Zou deze rustige opdracht speciaal voor Eline zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar we trekken niemand voor hoor. Oh wacht, Elientje heeft een puistje en dikke amandeltjes, dus....![]()
Ik word er inmiddels wederom niet goed van.
dat is zeker goed. het is niet de bedoeling dat ze er ziek door dit programma worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind het ook prettig om te zien, dat de redactie altijd erg alert reageert wanneer de bunkeraars melden dat ze lichamelijke klachten hebben.
eerder zweef muziek of zoietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee JDM het klint als lekkere terror music
Dan moet je goffer de goffer niet in dat hok gaan zitten als je weet dat je daar last van hebt. Stom ook van de redactie, gezondheid werd toch ook gecheckt bij de screening?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van chronisch ontstoken amandelen wordt je idd ziek en ellendig. Niet zo raar dus, dat dat ook voor Eline geldt. Ik vind het daarom ook erg flauw, dat dat in de COS gebagatelliseerd wordt naar aanstelleritus.
Als ze op normasasl rantsoen en normaal slaappatroon zouden zitten, zou er ook minder risico zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je goffer de goffer niet in dat hok gaan zitten als je weet dat je daar last van hebt. Stom ook van de redactie, gezondheid werd toch ook gecheckt bij de screening?
Je moest vooral ook niet volslagen verslaafd zijn aan roken? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je goffer de goffer niet in dat hok gaan zitten als je weet dat je daar last van hebt. Stom ook van de redactie, gezondheid werd toch ook gecheckt bij de screening?
Voor Overleven is het het best dat je wisseldiensten draait.. omdat je nooit weet wanneer je je energie nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom gaat er iedere keer weer iemand slapen?
is het niet de bedoeling dat men daar weer een normaal slaapritme erop na kan houden?
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef Disana het volgende:
Zou deze rustige opdracht speciaal voor Eline zijn![]()
Ik vind dit gemeen. En niemand van boven die even doorgeeft dat Marielin helemaal voor niets is opgestaan.
ik ben dat getreiter inmiddels echt zat! elke keer dat gehak op Eline ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat Marielin juist hierdoor stijf op 1 staat, het publiekslievelingetje is geworden en de Bunker gaat winnen?
Waarom niet? Het wordt toch gewoon behandeld en het spel gaat verder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je goffer de goffer niet in dat hok gaan zitten als je weet dat je daar last van hebt.
Gaat trouwens ook op voor Marielin en d'r verslaving, wel consequent blijven hèquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je goffer de goffer niet in dat hok gaan zitten als je weet dat je daar last van hebt.
Oh ik zie het, da's wel leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.![]()
Marielin staat bovenaan in de ranking. Die kan wel een stootje hebben.
Van 40 jaar geleden, jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
zit ik hier in de wachtkamer van de dokter?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
zit ik hier in de wachtkamer van de dokter?
Aan dat laatste doe je iig wel, anders zat je hier nu niet mee te tikkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik zie het, da's wel leuk.
Ik heb trouwens geen amandel verhaal en aan foliumzuur doe ik ook niet
Ik ben er niet door gepreoccupeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aan dat laatste doe je iig wel, anders zat je hier nu niet mee te tikken
Consequent blijven hakken op Eline bedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Gaat trouwens ook op voor Marielin en d'r verslaving, wel consequent blijven hè
Tja.quote:
Morgen, donderdag en vrijdag eentjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ow is het maar tot morgen stemmen, gaat er morgen dan al iemand uit, ik dacht dat dat donderdag zou gebeuren
Zeker de flappentapper van gisteren gemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ow is het maar tot morgen stemmen, gaat er morgen dan al iemand uit, ik dacht dat dat donderdag zou gebeuren
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef belinea het volgende:
Op de streams krijg ik steeds pioneer in beeld, zker reclame maken daar hahahahah
Bikkelhard deze fase IV. Nou laten we maar hopen dat ze die kip niet door d'r strot kan krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar we trekken niemand voor hoor. Oh wacht, Elientje heeft een puistje en dikke amandeltjes, dus....![]()
Ik word er inmiddels wederom niet goed van.
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ik kijk niet veel meer naar die onzin, dus zou kunnen dat ik wat gemist heb ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker de flappentapper van gisteren gemist.
Daar vind ik niks mis mee. Ik vind het juist wel leuk, 3 dagen die spanning en actie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....
Wat een onaardige reactiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Bikkelhard deze fase IV. Nou laten we maar hopen dat ze die kip niet door d'r strot kan krijgen.
Zo'n Bart gaat natuurlijk ook af als een gieter. Eerst een zéééér grondige inspectie en dan gaan ze puzzelen.![]()
Een rustpuntje inbouwen is natuurlijk okay. Maar dit is wel een beetje vreemd. Gisteren waren ze ook al bang voor die exitfuck. Doodsbang dat iemand het zou opgeven. Nee kiezen ze liever voor een oneerlijke oplossing. Ik ben ook benieuwd wie ze dan in gedachten hadden. Dat deze 4 moeten blijven is duidelijk. Het gaat waarschijnlijk om de poen te verdienen aan de uitgebrachte stemmen. Er worden concessies gedaan aan het format.
Dat doen ze dan weer wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....
Het was om BQ een beetje te stangen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een onaardige reactie
Had ik niet verwacht van jou, dacht dat jij objectief was.
Was niks voor Amber geweest, met dat huidjequote:
kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Was niks voor Amber geweest, met dat huidje
Ik vind dat wel een storend element. Degene met de dikste portemonaie in de achterban wint. Of iig de bunkeraar met degene in de achterban die er de meeste credits aan wil spenderen. Dus het is duidelijk dat de kijker Danny bepaalt wie de winnares gaat zijn. Alleen al om die reden, stem ik niet op de bunkeraars.quote:
Nou spanning zal het niet worden, want de uitslag zien wij al op de site.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
aah heel de dag weg geweest en niets gemist...en lees dat ik vanavond ook weg kanen vanaf morgen valllen de poppetjes
...3 avonden met spanning....betersss
Als er een volgende bunker zou komen, kijk ik zeker niet, want al die onzin wat we nu zien, heb ik ook spijt van al het haar op mijn hoofd dat ik betaald heb, als ik gratis kan kijken de volgende keer, dan denk ik er nog ff over na.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor een volgende bunker zou er een reëler beeld ontstaan, wanneer er een max wordt gesteld aan het aantal + of - stemmen, die er per dag kunnen worden gegeven door 1 persoon.
Dan moeten ze nog een exit organiseren. Die scoren financieel het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef akveor het volgende:
Het gaat waarschijnlijk om de poen te verdienen aan de uitgebrachte stemmen. Er worden concessies gedaan aan het format.
Gratis kijken, was ook nu al mogelijk. Maar het als kijker werkelijk meebeslissen, is nu aan die enkeling gegeven die er het meeste geld aan uit wil geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef belinea het volgende:
[..]
Als er een volgende bunker zou komen, kijk ik zeker niet, want al die onzin wat we nu zien, heb ik ook spijt van al het haar op mijn hoofd dat ik betaald heb, als ik gratis kan kijken de volgende keer, dan denk ik er nog ff over na.
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat voor oplossing je daarvoor kan bedenken. Dat ze ziekjes is is wel duidelijk. Het rusten is voor iedereen ook wel even goed geweest maar het spel moet natuurlijk wel door. En dat ze moet blijven voor de 3 stemrondes is inmiddels wel duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Pek het volgende:
Wat ziet ze eruit, de arme scheet![]()
[ afbeelding ]
Dat roze neusje![]()
Dat is een zwakte in het format, De actie van Danny heeft dat heel duidelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een storend element. Degene met de dikste portemonaie in de achterban wint. Of iig de bunkeraar met degene in de achterban die er de meeste credits aan wil spenderen. Dus het is duidelijk dat de kijker Danny bepaalt wie de winnares gaat zijn. Alleen al om die reden, stem ik niet op de bunkeraars.
Dat zou commerciële zelfmoord zijn.quote:Voor een volgende bunker zou er een reëler beeld ontstaan, wanneer er een max wordt gesteld aan het aantal + of - stemmen, die er per dag kunnen worden gegeven door 1 persoon.
Ja ik weet het, maar ik kwam er te laat achter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gratis kijken, was ook nu al mogelijk.
Dat opperde ik gisteren ook nog. Dat genereert geld en gegarandeerd spannende streams.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een exit organiseren. Die scoren financieel het best
Ja, is eigenlijk ook wel logisch... dat we bevestigen of de winnaar ook wel echt de winnaar is....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedoel ik, de flappentapper.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Danny die commerciële moord heeft gepleegd. Ik ben vast niet de enige, die het stemmen op welke bunkeraar sindsdien als zinloos beschouwt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een zwakte in het format, De actie van Danny heeft dat heel duidelijk aangetoond.
[..]
Dat zou commerciële zelfmoord zijn.
Je bedoelt in dit geval de flappenHapper....quote:
Mooie cap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Pek het volgende:
Wat ziet ze eruit, de arme scheet![]()
[ afbeelding ]
Dat roze neusje![]()
precies we weten al dat marielin gaat winnen, ze mag Danny wel héél dankbaar zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een storend element. Degene met de dikste portemonaie in de achterban wint. Of iig de bunkeraar met degene in de achterban die er de meeste credits aan wil spenderen. Dus het is duidelijk dat de kijker Danny bepaalt wie de winnares gaat zijn. Alleen al om die reden, stem ik niet op de bunkeraars.
Voor een volgende bunker zou er een reëler beeld ontstaan, wanneer er een max wordt gesteld aan het aantal + of - stemmen, die er per dag kunnen worden gegeven door 1 persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |