Mijn verrassing wat doe jequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, ik heb voor de puree niet zoveel nodigDus blijft genoeg over voor ontbijt. Maar doe maar broodjes + wat beleg voor morgenochtend
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt vrouwelijke schoenen zijn het m.i. ook niet, dus ik vind het niet erg dat je ze niet kent
hangt er vanaf of hij de gave bezit jou in hogere sferen te brengenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie morgen m'nweer eens, is dat naar de hemel varen?
ja alsof jij niet tegen zo'n opmerking kanquote:
hoe hoogquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef SLP_ het volgende:
Oeps, mn telefoonrekening is schandalig hoog, ben benieuwd hoe ik die ga betalen
69,19 euro. Ik heb in Berlijn 20 euro opgemaakt, maar ik zeg wel tegen mn ouders dat dat 30/35 was en misschien willen ze de helft dan wel betalenquote:
Ja misschien ben ik vorige week vergeten een internetpagina af te sluiten en heeft het zeker een paar uur geduurd voor ik daar achter kwamquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ik was iedere keer gewoon ongesteld geworden enzo dus was te laat om nog abortus te laten plegen.. En ik durfde het IB niet te vertellen![]()
Was wel even weird wakker worden
quote:
ik 3x 20 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er een van 40 euro, voor mijn doen ook hoog, maar zit 10 euro bellen en gebeld worden in buitenland bij, van toen dat meisje ziek was geworden und so..
nu welquote:
Ah soquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
eerst had ik 1 abo, die werd te klein en ik zat er per maand meer dan zn eigen kosten overheen, en een erbij nemen was goedkoper dan de bestaande op te hogen, dus vandaar dat ik n 2e heb gekocht
heb ook n telefoon waar 2 simkaarten inpassen, dus zo lastig is t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |