Haha.. gaat je vast wel lukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
the free it is... en nu maar hopen dat ik er een keertje ZONDER dvdtje wegga... net kruistocht in spijkerbroek gekocht voor 5e
ook gewoon komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
Oja, iedereen veel plezier morgen! Hopelijk treffen jullie het met het weer!
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij freequote:
Nee, ik heb er niet zoveel zin in denk ikquote:
Haha, dat is gevaarlijk danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerstequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroegquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerste
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaaltquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroeg
Ga eens koken!quote:
ik ben er om 12:50, spoor 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *quote:
ik al om 12.31quote:
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wilquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
volgens mij doet je directe link welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je doet voor hoe het moet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik al om 12.31
Dus dan kan ik je mooi ervan weerhouden
ik zong het smurfenliedjequote:
Denk dat ik het eerste half uur wel nodig heb om de shop te vinden.. Ben al eens eerder lang op zoek geweestquote:
Ik kan ook niet volgen hoe ik dat moet activeren zie het niet in de optie´s of profiel staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..
of iets in die geest
geen idee welke instelling dat isquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik kan ook niet volgen hoe ik dat moet activeren zie het niet in de optie´s of profiel staan
okay...druipt afquote:
leef weer soort vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey KZ, hoe is het inmiddels met jou?
Ben weer even aan het rommelen geweest met de instellingen bezig geweest zo beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
als ik daar op ga lopen breek ik me nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Wauw! Goed van je!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leef weer soort vanalleen ontzettend moe... ff paar uurtjes op werk geweest (beetje ouwehoeren meer niet)
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
Ik vind peeptoe niet zo mooi, maar verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ga maandag en dinsdag zelfs 4uurtjes werkenquote:
[..]
Peeptoe zelfs.
Zoiets, maar goedkoper.
Oh oh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh gezellig. Succes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga maandag en dinsdag zelfs 4uurtjes werken
en morgen naar vondelpark... weer ff wennen om mensen om me heen te hebben
Ja zeker "hmmquote:
Dank je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind peeptoe niet zo mooi, maar verder
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja zeker "hmm" ja
Mooi, mooi! Ga je nog leuke dingen doen? Of lekker rusten?
Wat is een pieptoequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind het onder een Little Black Dress net even wat minder strak staan.
passen wij niet echt tussen he?quote:
eej ben ook geen jongens meisje.... zit er ergens tussen inquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We kunnen het ook over voetbal en bier gaan hebben.
Je vergeet de kortje rokjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef dawg het volgende:
Meisjemeisjes.
Meisjemeisjes met hoge hakken aan.![]()
en ik brand van nieuwsgierigheid
Van bier kan ik wel mee praten maar van voetbal heb ik geen verstandquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hehe, vanavond verjaardag, morgen lunchen, bios en daarna hapje eten bij m'n nichtje thuis. Vrijdag naar Vinkeveen en daar cocktailparty en verjaardag. Misschien nog voetenmassage zondag, maar denk dat ik zondag lekker thuis wil zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Morgen de park checken, vrijdag en rest van het weekend nog geen idee. Vast wel wat leuks.
Jij?
maak me gekquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej ben ook geen jongens meisje.... zit er ergens tussen in
MNRquote:
ik ben BI dus over mannen kan je het best hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.![]()
Hmmm. Maar over mannen kan ik het met jou ook niet echt gaan hebben. Zelf nog een suggestie dan?
Ah gezellige dagen dus. Tof.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, vanavond verjaardag, morgen lunchen, bios en daarna hapje eten bij m'n nichtje thuis. Vrijdag naar Vinkeveen en daar cocktailparty en verjaardag. Misschien nog voetenmassage zondag, maar denk dat ik zondag lekker thuis wil zijn
Veel leuke dingen dus
Nee, zeg maar niets
Park is wel lekker hoor!
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben BI dus over mannen kan je het best hebben...
ik kan trouwens heul blij worden om sneakers... ook schoenen maar dan anders hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje. Behalve dan dat ik zooo blij kan worden van schoenen.![]()
Hmmm. Maar over mannen kan ik het met jou ook niet echt gaan hebben. Zelf nog een suggestie dan?
ik kom bij u eten, heb niet zo'n zin om te kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
hahaquote:
Kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
Ja, maar op het moment zijn de enige sneakers die ik echt leuk vind All-Stars. Heb net een paar nep all-stars gekocht van Levi's.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan trouwens heul blij worden om sneakers... ook schoenen maar dan anders haha
Mooi!quote:
Hehe, goed. Ik was helemaal lekker mezelfquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!
Eten koken.
*Zwaaaaaaaaaaaaaai
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha
ben jij er morgen trouwens ook of niet?
Hequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah gezellige dagen dus. Tof.
Ik hoef ook niks te zeggen tegen je, dat is het mooie.![]()
waar woon je dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.
Wil je wel even oppikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, ik zou vanavond naar Delft gaan. Maar dat gaat niet meer door. Dus dan is het wel erg ver zonder gratis reizen.
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waardquote:
Lief aangeboden. Maar ik ga al in de kroeg voetbal kijken met vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil je wel even oppikken
u? U???quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom bij u eten, heb niet zo'n zin om te koken
ach moet toch die bijtelling betalen of ik nou naar essen (belgie) rij of naar groningen maakt mij niks uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waard
hij bedoelde het niet zoquote:
Wat moet jij in Essen doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach moet toch die bijtelling betalen of ik nou naar essen (belgie) rij of naar groningen maakt mij niks uit
ben ik een keer beleefdquote:
Haha, volgende x zal ik mijn best doen. Alhoewel, de volgende x is Barcelona. En die x daarna heb ik tentamens, volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff tering heej das idd een endje weg.... maar we zijn het waard
Voetbal daar snap ik nou niks van een beetje achter een bal aan rennnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lief aangeboden. Maar ik ga al in de kroeg voetbal kijken met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |