Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens overquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loveli weet er iig meer van dan de gemiddelde huisarts
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
Dat doe ik zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemen
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhhh, een gemis in je leven. je mag die van mij wel een keer komen bekijken
Hey, zo ben ik gewoon, no worriesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
Die Cycle he... wat een ubertof mensch is het toch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
je ring al gevonden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)
quote:
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??quote:
die is idd lekker, vind ze eigelijk allemaal lekker, heb nu de nep variant van de aldi gekocht, nog niet geproeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vanmiddag die philadelphia paprika en kruiden gehaald en die is inderdaad heel erg lekker
Ik zie een paar mooie lijstjes langskomen
Kínderen en puppies he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??
je hebt geloof ik wel humor dus dit moet je kunnen hebben, hopelijk
Ik geloof dat ik dit voor jouw doen best een aardig lijstje vind!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 1 plak ontbijtkoek
T: 1 eierkoek met rasinen
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met een plak ontbijtkoek
T: 1 rode grapefruit
T voor sporten: 1 boterham met speculoospasta
S: RPM
D: Wokding smoking sesame, kant en klaar meuk![]()
(375 kcal) met wat gebakken aardappeltjes, niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |