quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat jullie nu problemen krijgen die bij een beetje club altijd voorkomen en gelijk beginnen te huilen, Dirrekie voorop.
En ik hoef echt geen moeite te doen hoor om AZ minder uit te laten komen dan Ajax
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja we liggen allemaal te huilen
![]()
ajax is al 5 jaar geen kampioen geworden. daar wordt elke dag weer om geweend.
Die Fruitschaal is voor ons natuurlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:08 schreef MaxPower het volgende:
ben benieuwd wat de Johan Snuyffschaal gaat worden.
Nou ja, inclusief de mods.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Leuk dat elk AZ-topic tegenwoordig begint met zichzelf belachelijk makend getroll vanuit 1 bepaalde hoek, nu zelfs inclusief de mods![]()
On Topic :
KAMPIOENEN
Lekker met zijn allen in de Arena 'helemaal niets in Amsterdam' zingenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die Fruitschaal is voor ons natuurlijk!
Uitlokking > Banquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef sjimz het volgende:
Fuckbuddy ging nu eenmaal vrij snel op die kast zitten
2 zielen 1 gedachte..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Leuk dat elk AZ-topic tegenwoordig begint met zichzelf belachelijk makend getroll vanuit 1 bepaalde hoek, nu zelfs inclusief de mods![]()
On Topic :
KAMPIOENEN
Klinkt als een puik avondje! Hopen dat er geen combiregelingen zijn...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen in de Arena 'helemaal niets in Amsterdam' zingen
Ja en ik heb de eer om mijn neefjes uit H'veen mee te mogen nemen met AZ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen in de Arena 'helemaal niets in Amsterdam' zingen
Van Alkmaar naar Amsterdam? 100% for sure... Kut treinen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Klinkt als een puik avondje! Hopen dat er geen combiregelingen zijn...
Arveladze, Dembele en Romero vallen nog op te vangen met grote bergen geld. Schaars niet, oké. Maar ik zou niet te snel uitgaan van een mooie zomer als je Ajacied bent. Ik vermaak me al tien jaar met de achteraf vrij vaak zeer onterechte megalomanische uitingen, aankopen en verwachtingen van het Ajax-bestuur voorafgaande aan een seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arveladze weg, Dembele weg, Romero weg, Schaars weg... Mooie zomer.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
En nu ik het toch over Schaars heb: de ultieme club voor hem lijkt mij Man U. Zoals AZ eigenlijk de afgelopen jaren (uitgezonderd de afgelopen 2) altijd een afspiegeling is geweest van Man U in zn betere jaren
Wat begrijp je dr niet aan? Wat heeft het sowieso voor nut om als Ajacied te gaan posten in een AZ-topic zonder dat je iets relevants te melden hebt?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Arveladze, Dembele en Romero vallen nog op te vangen met grote bergen geld. Schaars niet, oké. Maar ik zou niet te snel uitgaan van een mooie zomer als je Ajacied bent. Ik vermaak me al tien jaar met de achteraf vrij vaak zeer onterechte megalomanische uitingen, aankopen en verwachtingen van het Ajax-bestuur voorafgaande aan een seizoen.
Het lachwekkende is vooral dat het bij AZ niet uitmaakt of er (semi)grote namen vertrekken, het transferbeleid zit tegenwoordig erg goed in elkaar en er worden binnen no time mensen aangetrokken die binnen een jaar op het zelfde niveau zitten als de topspelers die vertrekken.
Schaars is helaas té goed om op die manier op te vangen. In Nederland loopt sowieso niemand van zijn (potentieel) kaliber. In het buitenland zijn de grote clubs je hoe dan ook altijd voor.
En nu ik het toch over Schaars heb: de ultieme club voor hem lijkt mij Man U. Zoals AZ eigenlijk de afgelopen jaren (uitgezonderd de afgelopen 2) altijd een afspiegeling is geweest van Man U in zn betere jaren
Je begrijpt er in ieder geval weinig van.quote:
Gast, dat je AZ vergelijkt met MU en ook nog wel in diens beste jaren maakt mij inderdaad aan het lachen. Sorry.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:18 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je begrijpt er in ieder geval weinig van.
AZ koopt spelers die geschikt zijn om in de top 5 mee te voetballen.
Misschien is het beter als je niet reageert als je dat soort dingen al niet eens snapt, want je wekt de indruk dat je denkt dat wij denken dat AZ wel weer even kampioen gaat worden.
Ik ga er dus van uit dat het opgevangen gaat worden dat er goed spelers vertrekken en dat er wederom in de top-5 gevoetbald gaat worden, met wellicht in de verte uitzicht op een prijs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef wallofdolls het volgende:
Het lachwekkende is vooral dat het bij AZ niet uitmaakt of er (semi)grote namen vertrekken, het transferbeleid zit tegenwoordig erg goed in elkaar en er worden binnen no time mensen aangetrokken die binnen een jaar op het zelfde niveau zitten als de topspelers die vertrekken.
Afspiegeling. Ze speelden de zelfde stijl (1 keer raken, altijd 2 mannetjes aanspeelbaar, vlijmscherpe aanvallen). Dat zijn de feiten, maar dat zegt niet dat ze het zelfde niveau hadden. Dat vereist gewoon heel veel kwaliteit. Leg mij anders eens uit wat er slecht is aan dat ze met die speelstijl halve finale Uefa Cup bereikten (en in de 122e minuut de finale misliepen)?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Gast, dat je AZ vergelijkt met MU en ook nog wel in diens beste jaren maakt mij inderdaad aan het lachen. Sorry.![]()
Uiteindelijk is dat weer je doelstelling, terwijl Ajax en PSV voor de titel willen gaan, dus wat dat betreft is de arrogantie hier met vergelijkingen met Man Utd na een paar seizoen leuk voetbal en 1 titel een beetje misplaatst.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef wallofdolls het volgende:
Prima, dan haal ik mijn tekst die in die categorie valt nog even terug.
[..]
Ik ga er dus van uit dat het opgevangen gaat worden dat er goed spelers vertrekken en dat er wederom in de top-5 gevoetbald gaat worden, met wellicht in de verte uitzicht op een prijs.
Ja, drie jaar later werd je kampioen na een seizoen bijna kampioen en een seizoen bijna degradatie. Als Van Gaal weggaan was vorig jaar zomer, had AZ dit seizoen nooit een titel gepakt hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Afspiegeling. Ze speelden de zelfde stijl. Dat zegt niet dat ze het zelfde niveau hadden. Leg mij anders eens uit wat er slecht is aan dat ze met die speelstijl halve finale Uefa Cup bereikten (en in de 122e minuut de finale misliepen)?
Na die halve finale werd AZ ook leeggekocht. Hierna zijn de topspelers ook adequaat vervangen, met als resultaat het landskampioenschap. Ik snap niet waarom het voor bepaalde mensen zo moeilijk is om te begrijpen dat AZ al eens een succesperiode heeft gehad en de uitwerking daarvan ook heeft overleefd?
Gaarne met een diepzinniger uitleg dan![]()
![]()
Ok even serieus, want er worden hier dingen door elkaar gehaald:quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat weer je doelstelling, terwijl Ajax en PSV voor de titel willen gaan, dus wat dat betreft is de arrogantie hier met vergelijkingen met Man Utd na een paar seizoen leuk voetbal en 1 titel een beetje misplaatst.
Als AZ zou je gewoon weer voor de titel moeten gaan, met deze spelersgroep en trainer. Echter, het grootste verschil is dat er nu veel meer aan spelers getrokken gaat worden, zeker met de CL opkomst, en zie dan maar eens een stabiele topclub te worden, en constant top5 te spelen, want dat is AZ ook nog steeds niet gelukt.
Het is heel wat anders hoor, zonder Adriaanse of Van Gaal, trainers voor de langere termijn en die zich weinig aantrekken van dingen. Schaars weg, Dembele weg en het zou zo maar eens een sneeuwbaleffect kunnen worden, gelukkig voor AZ zit Brands er dan en heeft Koeman niet het enige veto-recht.
Maar ik ben erg benieuwd naar wat er deze zomer met AZ gaat gebeuren en vooral hoe ze gaan presteren.
Je begrijpend leesvaardigheid valt me tegen voor een mod, het spijt me dat ik dat moet zeggen. Zie je mij ergens beweren dat we meedraaiden aan de top? We hadden een succesperiode. Dat is niet gelijk aan meedraaien in de top. Voor Volendam zou een paar jaar in de top 10 meedraaien een succesperiode zijn. Voor AZ 3 jaar lang minimaal een paar wedstrijden overwinteren in de UEFA-cup en boven de verwachtingen meedoen in de competitie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, drie jaar later werd je kampioen na een seizoen bijna kampioen en een seizoen bijna degradatie. Als Van Gaal weggaan was vorig jaar zomer, had AZ dit seizoen nooit een titel gepakt hoor.
Je doet nu net alsof AZ al jaren aan de top staat, maar 1 prijs in de laatste 10 jaar is gelijk aan Feyenoord hoor. Leuk al die ontwikkeling, maar bewijs maar eens top3 over 10 jaar lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |