kan ik me voorstellen, Eline zei al dat ze niet zo lang boven wilde zitten maar zsm naar huis toe wil, die loop je dan dus misquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Trein vertraging... Als ik hierdoor de exit mis word ik gek!
Het kan nog!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Was net toch even leuk te bedenken dat ze er zomaar uit zou kunnen gaan.
Dat is niet oneerlijk hoor,quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het idee dat ook deze keer het stemmen niet eerlijk verloopt .....wedden dat jeroen blijft tot het eind ?
laten we het hopen zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het idee dat ook deze keer het stemmen niet eerlijk verloopt .....wedden dat jeroen blijft tot het eind ?
Ik ga akoord! Zolang we maar Eline en Jeroen steunen nu!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/e543a020ae4ebb58a75d88bc1944c72c.png]afbeelding ] [/url]
Nee hoor, we kunnen toch blijven kleppen op FOKquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
tuurlijk word het weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dit wel missen als de bunker weer afgelopen is
Waarom zou het stemmen niet eerlijk gaan? Waar maak je dat uit op dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij stemde jeroen naar 2quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar blijven de mannen-stemmers.
Logisch. Liever tietencaps dan mannenbillenquote:
Ohhw.. maar er zijn er nog "duizenden" in omloop.. er kan nog "van įlles" gebeuren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Dat is niet oneerlijk hoor,
dat kost een heeeeleboel credits![]()
en dat was vorige keer op t nippertje
waar is er ook maar uberhaupt iets te checken dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou het stemmen niet eerlijk gaan? Waar maak je dat uit op dan?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
gewoon een eerlijke strijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Als Jeroen vertrekt is het over en uit. Kumbaya voor 2 dagen.quote:
www.thebunkeronline.tvquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waar is er ook maar uberhaupt iets te checken dan ?
Nee, als ze daar boven mocht douchen wilde ze nog wel blijven zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, Eline zei al dat ze niet zo lang boven wilde zitten maar zsm naar huis toe wil, die loop je dan dus mis
Daarom, dan kun je zoiets toch niet suggereren? Net zomin als het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waar is er ook maar uberhaupt iets te checken dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |