ik kan dat kei goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
En ik was nog wel zonder kinderen!
Veel beter voor je die jongen van mij blijft maar dingen in de kar gooienquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
En ik was nog wel zonder kinderen!
Nietquote:
De mijne doen dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel beter voor je die jongen van mij blijft maar dingen in de kar gooien
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd incognito. Neem de kids mee en zo.
O wacht, ik ben ook niet echt single..
Expres opletten dat je ook echt alleen maar single-voer kooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijken
Het schijnt overigens dat de AH op het museumplein juiste en beruchte pick up place is en dat mensen dan in je mandje kijken of je single bent
Nooit aan der lijve meegemaakt, maar het schijnt zo te zijn
was er niet ooit een supermarkt die een aparte kleur mandjes had voor singles? dan kon je zien wie singles was en wie nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat weer wat ver om andersmans kinderen mee te stelen om niet single te lijken
Het schijnt overigens dat de AH op het museumplein juiste en beruchte pick up place is en dat mensen dan in je mandje kijken of je single bent
klopt, maar dat doe je als het goed is ook niet als je het in de vriezer stoptquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar hij wilde niet 4 dagen t zelfde eten tch!?!?
Daar hoef ik niet op te lettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Expres opletten dat je ook echt alleen maar single-voer koopt
Zie je heb ik weer pechquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoeft niet fout te zijn ik kan slecht in schatten voor alleen moi vind makkelijker gaan om voor op z´n minst 2 personen te koken
Poe hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt, maar dat doe je als het goed is ook niet als je het in de vriezer stopt
Reactie op de; gooi het in de vriezer
was van hem: ik ga niet 4 dagen hetzelfde eten
Ja, en er waren ook nog kleurcodes ook in. Leek me nogal lastig - als er een man aan mij op straat of zo vraagt of ik met hem uit wil zeg ik altijd gewoon dat mijn vriend dat niet ziet zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was er niet ooit een supermarkt die een aparte kleur mandjes had voor singles? dan kon je zien wie singles was en wie niet
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoor
Als je twijfels hebt kan je altijd bellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met koken voor mezelf hoor
koken is een stuk saaier als je het alleen voor jezelf doet. Maar ik heb geen problemen mbt porties of dergelijke.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.
hehe is goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt kan je altijd bellen
Zeker die kabouter plop koeken ik wordt er gek vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
mijn boodschappen verraden altijd meteen kids veeeeeeeeel KIDS dat maakt bang denk ik
Echt? Ik maak rustig kreeftesoep en gegrilde gamba's alleen voor mezelf op een winderige dinsdag of zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Eet veel liever met mijn huisgenoten of vrienden.
Ik krijg het nooit voor elkaar om iets in een 1 portie verpakking te krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
koken is een stuk saaier als je het alleen voor jezelf doet. Maar ik heb geen problemen mbt porties of dergelijke.
[..]
hehe is goed
nee die dan weer nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker die kabouter plop koeken ik wordt er gek van
Nee, gadver (niet het eten).quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik maak rustig kreeftesoep en gegrilde gamba's alleen voor mezelf op een winderige dinsdag of zo
dan moet je twee mandjes meeslepenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en er waren ook nog kleurcodes ook in. Leek me nogal lastig - als er een man aan mij op straat of zo vraagt of ik met hem uit wil zeg ik altijd gewoon dat mijn vriend dat niet ziet zitten
Duurt even lang en is minder gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, gadver (niet het eten).Dan haal ik wel pizza of maak ik een salade.
Oh nauw ik hoop dat als we van de zomer naar Ploseland zijn geweest dat het minder wordtquote:
hoe oud is ie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh nauw ik hoop dat als we van de zomer naar Ploseland zijn geweest dat het minder wordt
eet dan ook vaak 2 dagen hetzelfde. Maar dat boeit mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik krijg het nooit voor elkaar om iets in een 1 portie verpakking te krijgen.
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe oud is ie?
euh denk dat t dan even meeeeeeeeeeeeeer wordt en daarna minder
of hij moet zich tepleuris schrikken van plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
ik heb vandaag negerzoenen gehaald.. wat zegt dat precies?
dat je trek had in negerzoenenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Dat je zin hebt in een leuke flirt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Sommige dingen kun je beter maar niet te diep op in gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga ervandoor mensen.. eerste rij.. here i come![]()
veul plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Howdoequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
*gaat een uur lang met een doos negerzoenen door de supermarkt lopen*quote:
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop afquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hij is 7 ...maar ik blijf hoop houden
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat ik zo blij ben?
Ik heb kipkerriesalade gekocht, is dat single-achtig?
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
Mijne zijn 7 en 8 en die willen aardbeien en perenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan...gewoon zo'n klein bakje of een emmer van 5 liter?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je met een neger wil zoenen en op zoek bent naar een surrogaat?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je die niet allemaal al moet opeten maar er minimaal 2 moet bewaren
And the winners are..quote:
Misschien is dat wel het probleem, bij kijkt hij bijna geen tv, gaat maar lekker buiten spelen ze moeder denkt daar anders over en daar is hij toch meer dank ik zou willenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t een volhouder die van 7 van mij is toch echt helemaal plop af
ligt mss ook aan wat je op tv aanzet, wij hebben het kinderpakket van ziggo en dat staat op als tv aan is en daar komt geen plop
Streep door wat neit van toepassing is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ik straal graag uit dat ik een weeshuis run/orgie gepland heb, vandaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |