Of hij vindt ons niet leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer! Geen behoefte aan leuk gezelschap?
quote:
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single benquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
In het parkquote:
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
Dat kan nietquote:
Kan een voordeel zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
dat is waarquote:
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is waar
ik ben heeeeel leuk
Wij moeten morgen ook maar es praten
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het parkMaar daar wil ik natuurlijk best meer met je praten dan vorige keer
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.
1persoons voer.. yupquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
ik val niet zo op 15/16 jarigen vrees ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan een voordeel zijn
Afhankelijk van de leukheid van de cassiere dan he
Ksht. Ga naar het stelletjes slowchat topic jij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
wat heb je gekocht!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?
Pardonquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommen
Je kan toch gewoon voor 4personen koken en de rest in de vriezer mieterenquote:
hmmm kee je liet t anders overkomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
Je kan vast nog wel aan de slag bij Omroep Brabantquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij koop ik ook niet echt veel specifiek single spullen .. is dat mijn fout?
Snap ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.
Tof tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
4 dagen hetzelfde etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon voor 4personen koken en de rest in de vriezer mieteren
Veel te efficient. Als ik dat doe vind ik over anderhalf jaar nog ergens een uitgedroogd bakje pastaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij mij ook tof vindtquote:
Dat was flauwekulquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je gekocht!?!?
krijg je bezoek?
dan moet je het niet in de vriezer maar in de koelkast stoppenquote:
Ik heb wel veel gekregen van m,n ouders , maar dat wil ik niet meer. Ze wilden al een reis naar de VS betalen, maar dat doe ik nu liever niet.quote:
het zijn er max 4 per keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?
Haha dat inderdaad..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Ripley het volgende:
Veel te efficient. Als ik dat doe vind ik over anderhalf jaar nog ergens een uitgedroogd bakje pasta
Ik krijg opeens een heel ander ebeld van je, cuequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?
toch juist wel in de vriezer??quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je het niet in de vriezer maar in de koelkast stoppen
niemand die je boodschappen wel ff in een tasje wilde doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was flauwekul
Ik heb niks gekocht waaruit ze wat dan ook zouden kunnen opmaken, behalve misschien dat ik bezoek krijg, maar kan ook zijn dat ze denken dat ik gewoon veel eet.
Er was wel een heel aardige jongen die mn wiel even van de rem haalde
Ik ben zeer benieuwd wat je nu opeens denktquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel ander ebeld van je, cue
Dat is een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk denken die caissières helemaal niks
maar ik denk dat zij wat denken enzo
kee je gaat proberen op eigen beetjes te staan! good for you!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gekregen van m,n ouders , maar dat wil ik niet meer. Ze wilden al een reis naar de VS betalen, maar dat doe ik nu liever niet.
als je het binnen vier dagen opeet? moagh. Dat blijft vaak genoeg wel goedquote:
Hoeft niet fout te zijn ik kan slecht in schatten voor alleen moi vind makkelijker gaan om voor op z´n minst 2 personen te kokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij koop ik ook niet echt veel specifiek single spullen .. is dat mijn fout?
ik bén een teken van onzekerheidquote:
Om vervolgens met een overvolle vriezer te zitten waar ik nooit iets uit eet. Vriezervoer heb ik niet in mn systeem zitten. Ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja maar hij wilde niet 4 dagen t zelfde eten tch!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je het binnen vier dagen opeet? moagh. Dat blijft vaak genoeg wel goed
Ik ga gewoon altijd incognito. Neem de kids mee en zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niemand die je boodschappen wel ff in een tasje wilde doen?
Proberen? Ik sta al op m,n eigen benen. Echter zei ik vroeger nooit nee tegen geld en andere dingen die ik van m,n ouders kreeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee je gaat proberen op eigen beetjes te staan! good for you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |