Gelukkig welquote:
quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dus ik denk dat ik morgen maar naar het vondelpark moet
quote:
Voor jou wel jaquote:
Daar was hij niet bij hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
![]()
al denk ik dat ik niet zo druk zal zijn als de vorige meet haha
nee hoor het is paas 17:40.. dus middag en geen avondquote:
De vorige vorige meet bedoel je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
al denk ik dat ik niet zo druk zal zijn als de vorige meet haha
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzzquote:
leugens!quote:
die jaquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzz
Ik vind het avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor het is paas 17:40.. dus middag en geen avond
alles wat je vindt moet je inleveren bij de politequote:
Als ze nog niet weten dat je het gevonden hebt hoeft dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alles wat je vindt moet je inleveren bij de politecue
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzz
quote:
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij benquote:
Hoe moet ik dat zien? Druk, mond niet dicht kunnen houden? Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.
best wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.
Gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij ben
alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Druk, mond niet dicht kunnen houden? Wat?
Niet dat ik bang ben aangelegd, integendeel.
quote:
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best grootquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij ben
quote:
quote:
is daar een AH to go?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best groot
zolang je je fobo niet hebt geactiveerd mag je niet komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best groot
Nee morgen samen op dreefquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden idee
ik kan nogal goed zijn in mensen af te branden op een zeer vermakkelijke manier (als je er tegen kunt haha) maar zal morgen stuk rustiger zijn denk ik
er is wel een ako en een free recordshopquote:
ik doe mijn best...quote:
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
zolang je je fobo niet hebt geactiveerd mag je niet komen![]()
heb al naar HeatWave pm gestuurd van waar op csook maar mijn foonnummer aan hem gegeven haha
Doen we de free recordshopquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is wel een ako en een free recordshop
dag mejuffrouwquote:
Wat doe je voor studie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Feitosa het volgende:
WERKLOOS!!!![]()
![]()
![]()
Naja , iig tijd om veel te studeren.
Dag meneerquote:
Dacht dat het voor een iedereen zichtbaar wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ook
[..]
Doen we de free recordshop
the free it is... en nu maar hopen dat ik er een keertje ZONDER dvdtje wegga... net kruistocht in spijkerbroek gekocht voor 5equote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ook
[..]
Doen we de free recordshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |