Eline staat zo'n 300 punten achter... dus wanneer die weer omhoog gaat moet de rest ook weer stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
Veranderen die stemmen op het control panel wel? Ik blijf maar hetzelfde zien.
Ook nadat je op F5 hebt geklikt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
Dat getal is niet te berekenen omdat je met laadtijden van je internetexplorer zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Floeppie het volgende:
Hoe gaat dat stemmen??
Ik bedoel gaat dat elke keer met een credit of kan je er gelijk 250 credits aan spenderen???
En als het met 1 per keer gaat hoeveel kan je er dan per uur kwijt raken??
ze veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Eline staat zo'n 300 punten achter... dus wanneer die weer omhoog gaat moet de rest ook weer stemmen.
Eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Spooky4u het volgende:
Aan de ene kant mag Jeroen van mij op dit moment best het veld ruimen, in een eerder stadium vond ik het te vroeg, maar ook nu heeft hij moeite met vermaak en entertainment. Maar mocht Eline het veld ruimen, dan zal ik er echt niet minder wakker van liggen. Pim en Marielin zijn daarentegen imo degene die zonder gezeik alle opdrachten zijn aangegaan en verdienen daarvoor mijn respect.
daar ben ik ook bang voor (Eline staat onderaan)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Marielin blijft onaantastbaar bovenaan staan, dus Eline wordt de dupe van de strijd tussen de mannen
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.quote:
Ja maar dat gaat nu prima (zag Eline omhoog schieten per refresh maar lekker niet genoeg).quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.
De strijd tussen de softies(Pim-Eline) en de druiloren(Jeroen-Marielin)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Disana het volgende:
Er is iemand als een gek bezig op Eline te stemmen.
inderdaad, er staan hier en daar niet echte vriendelijke opmerkingen naar deelnemers toequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet je wat ik me nu steeds zit te bedenken, de vriend van Marilien is ook hier, misschien fam. van Eline,Pim en Jeroen en die lezen ons allemaal wat we ze wensen/gunnen etc. lijkt me verdomd moeilijk hoor als 1 van mijn kinderen met zo een prog zouden meedoen.
zou wel lacchen zijn Marielin als laatste eindigenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Oxymorons het volgende:
Ik voorspel dat Marielin in het komende uur nog een keer op een andere plaats komt te staan...
Ze komt zeker niet meer boven Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef earthling39 het volgende:
Eline 2161 maar nog steeds flink achter
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef blomst het volgende:
[..]
zou wel lacchen zijn Marielin als laatste eindigen
Ik gebruik sowieso de muis om te refreshen maar in het taalgebruik noem ik het F5-en.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben je aan het F5-en...? Je kunt beter steeds op Controlpanel klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |