hoe oud is ie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh nauw ik hoop dat als we van de zomer naar Ploseland zijn geweest dat het minder wordt
eet dan ook vaak 2 dagen hetzelfde. Maar dat boeit mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik krijg het nooit voor elkaar om iets in een 1 portie verpakking te krijgen.
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud is ie?
euh denk dat t dan even meeeeeeeeeeeeeer wordt en daarna minder
of hij moet zich tepleuris schrikken van plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
ik heb vandaag negerzoenen gehaald.. wat zegt dat precies?
dat je trek had in negerzoenenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je zin hebt in een leuke flirt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Sommige dingen kun je beter maar niet te diep op in gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga ervandoor mensen.. eerste rij.. here i come![]()
veul plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Howdoequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
*gaat een uur lang met een doos negerzoenen door de supermarkt lopen*quote:
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop afquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houden
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat ik zo blij ben?
Ik heb kipkerriesalade gekocht, is dat single-achtig?
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
Mijne zijn 7 en 8 en die willen aardbeien en perenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je die niet allemaal al moet opeten maar er minimaal 2 moet bewaren
And the winners are..quote:
Misschien is dat wel het probleem, bij kijkt hij bijna geen tv, gaat maar lekker buiten spelen ze moeder denkt daar anders over en daar is hij toch meer dank ik zou willenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
Streep door wat neit van toepassing is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |