Nou zeker! Gefeli fietsmeis!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef cyclechick het volgende:
[egpost]
Ik had toch gister een presentatie? Die uiteindelijk best oke ging, ik was niet eens zo heel zenuwachtig! en voor de hele opdracht die erbij hoorde hebben we een 9.2 gekregenDaar kun je mee thuiskomen
Ik heb mijn boodschappen al in huis. Hij doet z'n eigen boodschappenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
Vik, vast een domme vraag, maar waarom doen je dan zelf die boodschappen niet even als hij toch nog weg is en jij zo allenig bent?
Wat zal jouw leven gek zijn, als Mark er niet meer zo prominent deel van uitmaakt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van welke maffia's maak jij eigenlijk allemaal deel uit?.
Ik heb m'n boerenkool weer achter de kiezen. Maar het ging niet van harte.
En Mark is al sinds 9 uur vanochtend weg en ik heb geen idee waar 'ie naartoe is!. Dacht dat 'ie ff 2 uurtjes naar college ging, maar nee dus. Denk dat 'ie aan het werk is bij z'n vader. Had 'ie ook wel even mogen zeggen. Ik ben zo alleheeeeeennn
(De Duitse is ook al weg naar Duitsland).
En dan komt 'ie straks thuis en vertel ik hem dat 'ie extra boodschappen moet doen omdat morgen de winkels dicht zijn.
Krijgen we dat weer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat zal jouw leven gek zijn, als Mark er niet meer zo prominent deel van uitmaakt!
het valt me elke keer zo op, wat voor gekke relatie jullie hebben. Sorry!quote:
Thanks! en jij ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
Gefeliciteerd cycle! Vet goed!!
O het tentamen waarvan ik dacht dat ik die niet zou halen (de makkelijke/stomme had ik een 7,5 voor)
de moeilijke waar ik 23 van de 35 vragen goed had moet ik nog terug krijgen
Maar de moeilijke stomme heb ik een 7,1 voor! Ik ben fakking briljant!
Wait and see!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van welke maffia's maak jij eigenlijk allemaal deel uit?.
We zijn gewoon gewend om veel samen thuis te zijn, dus ik vind het maar saai als hij er niet isquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het valt me elke keer zo op, wat voor gekke relatie jullie hebben. Sorry!
Ja, ik zie duidelijk een gele teint. Je natuurlijke kleur is mooierquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef P.F het volgende:
Ik weet niet of je het kan zien maar de muur is roze en ik geel
[ afbeelding ]
en zo ben ik normaal:
[ afbeelding ]
Oh sorry, ik dacht dat je op boodschappen zat te wachten die hij voor je mee zou nemen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn boodschappen al in huis. Hij doet z'n eigen boodschappen. Maar ik denk dat 'ie straks wel met een maaltijdsalade thuis komt en morgen kook ik voor ons allebei, dus niks aan de hand, dunkt me
.
Ik zie niks geksquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, ik zie duidelijk een gele teint. Je natuurlijke kleur is mooier
Nee, ik ben PF nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je op boodschappen zat te wachten die hij voor je mee zou nemen!
Je bent inderdaad wel erg geel op die bovenste fotoquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ben ik normaal:
[ afbeelding ]
Ik vind de verwarring niet zo gek hoor. Je stuurt hem toch vaak genoeg om boodschappen te halen?quote:
Gister alleen afspraak met anesthesist gehad, dinsdag tha real thingquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
Thanks voor de felicitaties, ik ben erg vrolijk, heb geloof ik ook nog nooit op de universiteit zo'n hoog cijfer gehaald (of hoogstens in het derde jaar!)
greys, wanneer moet jij naar 't ziekenhuis eigenlijk? Of was dat gister?
Oh dat zie je best wel inderdaad, dat gele!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ben ik normaal:
[ afbeelding ]
Ga er niet zo serieus op in!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de verwarring niet zo gek hoor. Je stuurt hem toch vaak genoeg om boodschappen te halen?
Hahaha, zo kwam het soms wel overquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in!
En ik stuur hem niet om boodschappen te halen. Hij zegt: "Ik ga naar de Plus, moet jij nog wat hebben?". En dan maak ik een lijstje. Maar als hij zelf niet voorstelt om te gaan, ga ik zelf hoor. Ik ben geen viktator ofzo.
Check die huidskleuren, dat verschil! De eerste is ze echt veel geler en ik heb ook het idee dat je de make up wel goed ziet zitten (maar kan ook het licht van de foto zijn). De tweede zie je wel een beetje wallen, maar toch vind ik het mooier ogen als iemand gewoon natuurlijk eruit ziet. Ik kan er echt heel slecht tegen als je make up ziet zitten (behalve oogschaduw ofzo)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie niks geks.
Maar ik zie wel dat de oneffenheden die je op de tweede foto ziet op de eerste foto zijn weggewerkt![]()
.
Jij hebt heul geen foundation nodig. Hooguit wat rouge misschien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Ik heb er creme opgesmeerd nu valt het niet meer zo op..
Nou, zo dramatisch is het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
Ohhh, ik heb zo'n slecht lijstje, ik baal echt als een stekker![]()
![]()
O: 2 boterhammen achterham
T: een brownie![]()
L: pistoletje filet americain
T: 10 dropjes
T: appel
D: 2 kommen champignonnensoep, boterham filet americain
Maarrrr, ik ga zometeen wel nog naar Zumba!Dan hoef ik me in ieder geval niet meer schuldig te voelen over mijn slechte tussendoortjes.
De dinsdag was blijven hangen, maar tis volgende week dinsdag dus.. Maandag is vroeg genoeg om je zorgen te maken inderdaad, beter nog: dinsdagochetndquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister alleen afspraak met anesthesist gehad, dinsdag tha real thing
Maar ik heb besloten dat ik me daar pas maandag zenuwachtig over mag maken
[..]
Oh dat zie je best wel inderdaad, dat gele!
Kan je het er niet af wassen en dan alleen een creme of poedertje op doen ofzo?
Je hebt dat helemaal niet nodig, die kleur. Je hebt al een mooi huidje!
Ik had gewoon gezonde tussendoortjes bij me. Check die appel die ik na die dropjesbui heb gegetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, zo dramatisch is het toch ook weer niet?.
er gaat geen rugzak meequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vacuuumzakken zijn heel handig! Maar bedenk wel dat je bagage er niet lichter van wordt, je krijgt wel meer ruimte maar in een rugzak speelt gewicht meestal een net zo grote rol.
[de concurrent']
Veel plezier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
op naar Limburg (en morgen Ardennen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Wat een stom woord eigenlijk, plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Mootje!.
Niet meer actief op Fok!
Dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Mo, ik ga het toch maar vragen....
VIJF koffers op een motor? HOE??????????
Het is niet eens superveel kcalquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Maarrrr, ik ga zometeen wel nog naar Zumba!Dan hoef ik me in ieder geval niet meer schuldig te voelen over mijn slechte tussendoortjes.
Tof! Zoiets hadden wij hier ook op koninginnedagquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we trouwens naar het Middeleeuwse festival hier in de stad.
Doet die op woensdag niet tennissen enzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tof! Zoiets hadden wij hier ook op koninginnedag.
Waar hangt Co eigenlijk uit?
Nee, die brownie heeft er voor gezorgd dat ik tot twee uur niks meer hoefde te etenquote:
Is toch oke, dat lijstje? Ik zou er wel mee kunnen leven eigenlijk met iets dergelijks. Mijn lijstje:quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Dat weet jij beter dan ik, denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet die op woensdag niet tennissen enzo?
ik ben ook onder de zonnebank geweest en ik word altijd heel geel bruin dus op zich komt het in de buurt maar het is wel te geelquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister alleen afspraak met anesthesist gehad, dinsdag tha real thing
Maar ik heb besloten dat ik me daar pas maandag zenuwachtig over mag maken
[..]
Oh dat zie je best wel inderdaad, dat gele!
Kan je het er niet af wassen en dan alleen een creme of poedertje op doen ofzo?
Je hebt dat helemaal niet nodig, die kleur. Je hebt al een mooi huidje!
Ik heb gister een doosje frambozen gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik, denk ik.
Ik ga zo nog even een bakje yoghurt met frambozen wegwerken. Echt zó om nom nom.
Nemen jullie trouwens dat 'Doosje vol frambozen' of zo'n plastic dinges?
Tip: niet in de koelkast leggen om te laten ontdooien (of anders ff in een bakje doen). Ik had onlangs een hele plas frambozensap in m'n koelkastquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb gister een doosje frambozen gehaald
Fijn dat hij in elk geval 'terecht' is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga me toch wel zorgen maken over Mark nu.
Hij reageert niet op m'n sms (foon niet mee misschien?) en hij is nooit zo lang weg, iig niet zonder te zeggen waar 'ie heen gaat...
Edit: o ik heb al sms. Hij is op de uni.
het is een soort poeder. Op de foto's van het gala heb ik ook dat poeder op maar dan wel in de goede verhouding en dat viel niemand opquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel erg geel op die bovenste foto
Waarom gebruik je eigenlijk foundation? Je hebt toch een mooie egale huid?
Dat heb ik in mijn vriezer gehad toen de stekker er per ongeluk uit was gegaan en alles ontdooid wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: niet in de koelkast leggen om te laten ontdooien (of anders ff in een bakje doen). Ik had onlangs een hele plas frambozensap in m'n koelkast.
Hoeft 'ie niet stiekem te doen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat hij in elk geval 'terecht' is.
Heeft ie niet stiekem een vriendinnetje/vriendje ofzo?
ik ben gek op zoete troep. En deze waren heerlijk: met extra pure chocolade erop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, wat een mooie lijstOp de mueslirepen na; zoete troep. Maar je D doet me watertanden
Ik zit nog op m'n werk, en ik eet m'n bakje knolselderijsoep. Wat ben ik toch een braafje
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
er zitten naast mij drie hele nare meisjes echt alle examen vragen na te bespreken.
ik was ook zo
Wat is er naar aan die meisjes dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
er zitten naast mij drie hele nare meisjes echt alle examen vragen na te bespreken.
ik was ook zo
Of je stuurt loveli een PMquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Maandag maar eens een afspraak maken met de HA.
ik heb niet eens een vriezerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeft 'ie niet stiekem te doen hoor.
@ CC: frambozen ontdooien duurt láng. Ik heb ze vanochtend eruit gehaald en sommige zijn nog steeds licht bevroreren.
Nu 3,5 week dus maar net iets meer dan een normale strip. En de vorige ben ik na 3 weken gewoon gestopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Hoeveel maanden heb je nu doorgeslikt dan Miss_S?
Of gebeurt het midden in je strip ook als je elke maand een weekje stopt?
Loveli is dé expert op het gebied van anticonceptiequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu 3,5 week dus maar net iets meer dan een normale strip. En de vorige ben ik na 3 weken gewoon gestopt.
En CF weet loveli hier meer van?
Dat is altijd handigquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Loveli is dé expert op het gebied van anticonceptie.
Ahhhh, een gemis in je leven. je mag die van mij wel een keer komen bekijkenquote:
Loveli weet er iig meer van dan de gemiddelde huisartsquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd handigdan ga ik even pm'en
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens overquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loveli weet er iig meer van dan de gemiddelde huisarts
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
Dat doe ik zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar ja... Hormonen hebben zoveel invloed op je algehele welzijn dat je de gevoelens en complexen van je huisarts daarin best voor lief kunt nemen
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen vinden huisartsen het meestal niet zo prettig als je al info opgezocht hebt ergens over
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhhh, een gemis in je leven. je mag die van mij wel een keer komen bekijken
Hey, zo ben ik gewoon, no worriesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
Die Cycle he... wat een ubertof mensch is het toch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou dat vind ik tof van je, kunnen we er dan ook iets inleggen of uithalen?
je ring al gevonden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat hoeft niet waar te zijn hoor, toen ik laatst bij de HA was en duidelijk mijn research had gedaan vond ze dat helemaal niet vervelend volgens mij. Ze ze dat ze goed kon merken dat ik me goed had ingelezen en ik had nog een paar specifieke vragen die ze beantwoordde. We hebben nog even samen hardop de voor en nadelen op een rijtje gezet en toen mocht ik zelf beslissen wat ik wilde (ging ook over anticonceptie)
quote:
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??quote:
die is idd lekker, vind ze eigelijk allemaal lekker, heb nu de nep variant van de aldi gekocht, nog niet geproeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vanmiddag die philadelphia paprika en kruiden gehaald en die is inderdaad heel erg lekker
Ik zie een paar mooie lijstjes langskomen
Kínderen en puppies he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ik je sig... je eet niks maar wel puppies??
je hebt geloof ik wel humor dus dit moet je kunnen hebben, hopelijk
Ik geloof dat ik dit voor jouw doen best een aardig lijstje vind!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 1 plak ontbijtkoek
T: 1 eierkoek met rasinen
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met een plak ontbijtkoek
T: 1 rode grapefruit
T voor sporten: 1 boterham met speculoospasta
S: RPM
D: Wokding smoking sesame, kant en klaar meuk![]()
(375 kcal) met wat gebakken aardappeltjes, niet zoveel.
Leuk van je baas!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Jippie ik mag van mijn baas een MBO 3 opleiding gaan doen
Communicatieve kant en in zijn tijd, dus op zijn kosten!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Op Almere Centraal stond dat de trein die om 18.51 zou vertrekken, een kwartier vertraging heeft. Mijn trein van 17.51 is gewoon verdwenen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van prestatiebeloningen, BBSC's en statistiek.
Een uitgevallen trein kan geen vertraging hebben. De NS moet vertragingspercentages rapporteren en krijgt op basis daarvan beloning/straf.
You do the math.
Waarom vertellen ze dat dan niet aan de mensen die al ín die trein zitten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van prestatiebeloningen, BBSC's en statistiek.
Een uitgevallen trein kan geen vertraging hebben. De NS moet vertragingspercentages rapporteren en krijgt op basis daarvan beloning/straf.
You do the math.
Wat moeten ze je vertellen? Dat je rit is vervallen maar dat die trein de dienst waarneemt van de rit die ook gepland stond? Die conducteur / machinist zijn niet degenen die de rapportage kloppend moeten maken..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom vertellen ze dat dan niet aan de mensen die al ín die trein zitten?. Mijn trein heeft dus een uur en een kwartier vertraging ... het is dat ik geen kaartje gekocht heb, anders had ik erover geklaagd bij de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |