Ligt er aan hoe dat geld verkregen wordt. Ik val op ambitieuze, zelfstandige vrouwen, maar ik vind het zwaar irritant als ze 70 uur per week werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De moderne man zal er geen problemen mee hebben
Persoonlijk zou ik het top vinden laat mij maar lekker huisvadertje spelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroon
Jij bent niet echt van het mensen op hun woord vertrouwen welquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroon
Ik zeg dit uit ervaringquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij bent niet echt van het mensen op hun woord vertrouwen wel
De man van (bijv) Yolanthe, als onbekende? Nueh, denk het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij zou er geen problemen mee hebben, om-de-man-van van te zijn?
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De man van (bijv) Yolanthe, als onbekende? Nueh, denk het niet.
Dat ligt er idd helemaal aan, als ze meer verdient, soit, als ze echt alleen maar werkt is het niet leuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.
Ik heb moeite om respect op te brengen voor mensen die dat niet doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.
Ook voor voetballers, zangers en kunstenaars?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb moeite om respect op te brengen voor mensen die dat niet doen
Ik heb het soort van uitgeprobeerd kleine 2jaar terug ik in de ziekte wet vriendin werken en ik voor de kleine zorgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb het soort van uitgeprobeerd kleine 2jaar terug ik in de ziekte wet vriendin werken en ik voor de kleine zorgen
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Goeie deal! Even duelleren en ik ga metinnepin
trouwen, of ik ben dood.
Prima odds.
Daar pak je mooi 3 uitzonderingen er uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook voor voetballers, zangers en kunstenaars?
Niet allemaal he Ripquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Waarom halen jullie allemaal jullie haar eraf?
Maar is slim zijn dan niet net zo goed een kwaliteit als goed kunnen zingen, of mooi zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar pak je mooi 3 uitzonderingen er uit(al is het bij voetballers niet zo enorm)
Don't break me the beak open again Q!quote:
Ik zou het zo weer doen alleenquote:
I won't.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't break me the beak open again Q!.
umm ja? (behalve mooi zijn, dat is wel een kwaliteit, maar die komt volledig vanzelf)quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar is slim zijn dan niet net zo goed een kwaliteit als goed kunnen zingen, of mooi zijn?
Je iq toch ook? Als je mooi bent, en je verdient daar je geld mee. Heb jij daar dan wat op tegen/ geen respect voor?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
umm ja? (behalve mooi zijn, dat is wel een kwaliteit, maar die komt volledig vanzelf)
Nee, je moet bij dat alles de potentie er nog uit weten te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je iq toch ook? Als je mooi bent, en je verdient daar je geld mee. Heb jij daar dan wat op tegen/ geen respect voor?
Voor wie heb jij dan (naast vrouwen die een man trouwen om het geld) totaal geen respect?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je moet bij dat alles de potentie er nog uit weten te halen.
Een intelligente vrouw die mooi zingt is het walhalla
Wijsheid komt met de jaren dan, zo ben je niet altijd geweestquote:
I have grown.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren dan, zo ben je niet altijd geweest.
Where? not on your headquote:
lol, zit ik op het beklaagdenbankje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor wie heb jij dan (naast vrouwen die een man trouwen om het geld) totaal geen respect?
tot morgen:)quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Fijne avond allemaal! En voor sommige tot morgen en anderen fijn weekend!![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
Cum laude geslaagd, beste van de opleiding.
Super ! gefeliciteerd ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
Cum laude geslaagd, beste van de opleiding.
Omdat ik het kan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Waarom halen jullie allemaal jullie haar eraf?
good for youquote:
feeling a bit betterquote:
quote:
Goed planquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dus ik denk dat ik morgen maar naar het vondelpark moet
Moetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dus ik denk dat ik morgen maar naar het vondelpark moet
waar op cs?is niet zo groot daar namelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ben er van tussen, morgen 13:00 CS, of 13:30 Leidseplein it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |