abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69215552

DE SELECTIE:

• Coach
    R. Koeman

• Keepers

• Verdedigers

• Middenvelders

• Aanvallers

DE STAND:
  • Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_69215583
    En hopelijk zonder Arveladze
    pi_69215601
    ben benieuwd wat de Johan Snuyffschaal gaat worden.
    pi_69215629
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:07 schreef sjimz het volgende:
    En hopelijk zonder Arveladze
    ben je gek?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_69215684
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ben je gek?!
    Ajax wil hem hebben als assistent trainer.
    pi_69215740
    Arveladze weg, Dembele weg, Romero weg, Schaars weg... Mooie zomer.
    pi_69216404
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Glazen bol?

Focus jij je nou maar op Olsen
    Maar misschien dat dit weer eens wat perspectief bied voor Ajax. Je zal het waarschijnlijk daarvan moeten hebben en dus niet kunnen vertrouwen op eigen kwaliteit!
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_69216449
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Glazen bol?

Maar misschien dat dit weer eens wat perspectief bied voor Ajax. Je zal het waarschijnlijk daarvan moeten hebben en dus niet kunnen vertrouwen op eigen kwaliteit!
    !!!
    pi_69216512
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

!!!
    Sja op dat soort domme opmerkingen krijg je dat soort domme reacties...
    pi_69216533
    Je hebt het er maar moeilijk mee he, nu er een beetje succes is en er ook andere reacties komen. Hoppa, gelijk op de eerste de beste kast . Gaat nog leuk worden .

Maar eerlijk gezegd, denk ik dat de kans groter is dat Schaars gaat dan dat hij blijft. Dembele lijkt me fifty-fifty, terwijl Romero, De Zeeuw en El Hamdaoui alleen weggaan bij hele grote zakken geld.

Dus het wordt een spannende zomer, want topclubs zullen dit jaar niet snel bij Ajax of PSV naar binnen wandelen om te kopen.
    pi_69216539
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Sja op dat soort domme opmerkingen krijg je dat soort domme reacties...
    Jij hebt meestal geen domme opmerking nodig om een domme reactie te geven
      woensdag 20 mei 2009 @ 09:45:28 #12
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69216590
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Je hebt het er maar moeilijk mee he, nu er een beetje succes is en er ook andere reacties komen. Hoppa, gelijk op de eerste de beste kast . Gaat nog leuk worden .

Maar eerlijk gezegd, denk ik dat de kans groter is dat Schaars gaat dan dat hij blijft. Dembele lijkt me fifty-fifty, terwijl Romero, De Zeeuw en El Hamdaoui alleen weggaan bij hele grote zakken geld.

Dus het wordt een spannende zomer, want topclubs zullen dit jaar niet snel bij Ajax of PSV naar binnen wandelen om te kopen.
    Vanaf de 2e alinea ben je weer mijn vriend...
    Enne dat succes hebben we op vorig seizoen al enkele jaren dus ik zou bijna durven zeggen dat ik eraan gewend raak!

@Sjimz,

Ik ook van jou!
    pi_69216628
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vanaf de 2e alinea ben je weer mijn vriend...

@Sjimz,

Ik ook van jou!
    Tja maar dat is nu ook eenmaal de tol van succes.
      woensdag 20 mei 2009 @ 09:55:36 #14
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69216880
    straks gaan zowel kluivert als arveladse naar ajax. az moet dan frank de boer halen, die is toch opgegroeid in west-friesland, dus hij past wel bij clubcultuur van az.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_69216892
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Glazen bol?

Arveladze is in zijn hart altijd Ajacied gebleven en zal graag terugkomen naar Mokum
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_69216948
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Fortitudo het volgende:
    straks gaan zowel kluivert als arveladse naar ajax. az moet dan frank de boer halen, die is toch opgegroeid in west-friesland, dus hij past wel bij clubcultuur van az.
    Het enige waardoor hij past bij AZ's clubcultuur is zijn achternaam.
    pi_69217024
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Fortitudo het volgende:
    lekker voor je en de Boer zal never nooit niet naar az gaan, ver beneden zijn stand.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:16:09 #18
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69217451
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef navigator het volgende:

[..]

lekker voor je en de Boer zal never nooit niet naar az gaan, ver beneden zijn stand.
    frank de boer zal zijn afkomst niet verloochenen, daar waar veel andere ex-ajacieden dat wel doen
    denk aan sneijder, van der vaart en kluivert. Die kunnen/konden niet met hun rijkdom omgaan.
    pi_69217573
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

frank de boer zal zijn afkomst niet verloochenen, daar waar veel andere ex-ajacieden dat wel doen
    denk aan sneijder, van der vaart en kluivert. Die kunnen/konden niet met hun rijkdom omgaan.

Je wordt per post een beetje zieliger

Beetje grootheidswaanzin gekregen in dat dorp na een toevallige titel, enkel en alleen gehaald door de aanwezigheid van Amsterdammer Louis van Gaal
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:22:14 #20
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69217616
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef navigator het volgende:

[..]

Beneden zijn stand, welke stand?
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:24:47 #21
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69217695
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Beneden zijn stand, welke stand?
    mwa ik schat een frank de boer toch nog wel hoger in dan een sneijder, van der vaart en kluivert.
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:24:56 #22
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69217700
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:20 schreef navigator het volgende:

[..]

Je wordt per post een beetje zieliger

Beetje grootheidswaanzin gekregen in dat dorp na een toevallige titel, enkel en alleen gehaald door de aanwezigheid van Amsterdammer Louis van Gaal
    Jouw probleem is dat bijna iedere post een troll is hier. Zo leuk denigerend willen doen, maar het komt dom over. Je doet zo je best om AZ minder uit te laten komen dan Ajax dat je nu bezig bent jezelf belachelijk aan het maken.
    Ga vooral door met posten op die manier, mijn dag word er alleen maar beter van!
    Enne Van Gaal is het
    pi_69217776
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Jouw probleem is dat bijna iedere post een troll is hier. Zo leuk denigerend willen doen, maar het komt dom over. Je doet zo je best om AZ minder uit te laten komen dan Ajax dan je nu bezig bent jezelf belachelijk aan het maken.
    Ga vooral door met posten op die manier, mijn dag word er alleen maar beter van!
    Ik vind het gewoon grappig dat jullie nu problemen krijgen die bij een beetje club altijd voorkomen en gelijk beginnen te huilen, Dirrekie voorop.
    En ik hoef echt geen moeite te doen hoor om AZ minder uit te laten komen dan Ajax
    pi_69217826
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Jouw probleem is dat bijna iedere post een troll is hier. Zo leuk denigerend willen doen, maar het komt dom over. Je doet zo je best om AZ minder uit te laten komen dan Ajax dat je nu bezig bent jezelf belachelijk aan het maken.
    Enne Van Gaal is het
    Het is alleen Van Gaal als je Louis er niet voorzet.
    Dus navigator had het goed.
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:29:59 #25
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69217847
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon grappig dat jullie nu problemen krijgen die bij een beetje club altijd voorkomen en gelijk beginnen te huilen, Dirrekie voorop.
    En ik hoef echt geen moeite te doen hoor om AZ minder uit te laten komen dan Ajax
    ja we liggen allemaal te huilen

ajax is al 5 jaar geen kampioen geworden. daar wordt elke dag weer om geweend.
    sinds 1995 niet de club meer die het eens was. en still going down. nu na 40 miljoen(!) investeringen nog steeds geen prijs dan is er structureel toch wel wat mis zou je denken. daar zou je om moeten huilen. wij hebben niks om te huilen, een van de meest succesvolle jaren van az en een spelersgroep met een ongelofelijk hoge marktwaarde itt de meeste clubs in NL.
      woensdag 20 mei 2009 @ 10:32:00 #26
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69217910
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef navigator het volgende:

[..]

Wie huilt er dan?
    pi_69217926
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

ja we liggen allemaal te huilen

ajax is al 5 jaar geen kampioen geworden. daar wordt elke dag weer om geweend.

Daar heb je gelijk in, dat doet pijn.

Maar er komen betere tijden aan!

hoop ik
    pi_69218486
    Leuk dat elk AZ-topic tegenwoordig begint met zichzelf belachelijk makend getroll vanuit 1 bepaalde hoek, nu zelfs inclusief de mods

On Topic :
    KAMPIOENEN
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_69218603
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:08 schreef MaxPower het volgende:
    ben benieuwd wat de Johan Snuyffschaal gaat worden.
    Die Fruitschaal is voor ons natuurlijk!
    pi_69218630
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Madhouse11 het volgende:
    Leuk dat elk AZ-topic tegenwoordig begint met zichzelf belachelijk makend getroll vanuit 1 bepaalde hoek, nu zelfs inclusief de mods

On Topic :
    KAMPIOENEN
    Nou ja, inclusief de mods.
    Fuckbuddy ging nu eenmaal vrij snel op die kast zitten
    pi_69218668
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Die Fruitschaal is voor ons natuurlijk!
    Lekker met zijn allen in de Arena 'helemaal niets in Amsterdam' zingen
    pi_69218790
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef sjimz het volgende:

Fuckbuddy ging nu eenmaal vrij snel op die kast zitten
    Uitlokking > Ban
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_69218870
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Uitlokking > Ban
    Banaanvraag > ban.
      woensdag 20 mei 2009 @ 11:01:22 #34
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69218946
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Madhouse11 het volgende:

On Topic :
    KAMPIOENEN
    2 zielen 1 gedachte..
    Ik wilde het niet posten want dan krijg je meteen weer de allom bekende in iedere reply.
    Maar goed game on......

Luca Pelizzon is niet de zaakwaarnemer van Moussa. Dus wat moet je met zo'n verhaal over Fiorentina dan...
    pi_69219025
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Klinkt als een puik avondje! Hopen dat er geen combiregelingen zijn...
      woensdag 20 mei 2009 @ 11:04:16 #36
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69219075
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja en ik heb de eer om mijn neefjes uit H'veen mee te mogen nemen met AZ...
    He Sjimz ik begon helemaal niet, je bent net mijn vriendin die heeft het ooit nooit gedaan....
      woensdag 20 mei 2009 @ 11:05:00 #37
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69219105
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Klinkt als een puik avondje! Hopen dat er geen combiregelingen zijn...
    Van Alkmaar naar Amsterdam? 100% for sure... Kut treinen!
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:05:15 #38
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69223398
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Arveladze, Dembele en Romero vallen nog op te vangen met grote bergen geld. Schaars niet, oké. Maar ik zou niet te snel uitgaan van een mooie zomer als je Ajacied bent. Ik vermaak me al tien jaar met de achteraf vrij vaak zeer onterechte megalomanische uitingen, aankopen en verwachtingen van het Ajax-bestuur voorafgaande aan een seizoen.

Het lachwekkende is vooral dat het bij AZ niet uitmaakt of er (semi)grote namen vertrekken, het transferbeleid zit tegenwoordig erg goed in elkaar en er worden binnen no time mensen aangetrokken die binnen een jaar op het zelfde niveau zitten als de topspelers die vertrekken.

Schaars is helaas té goed om op die manier op te vangen. In Nederland loopt sowieso niemand van zijn (potentieel) kaliber. In het buitenland zijn de grote clubs je hoe dan ook altijd voor.

En nu ik het toch over Schaars heb: de ultieme club voor hem lijkt mij Man U. Zoals AZ eigenlijk de afgelopen jaren (uitgezonderd de afgelopen 2) altijd een afspiegeling is geweest van Man U in zn betere jaren

pi_69223508
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

En nu ik het toch over Schaars heb: de ultieme club voor hem lijkt mij Man U. Zoals AZ eigenlijk de afgelopen jaren (uitgezonderd de afgelopen 2) altijd een afspiegeling is geweest van Man U in zn betere jaren

Koning.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:14:21 #40
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69223693
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat begrijp je dr niet aan? Wat heeft het sowieso voor nut om als Ajacied te gaan posten in een AZ-topic zonder dat je iets relevants te melden hebt?

Ga maar lekker naar je eigen vriendjes, masturberen op de resultaten uit het verleden. Maar val ons er niet mee lastig

Of wilde je nog vragen wat ik er mee bedoelde zodat ik t netjes aan je uit kan leggen? In plaats van als een zwakzinnige met te gaan strooien
    pi_69223743
    quote:

[..]

Arveladze, Dembele en Romero vallen nog op te vangen met grote bergen geld. Schaars niet, oké. Maar ik zou niet te snel uitgaan van een mooie zomer als je Ajacied bent. Ik vermaak me al tien jaar met de achteraf vrij vaak zeer onterechte megalomanische uitingen, aankopen en verwachtingen van het Ajax-bestuur voorafgaande aan een seizoen.

Het lachwekkende is vooral dat het bij AZ niet uitmaakt of er (semi)grote namen vertrekken, het transferbeleid zit tegenwoordig erg goed in elkaar en er worden binnen no time mensen aangetrokken die binnen een jaar op het zelfde niveau zitten als de topspelers die vertrekken.

Schaars is helaas té goed om op die manier op te vangen. In Nederland loopt sowieso niemand van zijn (potentieel) kaliber. In het buitenland zijn de grote clubs je hoe dan ook altijd voor.

Oh wat gaan jullie hard vallen.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:18:13 #42
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69223832
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef navigator het volgende:

[..]

Oh wat gaan jullie hard vallen.
    Je begrijpt er in ieder geval weinig van.

AZ koopt spelers die geschikt zijn om in de top 5 mee te voetballen.

Misschien is het beter als je niet reageert als je dat soort dingen al niet eens snapt, want je wekt de indruk dat je denkt dat wij denken dat AZ wel weer even kampioen gaat worden.
    pi_69223843
    Laten we het Ajax-AZ / Amsterdam - Alkmaar verhaal en reacties uitlokken bij elkaar maar even voor wat het is en inhoudelijk over AZ en het omgaan met succes hebben.
    pi_69223958
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:18 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Je begrijpt er in ieder geval weinig van.

AZ koopt spelers die geschikt zijn om in de top 5 mee te voetballen.

Misschien is het beter als je niet reageert als je dat soort dingen al niet eens snapt, want je wekt de indruk dat je denkt dat wij denken dat AZ wel weer even kampioen gaat worden.
    Gast, dat je AZ vergelijkt met MU en ook nog wel in diens beste jaren maakt mij inderdaad aan het lachen. Sorry.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:24:29 #45
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69224029
    Prima, dan haal ik mijn tekst die in die categorie valt nog even terug.
    quote:

Ik ga er dus van uit dat het opgevangen gaat worden dat er goed spelers vertrekken en dat er wederom in de top-5 gevoetbald gaat worden, met wellicht in de verte uitzicht op een prijs.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:30:17 #46
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69224249
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef navigator het volgende:

[..]

Gast, dat je AZ vergelijkt met MU en ook nog wel in diens beste jaren maakt mij inderdaad aan het lachen. Sorry.
    Afspiegeling. Ze speelden de zelfde stijl (1 keer raken, altijd 2 mannetjes aanspeelbaar, vlijmscherpe aanvallen). Dat zijn de feiten, maar dat zegt niet dat ze het zelfde niveau hadden. Dat vereist gewoon heel veel kwaliteit. Leg mij anders eens uit wat er slecht is aan dat ze met die speelstijl halve finale Uefa Cup bereikten (en in de 122e minuut de finale misliepen)?

Na die halve finale werd AZ ook leeggekocht. Hierna zijn de topspelers ook adequaat vervangen, met als resultaat het landskampioenschap. Ik snap niet waarom het voor bepaalde mensen zo moeilijk is om te begrijpen dat AZ al eens een succesperiode heeft gehad en de uitwerking daarvan ook heeft overleefd?

Gaarne met een diepzinniger uitleg dan
    pi_69224297
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef wallofdolls het volgende:
    Prima, dan haal ik mijn tekst die in die categorie valt nog even terug.
    [..]

Ik ga er dus van uit dat het opgevangen gaat worden dat er goed spelers vertrekken en dat er wederom in de top-5 gevoetbald gaat worden, met wellicht in de verte uitzicht op een prijs.
    Uiteindelijk is dat weer je doelstelling, terwijl Ajax en PSV voor de titel willen gaan, dus wat dat betreft is de arrogantie hier met vergelijkingen met Man Utd na een paar seizoen leuk voetbal en 1 titel een beetje misplaatst.

Als AZ zou je gewoon weer voor de titel moeten gaan, met deze spelersgroep en trainer. Echter, het grootste verschil is dat er nu veel meer aan spelers getrokken gaat worden, zeker met de CL opkomst, en zie dan maar eens een stabiele topclub te worden, en constant top5 te spelen, want dat is AZ ook nog steeds niet gelukt.

Het is heel wat anders hoor, zonder Adriaanse of Van Gaal, trainers voor de langere termijn en die zich weinig aantrekken van dingen. Schaars weg, Dembele weg en het zou zo maar eens een sneeuwbaleffect kunnen worden, gelukkig voor AZ zit Brands er dan en heeft Koeman niet het enige veto-recht.

Maar ik ben erg benieuwd naar wat er deze zomer met AZ gaat gebeuren en vooral hoe ze gaan presteren.
    pi_69224410
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Afspiegeling. Ze speelden de zelfde stijl. Dat zegt niet dat ze het zelfde niveau hadden. Leg mij anders eens uit wat er slecht is aan dat ze met die speelstijl halve finale Uefa Cup bereikten (en in de 122e minuut de finale misliepen)?

Na die halve finale werd AZ ook leeggekocht. Hierna zijn de topspelers ook adequaat vervangen, met als resultaat het landskampioenschap. Ik snap niet waarom het voor bepaalde mensen zo moeilijk is om te begrijpen dat AZ al eens een succesperiode heeft gehad en de uitwerking daarvan ook heeft overleefd?

Gaarne met een diepzinniger uitleg dan
    Ja, drie jaar later werd je kampioen na een seizoen bijna kampioen en een seizoen bijna degradatie. Als Van Gaal weggaan was vorig jaar zomer, had AZ dit seizoen nooit een titel gepakt hoor.

Je doet nu net alsof AZ al jaren aan de top staat, maar 1 prijs in de laatste 10 jaar is gelijk aan Feyenoord hoor. Leuk al die ontwikkeling, maar bewijs maar eens top3 over 10 jaar lang.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:39:52 #49
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69224578
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dat weer je doelstelling, terwijl Ajax en PSV voor de titel willen gaan, dus wat dat betreft is de arrogantie hier met vergelijkingen met Man Utd na een paar seizoen leuk voetbal en 1 titel een beetje misplaatst.

Als AZ zou je gewoon weer voor de titel moeten gaan, met deze spelersgroep en trainer. Echter, het grootste verschil is dat er nu veel meer aan spelers getrokken gaat worden, zeker met de CL opkomst, en zie dan maar eens een stabiele topclub te worden, en constant top5 te spelen, want dat is AZ ook nog steeds niet gelukt.

Het is heel wat anders hoor, zonder Adriaanse of Van Gaal, trainers voor de langere termijn en die zich weinig aantrekken van dingen. Schaars weg, Dembele weg en het zou zo maar eens een sneeuwbaleffect kunnen worden, gelukkig voor AZ zit Brands er dan en heeft Koeman niet het enige veto-recht.

Maar ik ben erg benieuwd naar wat er deze zomer met AZ gaat gebeuren en vooral hoe ze gaan presteren.
    Ok even serieus, want er worden hier dingen door elkaar gehaald:

AZ speelde van 2004-2007 verschrikkelijk goed verzorgd aanvallend voetbal. Dit voetbal leek op dat van Manchester United. Ja? Ik zeg nergens dat ze zo goed waren als Manchester United, maar ze speelden in de zelfde filosofie. Dat kan toch?

Ik vind het een beetje flauw dat je in de eerste plaats meteen doet alsof de algemene denkwijze in dit topic zo luidt en dat ten tweede meteen als arrogant bestempelt.
      woensdag 20 mei 2009 @ 13:49:11 #50
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_69224925
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, drie jaar later werd je kampioen na een seizoen bijna kampioen en een seizoen bijna degradatie. Als Van Gaal weggaan was vorig jaar zomer, had AZ dit seizoen nooit een titel gepakt hoor.

Je doet nu net alsof AZ al jaren aan de top staat, maar 1 prijs in de laatste 10 jaar is gelijk aan Feyenoord hoor. Leuk al die ontwikkeling, maar bewijs maar eens top3 over 10 jaar lang.
    Je begrijpend leesvaardigheid valt me tegen voor een mod, het spijt me dat ik dat moet zeggen. Zie je mij ergens beweren dat we meedraaiden aan de top? We hadden een succesperiode. Dat is niet gelijk aan meedraaien in de top. Voor Volendam zou een paar jaar in de top 10 meedraaien een succesperiode zijn. Voor AZ 3 jaar lang minimaal een paar wedstrijden overwinteren in de UEFA-cup en boven de verwachtingen meedoen in de competitie.

En Feyenoord had - even off the record - 3 prijzen de afgelopen 10 jaar, maar goed.

Daarnaast vind ik het behoorlijk knap dat AZ in de coëfficentenlijst van 2005 derde van Europa was en daardoor nu bijna zeker in pot 2 mag staan van de Champions League. Dat bestempel ik als behoorlijk goed meedoen voor een provincieclubje ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')