Consequent blijven hakken op Eline bedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Gaat trouwens ook op voor Marielin en d'r verslaving, wel consequent blijven hè
Tja.quote:
Morgen, donderdag en vrijdag eentjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ow is het maar tot morgen stemmen, gaat er morgen dan al iemand uit, ik dacht dat dat donderdag zou gebeuren
Zeker de flappentapper van gisteren gemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ow is het maar tot morgen stemmen, gaat er morgen dan al iemand uit, ik dacht dat dat donderdag zou gebeuren
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef belinea het volgende:
Op de streams krijg ik steeds pioneer in beeld, zker reclame maken daar hahahahah
Bikkelhard deze fase IV. Nou laten we maar hopen dat ze die kip niet door d'r strot kan krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar we trekken niemand voor hoor. Oh wacht, Elientje heeft een puistje en dikke amandeltjes, dus....![]()
Ik word er inmiddels wederom niet goed van.
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
Ik kijk niet veel meer naar die onzin, dus zou kunnen dat ik wat gemist heb ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker de flappentapper van gisteren gemist.
Daar vind ik niks mis mee. Ik vind het juist wel leuk, 3 dagen die spanning en actie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....
Wat een onaardige reactiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Bikkelhard deze fase IV. Nou laten we maar hopen dat ze die kip niet door d'r strot kan krijgen.
Zo'n Bart gaat natuurlijk ook af als een gieter. Eerst een zéééér grondige inspectie en dan gaan ze puzzelen.![]()
Een rustpuntje inbouwen is natuurlijk okay. Maar dit is wel een beetje vreemd. Gisteren waren ze ook al bang voor die exitfuck. Doodsbang dat iemand het zou opgeven. Nee kiezen ze liever voor een oneerlijke oplossing. Ik ben ook benieuwd wie ze dan in gedachten hadden. Dat deze 4 moeten blijven is duidelijk. Het gaat waarschijnlijk om de poen te verdienen aan de uitgebrachte stemmen. Er worden concessies gedaan aan het format.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |