Haha.. gaat je vast wel lukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
the free it is... en nu maar hopen dat ik er een keertje ZONDER dvdtje wegga... net kruistocht in spijkerbroek gekocht voor 5e
ook gewoon komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
Oja, iedereen veel plezier morgen! Hopelijk treffen jullie het met het weer!
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij freequote:
Nee, ik heb er niet zoveel zin in denk ikquote:
Haha, dat is gevaarlijk danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerstequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroegquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerste
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaaltquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroeg
Ga eens koken!quote:
ik ben er om 12:50, spoor 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *quote:
ik al om 12.31quote:
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wilquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
volgens mij doet je directe link welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je doet voor hoe het moet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik al om 12.31
Dus dan kan ik je mooi ervan weerhouden
ik zong het smurfenliedjequote:
Denk dat ik het eerste half uur wel nodig heb om de shop te vinden.. Ben al eens eerder lang op zoek geweestquote:
Ik kan ook niet volgen hoe ik dat moet activeren zie het niet in de optie´s of profiel staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..
of iets in die geest
geen idee welke instelling dat isquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik kan ook niet volgen hoe ik dat moet activeren zie het niet in de optie´s of profiel staan
okay...druipt afquote:
leef weer soort vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey KZ, hoe is het inmiddels met jou?
Ben weer even aan het rommelen geweest met de instellingen bezig geweest zo beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
als ik daar op ga lopen breek ik me nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Wauw! Goed van je!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leef weer soort vanalleen ontzettend moe... ff paar uurtjes op werk geweest (beetje ouwehoeren meer niet)
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
Ik vind peeptoe niet zo mooi, maar verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ga maandag en dinsdag zelfs 4uurtjes werkenquote:
[..]
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
Oh oh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh gezellig. Succes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga maandag en dinsdag zelfs 4uurtjes werken
en morgen naar vondelpark... weer ff wennen om mensen om me heen te hebben
Ja zeker "hmmquote:
Dank je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind peeptoe niet zo mooi, maar verder
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zeker "hmm" ja
Mooi, mooi! Ga je nog leuke dingen doen? Of lekker rusten?
Wat is een pieptoequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind het onder een Little Black Dress net even wat minder strak staan.
passen wij niet echt tussen he?quote:
eej ben ook geen jongens meisje.... zit er ergens tussen inquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We kunnen het ook over voetbal en bier gaan hebben.
Je vergeet de kortje rokjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef dawg het volgende:
Meisjemeisjes.
Meisjemeisjes met hoge hakken aan.![]()
en ik brand van nieuwsgierigheid
Van bier kan ik wel mee praten maar van voetbal heb ik geen verstandquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hehe, vanavond verjaardag, morgen lunchen, bios en daarna hapje eten bij m'n nichtje thuis. Vrijdag naar Vinkeveen en daar cocktailparty en verjaardag. Misschien nog voetenmassage zondag, maar denk dat ik zondag lekker thuis wil zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Morgen de park checken, vrijdag en rest van het weekend nog geen idee. Vast wel wat leuks.
Jij?
maak me gekquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej ben ook geen jongens meisje.... zit er ergens tussen in
MNRquote:
ik ben BI dus over mannen kan je het best hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.![]()
Hmmm. Maar over mannen kan ik het met jou ook niet echt gaan hebben. Zelf nog een suggestie dan?
Ah gezellige dagen dus. Tof.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, vanavond verjaardag, morgen lunchen, bios en daarna hapje eten bij m'n nichtje thuis. Vrijdag naar Vinkeveen en daar cocktailparty en verjaardag. Misschien nog voetenmassage zondag, maar denk dat ik zondag lekker thuis wil zijn
Veel leuke dingen dus
Nee, zeg maar niets
Park is wel lekker hoor!
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben BI dus over mannen kan je het best hebben...
ik kan trouwens heul blij worden om sneakers... ook schoenen maar dan anders hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.![]()
Hmmm. Maar over mannen kan ik het met jou ook niet echt gaan hebben. Zelf nog een suggestie dan?
ik kom bij u eten, heb niet zo'n zin om te kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
hahaquote:
Kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
Ja, maar op het moment zijn de enige sneakers die ik echt leuk vind All-Stars. Heb net een paar nep all-stars gekocht van Levi's.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan trouwens heul blij worden om sneakers... ook schoenen maar dan anders haha
Mooi!quote:
Hehe, goed. Ik was helemaal lekker mezelfquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha
ben jij er morgen trouwens ook of niet?
Hequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah gezellige dagen dus. Tof.
Ik hoef ook niks te zeggen tegen je, dat is het mooie.![]()
waar woon je dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.
Wil je wel even oppikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waardquote:
Lief aangeboden. Maar ik ga al in de kroeg voetbal kijken met vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil je wel even oppikken
u? U???quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom bij u eten, heb niet zo'n zin om te koken
ach moet toch die bijtelling betalen of ik nou naar essen (belgie) rij of naar groningen maakt mij niks uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waard
hij bedoelde het niet zoquote:
Wat moet jij in Essen doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach moet toch die bijtelling betalen of ik nou naar essen (belgie) rij of naar groningen maakt mij niks uit
ben ik een keer beleefdquote:
Haha, volgende x zal ik mijn best doen. Alhoewel, de volgende x is Barcelona. En die x daarna heb ik tentamens, volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waard
Voetbal daar snap ik nou niks van een beetje achter een bal aan rennnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lief aangeboden. Maar ik ga al in de kroeg voetbal kijken met vrienden.
quote:
quote:
Het klinkt zo... alsof ik oud benquote:
van welke sport ben jij dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voetbal daar snap ik nou niks van een beetje achter een bal aan rennnen
In Essen staat me 2e huisje en daar woont me paquote:
*geeft knuffel*quote:
Dat is echt kei dicht bij mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In Essen staat me 2e huisje en daar woont me pa
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voetbal daar snap ik nou niks van een beetje achter een bal aan rennnen
sorry mejuffrouwquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het klinkt zo... alsof ik oud ben
Ik sport op me werk genoeg daar naast basketbal ikquote:
in the middle of nowhere dusquote:
een beetje met een bal dribbelen en door een hoepeltje gooienquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik sport op me werk genoeg daar naast basketbal ik
Oh waar hang je uit danquote:
Haha, lief doen jij!quote:
Tussen R'daal en BoZ.quote:
ik verwachte dat je korfbal ging zeggen...kwam nog aardig in de buurt dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
<backspace> Nee.. dat ga ik niet zeggenquote:
Neej, kei dichtbij the middle of nowherequote:
[Marco Borsato]quote:
Basketbalquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
fijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
<backspace> Nee.. dat ga ik niet zeggen
Ik vergeef je hoor
Nee, waar jij woont dan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Marco Borsato]
Het is de waarheid!
[/Marco Borsato]
Daar woon ik niet eensquote:
kei ver van de bewoonde wereldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Neej, kei dichtbij the middle of nowhere
ja, is mooi he?quote:
Nee maar maar...quote:
Das inderdaad om de hoek , is dat ik werk in de randstad was anders al lang verhuist die kant opquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, lief doen jij!
[..]
Tussen R'daal en BoZ.
quote:
Hier is vast ook wel werk..? Haha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das inderdaad om de hoek , is dat ik werk in de randstad was anders al lang verhuist die kant op
Kusje!quote:
Het is gewoon geen Brabantquote:
Dat kloptquote:
Maar ik woon daar wel!quote:
Ik denk niet dat ik het trek weer lange afstanden rijden me ex woonde in arnhem vond het een pokke eindquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is vast ook wel werk..? Haha.
[..]
Kusje!
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzelquote:
minpuntjequote:
pluspuntjequote:
Als ik het lees loopt het water uit me mondquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzel
Niet zo gek bijzonder dus
Ik sta toch al op je lijstjequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzel
Niet zo gek bijzonder dus
Dat is waarquote:
Uh, en dan wil je mij wel ophalen? Van het station ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het trek weer lange afstanden rijden me ex woonde in arnhem vond het een pokke eind
Maakt me niet uit tomtom vind het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uh, en dan wil je mij wel ophalen? Van het station ofzo?
quote:
Leuke sigquote:
Ik heb dat aangevinkt als het nu niet werkt weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..
of iets in die geest
lijstje met? (geen zin om trug te lezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
wel matig dat mijn lijstje niet groter is dan een post-it
Hahahaha!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
Wat heb ik toch sommige leuke collega's
Alleen dat ene kutwijf moet even oprotten
Het bevalt mij anders zeer goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
wel matig dat mijn lijstje niet groter is dan een post-it
Hij doet het hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb dat aangevinkt als het nu niet werkt weet ik het ook niet meer
een lijstje met mijn goede eigenschappenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lijstje met? (geen zin om trug te lezen)
Ook een goeie avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
regel je dat toch...ik heb al menig collega weg kunnen jagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
je schrijft heel klein?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een lijstje met mijn goede eigenschappen
Nee, echt! Ik vind de meeste van mijn collega's echt heel leukquote:
d) er zijn geen woorden voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je schrijft heel klein?
je hebt weinig zelfkennis?
je bent gewoon een eikel?
Anders dan mensen hier geloven ben ik daar niet bitch genoeg voor. Ik spreek haar er wel steeds op aan, maar het interesseert 'r gewoon nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
regel je dat toch...ik heb al menig collega weg kunnen jagen
ik geloof je maar je zegt t zo euh zo eerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik vind de meeste van mijn collega's echt heel leuk![]()
Er werkt alleen ook een wijf dat niks kan en daarom maar naar boven slijmt. Zo irritant
That's mequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof je maar je zegt t zo euh zo eerlijk
Ohhhh de bitch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er werkt alleen ook een wijf dat niks kan en daarom maar naar boven slijmt. Zo irritant
quote:
quote:
quote:
Wat een warmte!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warmte!
Ik ga jullie vanavond allemaal instoppen en voorlezen!!![]()
![]()
jah jij wel ik werd gewoon genegeerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warmte!
![]()
quote:
Hahaha!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warmte!
![]()
Very much true!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
That's me
What you see is what you get
Leuk had een al doe er weinig meequote:
Nothing that a little.. elbow drop cant fix.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
ohja...ik ging een uur geleden kokenquote:
Gelukkig is het Weekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
hm idunnoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah jij wel ik werd gewoon genegeerd
wat doe ik verkeerd!?!?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Leuk sprookje, ik hoop een leuk sprookje
Bank-, verzekeringsbranche?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm idunno
dan mag jij mij instoppen.. deal? :aai
Makro!quote:
quote:
Ach zullen ze je wel hard nodig hebbenquote:
Oh , je werkt voor omroep brabant?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef Ripley het volgende:
[..]nou nee, dat hou ik denk ik een week vol. Televisie
Jumbo heeft ze ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gisteren je ava opgegeten zbbrox!
AHaparte porties watermeloen voor zielige singles
ik ook...het is heul geen weekendquote:
Jammer! Geen behoefte aan leuk gezelschap?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben er morgen iig niet bij.
Morgen ga ik studeren. Veel plezier , voor diegenen die gaan .
En dan is de taart klaarquote:
Kom je me gezelschap houden dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer! Geen behoefte aan leuk gezelschap?
Maar het gaat om de meningen die er wel toe doen. Die van mij.quote:
Of hij vindt ons niet leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer! Geen behoefte aan leuk gezelschap?
quote:
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single benquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
In het parkquote:
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
Dat kan nietquote:
Kan een voordeel zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
dat is waarquote:
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is waar
ik ben heeeeel leuk
Wij moeten morgen ook maar es praten
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het parkMaar daar wil ik natuurlijk best meer met je praten dan vorige keer
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.
1persoons voer.. yupquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
ik val niet zo op 15/16 jarigen vrees ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan een voordeel zijn
Afhankelijk van de leukheid van de cassiere dan he
Ksht. Ga naar het stelletjes slowchat topic jij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
wat heb je gekocht!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?
Pardonquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommen
Je kan toch gewoon voor 4personen koken en de rest in de vriezer mieterenquote:
hmmm kee je liet t anders overkomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
Je kan vast nog wel aan de slag bij Omroep Brabantquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij koop ik ook niet echt veel specifiek single spullen .. is dat mijn fout?
Snap ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.
Tof tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
4 dagen hetzelfde etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon voor 4personen koken en de rest in de vriezer mieteren
Veel te efficient. Als ik dat doe vind ik over anderhalf jaar nog ergens een uitgedroogd bakje pastaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij mij ook tof vindtquote:
Dat was flauwekulquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je gekocht!?!?
krijg je bezoek?
dan moet je het niet in de vriezer maar in de koelkast stoppenquote:
Ik heb wel veel gekregen van m,n ouders , maar dat wil ik niet meer. Ze wilden al een reis naar de VS betalen, maar dat doe ik nu liever niet.quote:
het zijn er max 4 per keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?
Haha dat inderdaad..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Ripley het volgende:
Veel te efficient. Als ik dat doe vind ik over anderhalf jaar nog ergens een uitgedroogd bakje pasta
Ik krijg opeens een heel ander ebeld van je, cuequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?
toch juist wel in de vriezer??quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je het niet in de vriezer maar in de koelkast stoppen
niemand die je boodschappen wel ff in een tasje wilde doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was flauwekul
Ik heb niks gekocht waaruit ze wat dan ook zouden kunnen opmaken, behalve misschien dat ik bezoek krijg, maar kan ook zijn dat ze denken dat ik gewoon veel eet.
Er was wel een heel aardige jongen die mn wiel even van de rem haalde
Ik ben zeer benieuwd wat je nu opeens denktquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel ander ebeld van je, cue
Dat is een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk denken die caissières helemaal niks
maar ik denk dat zij wat denken enzo
kee je gaat proberen op eigen beetjes te staan! good for you!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gekregen van m,n ouders , maar dat wil ik niet meer. Ze wilden al een reis naar de VS betalen, maar dat doe ik nu liever niet.
als je het binnen vier dagen opeet? moagh. Dat blijft vaak genoeg wel goedquote:
Hoeft niet fout te zijn ik kan slecht in schatten voor alleen moi vind makkelijker gaan om voor op z´n minst 2 personen te kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij koop ik ook niet echt veel specifiek single spullen .. is dat mijn fout?
ik bén een teken van onzekerheidquote:
Om vervolgens met een overvolle vriezer te zitten waar ik nooit iets uit eet. Vriezervoer heb ik niet in mn systeem zitten. Ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja maar hij wilde niet 4 dagen t zelfde eten tch!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je het binnen vier dagen opeet? moagh. Dat blijft vaak genoeg wel goed
Ik ga gewoon altijd incognito. Neem de kids mee en zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niemand die je boodschappen wel ff in een tasje wilde doen?
Proberen? Ik sta al op m,n eigen benen. Echter zei ik vroeger nooit nee tegen geld en andere dingen die ik van m,n ouders kreeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee je gaat proberen op eigen beetjes te staan! good for you!
ik kan dat kei goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
En ik was nog wel zonder kinderen!
Veel beter voor je die jongen van mij blijft maar dingen in de kar gooienquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
En ik was nog wel zonder kinderen!
Nietquote:
De mijne doen dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel beter voor je die jongen van mij blijft maar dingen in de kar gooien
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd incognito. Neem de kids mee en zo.
O wacht, ik ben ook niet echt single..
Expres opletten dat je ook echt alleen maar single-voer kooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijken
Het schijnt overigens dat de AH op het museumplein juiste en beruchte pick up place is en dat mensen dan in je mandje kijken of je single bent
Nooit aan der lijve meegemaakt, maar het schijnt zo te zijn
was er niet ooit een supermarkt die een aparte kleur mandjes had voor singles? dan kon je zien wie singles was en wie nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijken
Het schijnt overigens dat de AH op het museumplein juiste en beruchte pick up place is en dat mensen dan in je mandje kijken of je single bent
klopt, maar dat doe je als het goed is ook niet als je het in de vriezer stoptquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar hij wilde niet 4 dagen t zelfde eten tch!?!?
Daar hoef ik niet op te lettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Expres opletten dat je ook echt alleen maar single-voer koopt
Zie je heb ik weer pechquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoeft niet fout te zijn ik kan slecht in schatten voor alleen moi vind makkelijker gaan om voor op z´n minst 2 personen te koken
Poe hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt, maar dat doe je als het goed is ook niet als je het in de vriezer stopt
Reactie op de; gooi het in de vriezer
was van hem: ik ga niet 4 dagen hetzelfde eten
Ja, en er waren ook nog kleurcodes ook in. Leek me nogal lastig - als er een man aan mij op straat of zo vraagt of ik met hem uit wil zeg ik altijd gewoon dat mijn vriend dat niet ziet zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was er niet ooit een supermarkt die een aparte kleur mandjes had voor singles? dan kon je zien wie singles was en wie niet
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoor
Als je twijfels hebt kan je altijd bellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoor
koken is een stuk saaier als je het alleen voor jezelf doet. Maar ik heb geen problemen mbt porties of dergelijke.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.
hehe is goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt kan je altijd bellen
Zeker die kabouter plop koeken ik wordt er gek vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
mijn boodschappen verraden altijd meteen kids veeeeeeeeel KIDS dat maakt bang denk ik
Echt? Ik maak rustig kreeftesoep en gegrilde gamba's alleen voor mezelf op een winderige dinsdag of zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.
Ik krijg het nooit voor elkaar om iets in een 1 portie verpakking te krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
koken is een stuk saaier als je het alleen voor jezelf doet. Maar ik heb geen problemen mbt porties of dergelijke.
[..]
hehe is goed
nee die dan weer nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker die kabouter plop koeken ik wordt er gek van
Nee, gadver (niet het eten).quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik maak rustig kreeftesoep en gegrilde gamba's alleen voor mezelf op een winderige dinsdag of zo
dan moet je twee mandjes meeslepenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en er waren ook nog kleurcodes ook in. Leek me nogal lastig - als er een man aan mij op straat of zo vraagt of ik met hem uit wil zeg ik altijd gewoon dat mijn vriend dat niet ziet zitten
Duurt even lang en is minder gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, gadver (niet het eten).Dan haal ik wel pizza of maak ik een salade.
Oh nauw ik hoop dat als we van de zomer naar Ploseland zijn geweest dat het minder wordtquote:
hoe oud is ie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh nauw ik hoop dat als we van de zomer naar Ploseland zijn geweest dat het minder wordt
eet dan ook vaak 2 dagen hetzelfde. Maar dat boeit mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik krijg het nooit voor elkaar om iets in een 1 portie verpakking te krijgen.
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud is ie?
euh denk dat t dan even meeeeeeeeeeeeeer wordt en daarna minder
of hij moet zich tepleuris schrikken van plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
ik heb vandaag negerzoenen gehaald.. wat zegt dat precies?
dat je trek had in negerzoenenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je zin hebt in een leuke flirt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Sommige dingen kun je beter maar niet te diep op in gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga ervandoor mensen.. eerste rij.. here i come![]()
veul plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Howdoequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
*gaat een uur lang met een doos negerzoenen door de supermarkt lopen*quote:
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop afquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houden
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat ik zo blij ben?
Ik heb kipkerriesalade gekocht, is dat single-achtig?
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
Mijne zijn 7 en 8 en die willen aardbeien en perenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je die niet allemaal al moet opeten maar er minimaal 2 moet bewaren
And the winners are..quote:
Misschien is dat wel het probleem, bij kijkt hij bijna geen tv, gaat maar lekker buiten spelen ze moeder denkt daar anders over en daar is hij toch meer dank ik zou willenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
Streep door wat neit van toepassing is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |