Ah, op die manier. Nou Bobby, misschien zie je dr dan toch nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee, als ze daar boven mocht douchen wilde ze nog wel blijven zitten.
Het ging erom dat ze zich nu vies voelt.
Dat mag ook wel voor dat geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb het idee dat ook deze keer het stemmen niet eerlijk verloopt .....wedden dat jeroen blijft tot het eind ?
en dan krijgen ze te horen op welke plek ze staan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Er komen zodadelijk wat korte isoleercelgesprekjes.
Ohww?? ga je 'm tegenhouden dan? Er gaat er maar één van de 4 pleitte hoor...en aangezien ze álle 4 even kleurloos zijn zou ik zeggen doe rustig aan jôh....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Trein vertraging... Als ik hierdoor de exit mis word ik gek!
Ach Bob, ik mis hem ook. Moet uit Apeldoorn komen rijden en er staat zoals altijd 's avonds file op de A50, nu nog maar 12 kmquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef BobbyRond het volgende:
Trein vertraging... Als ik hierdoor de exit mis word ik gek!
quote:
Ik had ook even een proestmomentje, die moet je er toch gewoon inhoudenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Danny het volgende:
Barry van Tongeren eet dus wondkorsten met ketchup. Duidelijk. Met dank aan Eline
Ik heb nog geen tietencap van Olijfje gezien, alleen van Marielin. Je mist er volgens mij ook niks aan.quote:
Ben jij dr al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Er komen zodadelijk wat korte isoleercelgesprekjes.
Weer minimaal 100 euro in de prijzenpotquote:
Onze liefde voor Marielin en Jeroen is groterquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is er met zijn stille liefde voor Eline gebeurd?
Ik heb wel een puntje langs zien schieten, Amber heeft meer volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tietencap van Olijfje gezien, alleen van Marielin. Je mist er volgens mij ook niks aan.
gaat gert de bunker in ?quote:
hij doet dat omdat hij weet dat als het het Eline gunt stemmers misschien ook wel op haar stemmen....hij vindt Eline toch een concurrent voor zichzelf blijkbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Pim gunt Marielin het geld het meeste, als hij niet wint.
apart he dat dat iedere stemming zo is ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8600 credits, ze staan zo dicht bij elkaar die laatste drie, dat het simpelweg een kwestie van geluk lijkt nu!
ik gun iedereen het geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gunt Pim het geld het meest, als ze niet wint.
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gunt Pim het geld het meest, als ze niet wint.
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8600 credits, ze staan zo dicht bij elkaar die laatste drie, dat het simpelweg een kwestie van geluk lijkt nu!
Nog 20 minuten stemmenquote:
Zijzelf denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, toch
Nep-soldaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
Eline weer op 3. Kom op Pim-stemmers. Nee wacht es, Pim op 2
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Disana het volgende:
Wat een onzin om dat nog een keer te laten doen maar dan zonder kauwgum. Extra zendtijd voor Eline.
De winst gunnen en het geld gunnen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ze wilde dat een meisje wint, toch
Misschien vindt ie dat Marielin er harder voor heeft gewerkt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Pim gunt Marielin het geld het meeste, als hij niet wint.
Ik zou De Telegraaf bellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nou?
Marielin begint haar gesprek en moet direct de kauwgom uit haar mond halen.
Maar we trekken Elientje niet voor heur, heul niet.
Zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Gert het volgende:
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.
Nog snel effe een cap van Eline, misschien m'n laatste.
[ afbeelding ]
Joepiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
Eline weer op 3. Kom op Pim-stemmers. Nee wacht es, Pim op 2
nee hoor ze staat weer veiligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is súperspannend ja! Kan nog alle kanten op. Behalve dan Marielin.
Nog snel effe een cap van Eline, misschien m'n laatste.
[ afbeelding ]
quote:
Het gaat hárd hoor! Dit is nog niet veilig!quote:
dat is toch anders, het forum is zo groot dat je elkaar minder vaak zal tegen komen denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, we kunnen toch blijven kleppen op FOK
Wilma is te druk met Jan en Yolanthe.quote:
Of je het nou verbrast in Las Vegas of dat er zoals sommige hier honderden euro's credits kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef bamby het volgende:
Nou mensen als jeroen dus wint word het geld verbrast in vegas
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilma is te druk met Jan en Yolanthe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
in ieder geval ben ik nog steeds heeeeeeeeeeeel blij dat brian dgk niet gewonnen heeft!
en hij heeft al geld zat, dus ik gun het de anderen meer als hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef bamby het volgende:
Nou mensen als jeroen dus wint word het geld verbrast in vegas
Ga je mond spoelen met zeepquote:
trio?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |