil, die loop je dan dus mis
Daarom, dan kun je zoiets toch niet suggereren? Net zomin als het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Op het control panel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Nou Bobby, misschien zie je dr dan toch nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee, als ze daar boven mocht douchen wilde ze nog wel blijven zitten.
Het ging erom dat ze zich nu vies voelt.
Dat mag ook wel voor dat geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan krijgen ze te horen op welke plek ze staan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Er komen zodadelijk wat korte isoleercelgesprekjes.
Ohww?? ga je 'm tegenhouden dan? Er gaat er maar één van de 4 pleitte hoor...en aangezien ze álle 4 even kleurloos zijn zou ik zeggen doe rustig aan jôh....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Ach Bob, ik mis hem ook. Moet uit Apeldoorn komen rijden en er staat zoals altijd 's avonds file op de A50, nu nog maar 12 kmquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
quote:
Ik had ook even een proestmomentje, die moet je er toch gewoon inhoudenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Danny het volgende:
Barry van Tongeren eet dus wondkorsten met ketchup. Duidelijk. Met dank aan Eline
Ik heb nog geen tietencap van Olijfje gezien, alleen van Marielin. Je mist er volgens mij ook niks aan.quote:
Ben jij dr al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Er komen zodadelijk wat korte isoleercelgesprekjes.
Weer minimaal 100 euro in de prijzenpotquote:
Onze liefde voor Marielin en Jeroen is groterquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is er met zijn stille liefde voor Eline gebeurd?
Ik heb wel een puntje langs zien schieten, Amber heeft meer volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tietencap van Olijfje gezien, alleen van Marielin. Je mist er volgens mij ook niks aan.
gaat gert de bunker in ?quote:
hij doet dat omdat hij weet dat als het het Eline gunt stemmers misschien ook wel op haar stemmen....hij vindt Eline toch een concurrent voor zichzelf blijkbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Pim gunt Marielin het geld het meeste, als hij niet wint.
apart he dat dat iedere stemming zo is ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8600 credits, ze staan zo dicht bij elkaar die laatste drie, dat het simpelweg een kwestie van geluk lijkt nu!
ik gun iedereen het geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gunt Pim het geld het meest, als ze niet wint.
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gunt Pim het geld het meest, als ze niet wint.
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8600 credits, ze staan zo dicht bij elkaar die laatste drie, dat het simpelweg een kwestie van geluk lijkt nu!
Nog 20 minuten stemmenquote:
Zijzelf denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, toch
Nep-soldaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
Eline weer op 3. Kom op Pim-stemmers. Nee wacht es, Pim op 2
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Disana het volgende:
Wat een onzin om dat nog een keer te laten doen maar dan zonder kauwgum. Extra zendtijd voor Eline.
De winst gunnen en het geld gunnen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, toch
Misschien vindt ie dat Marielin er harder voor heeft gewerkt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Pim gunt Marielin het geld het meeste, als hij niet wint.
Ik zou De Telegraaf bellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nou?
Marielin begint haar gesprek en moet direct de kauwgom uit haar mond halen.
Maar we trekken Elientje niet voor heur, heul niet.
Zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Gert het volgende:
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.
Nog snel effe een cap van Eline, misschien m'n laatste.
[ afbeelding ]
Joepiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
Eline weer op 3. Kom op Pim-stemmers. Nee wacht es, Pim op 2
nee hoor ze staat weer veiligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.
Nog snel effe een cap van Eline, misschien m'n laatste.
[ afbeelding ]
quote:
Het gaat hárd hoor! Dit is nog niet veilig!quote:
dat is toch anders, het forum is zo groot dat je elkaar minder vaak zal tegen komen denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, we kunnen toch blijven kleppen op FOK
Wilma is te druk met Jan en Yolanthe.quote:
Of je het nou verbrast in Las Vegas of dat er zoals sommige hier honderden euro's credits kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef bamby het volgende:
Nou mensen als jeroen dus wint word het geld verbrast in vegas
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilma is te druk met Jan en Yolanthe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
in ieder geval ben ik nog steeds heeeeeeeeeeeel blij dat brian dgk niet gewonnen heeft!
en hij heeft al geld zat, dus ik gun het de anderen meer als hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef bamby het volgende:
Ga je mond spoelen met zeepquote:
trio?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of Adan en Patricia is ook wereldnieuws, zou JP daar ook wat over zeggen net als dat van Jan en Yolante, belachelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lasquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd naar de stand straks
Ik heb nog 5 credits
Jan valt op oudere vrouwen dus maakt misschien wel kans bij Patricia Paayquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hellemaal mee eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
en hij heeft al geld zat, dus ik gun het de anderen meer als hem
quote:
Ik heb het net gezien met Jeroen, en ik kan/wil er nu helaas niets meer aan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hárd hoor! Dit is nog niet veilig!
hoiquote:
Maar eerlijk is eerlijk, Jeroen en Marilien zijn toch winnaars boven Pim en Eline, hun hebben harder moeten bikkelen dan hun.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef bamby het volgende:
Pim eruit...tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
Zo, ben er weer en zit er helemaal klaar voor. Nog 10 minuten
Jeroen wil niet perse winnen ... maar wel tot het eind blijven voor ons .... anders wordt het iid saai ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef wicky. het volgende:
Jeroen Moet Blijven & Pim mag van mij naar huis toe, al is het een lieverd!
Anyway... Goedenavond Fok!ers![]()
goede avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef wicky. het volgende:
goeienavondquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef wicky. het volgende:
8 UUR ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef FuTilE het volgende:
Nooooo... Niet Jeroen er uit.
Wanneer is de exit?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, Jeroen en Marilien zijn toch winnaars boven Pim en Eline, hun hebben harder moeten bikkelen dan hun.
En wat ze met het geld zouden doen als ze het winnen, al geven ze het weg, moeten ze allemaal zelf weten.
en van Pim vind ik het het liefst, Marilien gunt hij het meer dan een ander klasse van Pim.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
in ieder geval ben ik nog steeds heeeeeeeeeeeel blij dat brian dgk niet gewonnen heeft!
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef Danny het volgende:
Zo, ben er weer en zit er helemaal klaar voor. Nog 10 minuten
Is ook niet echt nodig, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
10.131 credits, Marielin krijgt er niets meer bij de laatste minuten
Ikke niet, maar vind het niet ewg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand zit hem als een gek in de min te stemmen.
Dus omdat Danny genoeg geld heeft om aan Marielin te besteden hoeft Marielin niet te winnen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef -sabine- het volgende:
Jeroen niet winnen vanwege genoeg geld.......eensch.
De achterban en fans van Marielin hebben ook geld zat, hoft de pot ook niet naar toe............eensch.
Pim of Eline dan maar.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
mark....niets is wat het lijkt.....tel daar maar 1 uurtje bij op
Stand:quote:
ik ook niet ik heb nog niet gestemtquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, maar vind het niet ewg.
ik maakte hem toevallig een minuutje later:quote:
Ik vind jou zo leuk he altijd diequote:
Niemand is onaantastbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Stand:
1. Marlielin: onaantastbaar ver aan kop
2. Eline 200 erbij binnen 5 minuten
3. Pim krijgt minstemmen
4. Jeroen begint vaster op de vierde plek te raken.
kom op mensen allemaal stemmen nog paar minuten jullie kunne hetquote:
Beste uitgangssituatie om Pim eruit te krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Stand:
1. Marlielin: onaantastbaar ver aan kop
2. Eline 200 erbij binnen 5 minuten
3. Pim krijgt minstemmen
4. Jeroen begint vaster op de vierde plek te raken.
Guud ievening,lekker fris en fruitig voor je compje net als ik ?*O*quote:
Ja echt he !!! zonder hem wordt het pas echt super saaie Streamquote:
Ja, daar ziet het wel naar uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen lijkt de klos te worden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |