Of hij vindt ons niet leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer! Geen behoefte aan leuk gezelschap?
quote:
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single benquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
In het parkquote:
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook.![]()
Vandaag laten liggen.. kdacht.. anders ben ik een zielige single.
Dat kan nietquote:
Kan een voordeel zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
dat is waarquote:
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is waar
ik ben heeeeel leuk
Wij moeten morgen ook maar es praten
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het parkMaar daar wil ik natuurlijk best meer met je praten dan vorige keer
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga nu ff rustig aandoen met m,n geld, aangezien ik straks op 70% zit.
1persoons voer.. yupquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb dat aan de kassa...dan leg ik alles op die band en dan denk ik: goh...de caissière zal wel doorhebben dat ik single ben
ik val niet zo op 15/16 jarigen vrees ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan een voordeel zijn
Afhankelijk van de leukheid van de cassiere dan he
Ksht. Ga naar het stelletjes slowchat topic jij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
wat heb je gekocht!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb allemaal niet-single dingen gekocht, ik durf te wedden dat ze bij de kassa dachten: Die is niet single
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onzin je hebt toch rijke ouders en een rijke vriendin!?
Pardonquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel eentje die heerlijk watermeloen kan nommen
Je kan toch gewoon voor 4personen koken en de rest in de vriezer mieterenquote:
hmmm kee je liet t anders overkomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
Je kan vast nog wel aan de slag bij Omroep Brabantquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net alsof m,n ouders me gaan overladen met geld.En die vriendin betaald wel vaak voor me
, maar m,n huur denk ik niet.
ik denk dat ze bij jou elke keer afvragen: wat moet ze met 5 komkommers....!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij koop ik ook niet echt veel specifiek single spullen .. is dat mijn fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |