Ik heb gister een doosje frambozen gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik, denk ik.
Ik ga zo nog even een bakje yoghurt met frambozen wegwerken. Echt zó om nom nom.
Nemen jullie trouwens dat 'Doosje vol frambozen' of zo'n plastic dinges?
Tip: niet in de koelkast leggen om te laten ontdooien (of anders ff in een bakje doen). Ik had onlangs een hele plas frambozensap in m'n koelkastquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb gister een doosje frambozen gehaald
Fijn dat hij in elk geval 'terecht' is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga me toch wel zorgen maken over Mark nu.
Hij reageert niet op m'n sms (foon niet mee misschien?) en hij is nooit zo lang weg, iig niet zonder te zeggen waar 'ie heen gaat...
Edit: o ik heb al sms. Hij is op de uni.
het is een soort poeder. Op de foto's van het gala heb ik ook dat poeder op maar dan wel in de goede verhouding en dat viel niemand opquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel erg geel op die bovenste foto
Waarom gebruik je eigenlijk foundation? Je hebt toch een mooie egale huid?
Dat heb ik in mijn vriezer gehad toen de stekker er per ongeluk uit was gegaan en alles ontdooid wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: niet in de koelkast leggen om te laten ontdooien (of anders ff in een bakje doen). Ik had onlangs een hele plas frambozensap in m'n koelkast.
Hoeft 'ie niet stiekem te doen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat hij in elk geval 'terecht' is.
Heeft ie niet stiekem een vriendinnetje/vriendje ofzo?
ik ben gek op zoete troep. En deze waren heerlijk: met extra pure chocolade erop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, wat een mooie lijstOp de mueslirepen na; zoete troep. Maar je D doet me watertanden
Ik zit nog op m'n werk, en ik eet m'n bakje knolselderijsoep. Wat ben ik toch een braafje
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
er zitten naast mij drie hele nare meisjes echt alle examen vragen na te bespreken.
ik was ook zo
Wat is er naar aan die meisjes dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
er zitten naast mij drie hele nare meisjes echt alle examen vragen na te bespreken.
ik was ook zo
Of je stuurt loveli een PMquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Maandag maar eens een afspraak maken met de HA.
ik heb niet eens een vriezerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeft 'ie niet stiekem te doen hoor.
@ CC: frambozen ontdooien duurt láng. Ik heb ze vanochtend eruit gehaald en sommige zijn nog steeds licht bevroreren.
Nu 3,5 week dus maar net iets meer dan een normale strip. En de vorige ben ik na 3 weken gewoon gestopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Hoeveel maanden heb je nu doorgeslikt dan Miss_S?
Of gebeurt het midden in je strip ook als je elke maand een weekje stopt?
Loveli is dé expert op het gebied van anticonceptiequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu 3,5 week dus maar net iets meer dan een normale strip. En de vorige ben ik na 3 weken gewoon gestopt.
En CF weet loveli hier meer van?
Dat is altijd handigquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Loveli is dé expert op het gebied van anticonceptie.
Ahhhh, een gemis in je leven. je mag die van mij wel een keer komen bekijkenquote:
Loveli weet er iig meer van dan de gemiddelde huisartsquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd handigdan ga ik even pm'en
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens overquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loveli weet er iig meer van dan de gemiddelde huisarts
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
Dat doe ik zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemen
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhhh, een gemis in je leven. je mag die van mij wel een keer komen bekijken
Hey, zo ben ik gewoon, no worriesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
Die Cycle he... wat een ubertof mensch is het toch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
je ring al gevonden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)
quote:
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??quote:
die is idd lekker, vind ze eigelijk allemaal lekker, heb nu de nep variant van de aldi gekocht, nog niet geproeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vanmiddag die philadelphia paprika en kruiden gehaald en die is inderdaad heel erg lekker
Ik zie een paar mooie lijstjes langskomen
Kínderen en puppies he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??
je hebt geloof ik wel humor dus dit moet je kunnen hebben, hopelijk
Ik geloof dat ik dit voor jouw doen best een aardig lijstje vind!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 1 plak ontbijtkoek
T: 1 eierkoek met rasinen
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met een plak ontbijtkoek
T: 1 rode grapefruit
T voor sporten: 1 boterham met speculoospasta
S: RPM
D: Wokding smoking sesame, kant en klaar meuk![]()
(375 kcal) met wat gebakken aardappeltjes, niet zoveel.
Leuk van je baas!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Jippie ik mag van mijn baas een MBO 3 opleiding gaan doen
Communicatieve kant en in zijn tijd, dus op zijn kosten!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Op Almere Centraal stond dat de trein die om 18.51 zou vertrekken, een kwartier vertraging heeft. Mijn trein van 17.51 is gewoon verdwenen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van prestatiebeloningen, BBSC's en statistiek.
Een uitgevallen trein kan geen vertraging hebben. De NS moet vertragingspercentages rapporteren en krijgt op basis daarvan beloning/straf.
You do the math.
Waarom vertellen ze dat dan niet aan de mensen die al ín die trein zitten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van prestatiebeloningen, BBSC's en statistiek.
Een uitgevallen trein kan geen vertraging hebben. De NS moet vertragingspercentages rapporteren en krijgt op basis daarvan beloning/straf.
You do the math.
Wat moeten ze je vertellen? Dat je rit is vervallen maar dat die trein de dienst waarneemt van de rit die ook gepland stond? Die conducteur / machinist zijn niet degenen die de rapportage kloppend moeten maken..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom vertellen ze dat dan niet aan de mensen die al ín die trein zitten?. Mijn trein heeft dus een uur en een kwartier vertraging ... het is dat ik geen kaartje gekocht heb, anders had ik erover geklaagd bij de NS.
En denk je misschien dat ik het verzin waar je bijstaat, maar dat is niet zo. Ik heb een goed geheugen.quote:
http://archief.fembusines(...)-geen-vertraging.htmquote:De NS is in zijn nopjes. Het aantal reizigerskilometers is voor het eerst sinds drie jaar gestegen en de afdeling passagiersvervoer is uit de rode cijfers. Maar misschien wel het belangrijkste is dat de reizigers het bedrijf weer meer waarderen. In het tweede kwartaal van 2004 gaf 66 procent van de passagiers de NS een zeven of meer. In het tweede kwartaal van 2003 deed maar 56 procent van de reizigers dat.
Die toegenomen waarderingscijfers schrijft de NS toe aan een aantal objectief meetbare verbeteringen. Een heel be–langrijke in dat rijtje is de punc–tualiteit. Die bedroeg in het afgelopen kwartaal 88 procent tegen 83,9 procent een jaar terug. Dat is goed nieuws, want vertragingen zijn voor veel reizigers een bron van ergernis.
Op de dag dat NS zijn resultaten bekendmaakte, kwam reizigersvereniging Rover met een brandbrief aan minister Carla Peijs. De belangenvereniging klaagt daarin over de voortdurende, grootschalige storingen aan de spoorinfrastructuur. Problemen met de bediening van seinen en wissels leiden steeds tot storingen, waarbij grote gebieden langdurig onbereikbaar zijn. Prorail, de infrastructuurbeheerder, moet volgens Rover veel beter worden aangestuurd.
Maar hoe kan NS een forse verbetering van de punctualiteit melden, terwijl Rover een brandbrief over grootschalige uitval naar de minister stuurt?
Tim Boric, een beleidsmedewerker van Rover, heeft een verrassend simpele verklaring voor het verschijnsel: “Er zijn twee verschillende statistieken. De ene geeft aan hoeveel treinen te laat komen en de andere hoeveel treinen uitvallen. Een trein die uitvalt, komt helemaal niet aan en is dus ook niet te laat.”
Die uitval van treinen, die vele malen irritanter is dan een vertraging, stond in het tweede kwartaal op anderhalf procent. Boric: “Dat percentage zegt op zich niet zoveel. Uitval van één trein door gebrek aan personeel of gebrek aan onderhoud is teruggelopen. Maar grote storingen die delen van het land platleggen, blijken enorm taai en nemen zeker niet af”.
Ik doe gewoon zorgen dat het ADSL van bepaalde provider werkt. En mocht dat niet zo zien kan je mij bellen, dan dien ik jou het in fatsoenlijk nederlands (en soms heb ik daar moeite mee, maar dat wisten jullie al)of engels online te krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk van je baas!Wat ga je precies doen?
Nou, dat de trein voorlopig wel stil blijft staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moeten ze je vertellen? Dat je rit is vervallen maar dat die trein de dienst waarneemt van de rit die ook gepland stond? Die conducteur / machinist zijn niet degenen die de rapportage kloppend moeten maken..
Bezorg je die ook? K heb alleen nog chips (die blijven dus mooi dicht) en haagse hopjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb eendrie After Eights bij de zoethoutthee
Mmmmm after eight!! Tot nog toe zo'n 1500 cal. Maar ik ben nog niet te bedde, dus ik denk dat er nog wel wat bijkomt. In ieder geval een appeltje, want heb nog geen fruit op vandaag, maar ik denk misschien ook nog wel een crackertje of zo. Met tonijnsalade bv.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Cootje!Dat klinkt als een gezellige én nuttige dag!
Je lijstje klinkt me wel wat weinig in de oren. Hoeveel kcal. bij elkaar ongeveer denk je?
Of lijkt het alleen maar weinig?
Ik heb eendrie After Eights bij de zoethoutthee
Oh toch nog 1500! Ik ben daar echt slecht in, ik had het veel lager ingeschatquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Mmmmm after eight!! Tot nog toe zo'n 1500 cal. Maar ik ben nog niet te bedde, dus ik denk dat er nog wel wat bijkomt. In ieder geval een appeltje, want heb nog geen fruit op vandaag, maar ik denk misschien ook nog wel een crackertje of zo. Met tonijnsalade bv.![]()
Hoe waren jouw Italiaanse hapjes??
O dat fietsen en stad verhaal sla ik over. Ik doe het morgen wel voor m'n werk. Ben echt te gaar nu
te lui om bier te kopen tsss 't moet ook niet gekker wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef neen het volgende:
Geen fantastische dag, on andere een taartje omdat iemand vertrok. 2e taartje wel afgeslagenverder geen rare dingen gehad. Straks even wijn drinken want ik was te lui om bier te kopen.
Ja, ik heb er een hekel aan namelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
eet jij kids Uniek?
En sinds wanneer vind je me een kid schat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een hekel aan namelijk
Dus jij moet je rustig houden? succes ermee, pfff, altijd moeilijk
Ik wil niet lullig doen, maar ik kom tot de helft: ongeveer 700 - 800 kcal, afhankelijk van de grootte van je stukje vlees en de soort ijs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Mmmmm after eight!! Tot nog toe zo'n 1500 cal.
weinag, ik ben al uitgewerkt momenteelquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef neen het volgende:
Eerst gewerkt he, want ja, er moet ook kaas op de plank komen. En daarom was ik te lui, wijn is ook wel lekker even kijken wat ik mee ga nemen
Wat gaat Kaas vanavond machen dan?
O: 2 chocobiscuitjes 128 cal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik kom tot de helft: ongeveer 700 - 800 kcal, afhankelijk van de grootte van je stukje vlees en de soort ijs.
De volkoren en chocobiscuitjes zijn van time out en de cal. staan op de verpakking. Een gewoon glaasje wodka is 120 cal en dit was een flinke, dus daar heb ik 150 voor gerekend en de chips stond ook op de verpakking en was 151. Het ijsje is dat citroensorbetachtige ijs op een dropstokje. Ietwat vreemde combi, maar werkt verslavend raar genoeg!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Het zal het verschil tussen caloriechecker en valtaf wel zijn, want bij caloriechecker is een zakje chips 134 kcal, 2 chocobiscuitjes 96 kcal en 2 volkorenbiscuitjes 90 kcal, wodka 86 kcal. De rest kwam enigszins overeen, al zit de kcalchecker structureel wat lager in de kcal. Was trouwens het ijsje vergeten (waterijs?) en kom met ijs tegen de 1000 kcal.
Maar goed, je ligt nog niet in bed
Dat blijkt maar weer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
(Valtaf vind ik veel prettiger dan de caloriechecker trouwens, want veel nauwkeuriger. maar dit terzijde.)
ze miste me. En ik hun ook wel. Thnxquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hee TJD ben je weer aangenomen voor sport?? gefeli
Val jij daar niet ontzettend van af, als je rond de 1500 eet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
[..]
De volkoren en chocobiscuitjes zijn van time out en de cal. staan op de verpakking. Een gewoon glaasje wodka is 120 cal en dit was een flinke, dus daar heb ik 150 voor gerekend en de chips stond ook op de verpakking en was 151. Het ijsje is dat citroensorbetachtige ijs op een dropstokje. Ietwat vreemde combi, maar werkt verslavend raar genoeg!!
(Valtaf vind ik veel prettiger dan de caloriechecker trouwens, want veel nauwkeuriger. maar dit terzijde.)
Nee. Niet ontzettend. Ik eet eigenlijk nu al een tijdje zo'n 1800 cal. en ik merk dat dat onderhoud is. De ene dag zit ik er een beetje boven (de laatste paar dagen trouwens behoorlijk) en vandaag zal ik er net onder uitkomen. Of ik moet nog erge trek krijgen. Pas als ik weken achter elkaar op 1500 ga zitten, zal ik wel weer wat afvallen. Maar zover laat ik het niet komen. Ik moet van mezelf tussen de 56 en 58 blijven schommelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Val jij daar niet ontzettend van af, als je rond de 1500 eet?
Okayquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Niet ontzettend. Ik eet eigenlijk nu al een tijdje zo'n 1800 cal. en ik merk dat dat onderhoud is. De ene dag zit ik er een beetje boven (de laatste paar dagen trouwens behoorlijk) en vandaag zal ik er net onder uitkomen. Of ik moet nog erge trek krijgen. Pas als ik weken achter elkaar op 1500 ga zitten, zal ik wel weer wat afvallen. Maar zover laat ik het niet komen. Ik moet van mezelf tussen de 56 en 58 blijven schommelen.
http://pc-en-internet.inf(...)ijd-ik-virussen.htmlquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Questione: als je gewoon losse nummers wil downloaden, waar doe je dat dan het best mee? Ik heb nu een nieuwe pc waar ik liever geen virussen op wil
Thanks dollquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
http://pc-en-internet.inf(...)ijd-ik-virussen.html
Als je (gratis) Avast even installeert en registreert en dan Limewire bv gebruikt, dan gaat het eigenlijk altijd goed. Ik heb er tenminste nog nooit problemen mee gehad en ik gebruik het best vaak! Avast geeft een grote toeter als er iets fouts tussen zit en een duidelijke waarschuwing en haalt het er voor je uit
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik eet helemaal niet zo weinig. Ik heb alleen neiging om niet altijd m'n lijstjes te posten als ze bagger zijn.
Het zal nooit 100% waterdicht zijn allemaal, maar zowel Heer G als ik doen het op die manier en we hebben allebei nog nooit ergens last van gehad. Als je verder een beetje let op de tips over de bestandsnamen in het gelinkte artikel dan zit je vrij safe!quote:
Youtubequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Questione: als je gewoon losse nummers wil downloaden, waar doe je dat dan het best mee? Ik heb nu een nieuwe pc waar ik liever geen virussen op wil
Oh dat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik eet helemaal niet zo weinig. Ik heb alleen neiging om niet altijd m'n lijstjes te posten als ze bagger zijn.
Jij ook succes dan! Gaan we samen bikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef cyclechick het volgende:
Welterusten X_M en Chico, en succes met studeren en de stress, het komt vast goed! Ik heb donderdag (next week) ook tentamen, dus studeer met je mee! Probeer ook wat tijd om te ontspannen in te bouwen, anders houd je het niet vol.
Ga ook slapen, truste!
Ik dacht waarom ik?? Maar je bedoelt op de tennisclub?? God, nou ik zou het wel beter doen dan dat wicht wat er nu staat. Als je een cappuccino bestelt, kan je nog wel een setje spelen eer dat klaar is. F*kking hell, wat duurt dat lang.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Co...
... moet jij ook bardienstendraaien?
Nee, dat bedoelde ik inderdaad. Wij hebben gisteren en eergisteren bardienst gehad. Van 19:00 tot 23:15 (23:45 de avond erna). Saa-aaai! Ik vind dat echt zo ontzettend helemaal nix johquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht waarom ik?? Maar je bedoelt op de tennisclub?? God, nou ik zou het wel beter doen dan dat wicht wat er nu staat. Als je een cappuccino bestelt, kan je nog wel een setje spelen eer dat klaar is. F*kking hell, wat duurt dat lang.![]()
Of bedoel je toch wat anders??
Wij waren de leuksten van alle aanwezigen. Hoe droevig is datquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste voorlopig toch Elies? Jij en de Beeb lijken me wel een bar gezellig bardienststel!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Dinsdagavond: dames-avond! Kijk, dát is leuk voor ElisaB en de Beeb. Wat denk je wat? Alleen maar mannen op de banen
Dus komen er eindelijk drie vrouwen, waarvan er één (heur) zegt: goh, wat veel mannen
Beeb: Ja, een vrouwenavond van nix
Heur: Nou ja, er is gelukkig nog een baan vrij... Wat veel mannen!
Beeb: Ja, en als ze straks van de baan afkomen, dan doen wij de deur van de kantine op slot!
Heur:
Beeb: Ja, dát zal ze leren! Vrou-wen-a-vond!![]()
Heur: Nou nou, tut tut...
Beeb:
Beeb (heel zachtjes tegen mij): ook geen humor die vrouwen
Vertel dan die 3, niet dezequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Shit, vergeten
Er waren écht drie hele leuke dingen...
Luister fruitdruifje... de eerste twee heb je net gelezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Vertel dan die 3, niet deze
Ja. Dit ^ is zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Correctie: Co is natuurlijk wel reuze boeiend, maar ik hef dat dan weer op
We kunnen wel heel leuk hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihi doen! Teh excitement!
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dit ^ is zo.![]()
Tuttebol!![]()
Ik ga slapen. Zit een beetje te knikkebollen.
en jij maakt ook vriendenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!Echt niet.!!!!!
Surequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef conleche het volgende:
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!Echt niet.!!!!!
Jij hebt een deal; als we weer bardienst hebben, dan mag jij!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijks wil ik nu ook bardiensten draaien, als ik dit zo hoor
Naja, we hebben er wel voor gezorgd dat we het naar ons zin hadden. We werden er erg melig van en hadden samen best lol. Die twee keer 30 minuten dat er volk was in de kantine hebben we ons netjes gedragen en braaf drankjes geschonken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Mooi geregeld Elisa, ben je fijn vanaf! Enjoy, Uniekje!![]()
Ik heb echt medelijden met je Elies...
Ja. We kunnen ook een keer gaan Slank-aan-de-bar-hangen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naja, we hebben er wel voor gezorgd dat we het naar ons zin hadden. We werden er erg melig van en hadden samen best lol. Die twee keer 30 minuten dat er volk was in de kantine hebben we ons netjes gedragen en braaf drankjes geschonken.
Poep gebeurt! We kunnen wel een keer gaan slank-tenissen!
Nog beter!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
Ja. We kunnen ook een keer gaan Slank-aan-de-bar-hangen!
Ow, heel regelmatig! Heur is de madras familias van den tànnes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
Wanneer heeft Heur bardienst?
Gezellig, dan nemen we een bossie humor voor d'r mee!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heel regelmatig! Heur is de madras familias van den tànnes!
Dat gaat tussen nu een maandagmorgen gebeuren! Ik kijk ernaar uit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
Gezellig, dan nemen we een bossie humor voor d'r mee!![]()
Wanneer ga je Bound kijken?
Je kunt ook gewoon skippen naar de liefdesscenes heurhoor!![]()
Hoewel de hele film wel aardig is eigenlijk...
Wehehe. Je lijkt mij wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind sociale dingen sowieso niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |