Dat doen ze dan weer wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze melken het uit door het over 3 dagen te spreiden... tellertjes op nul en dan mogen we weer....
Het was om BQ een beetje te stangen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een onaardige reactie
Had ik niet verwacht van jou, dacht dat jij objectief was.
Was niks voor Amber geweest, met dat huidjequote:
kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Was niks voor Amber geweest, met dat huidje
Ik vind dat wel een storend element. Degene met de dikste portemonaie in de achterban wint. Of iig de bunkeraar met degene in de achterban die er de meeste credits aan wil spenderen. Dus het is duidelijk dat de kijker Danny bepaalt wie de winnares gaat zijn. Alleen al om die reden, stem ik niet op de bunkeraars.quote:
Nou spanning zal het niet worden, want de uitslag zien wij al op de site.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
aah heel de dag weg geweest en niets gemist...en lees dat ik vanavond ook weg kanen vanaf morgen valllen de poppetjes
...3 avonden met spanning....betersss
Als er een volgende bunker zou komen, kijk ik zeker niet, want al die onzin wat we nu zien, heb ik ook spijt van al het haar op mijn hoofd dat ik betaald heb, als ik gratis kan kijken de volgende keer, dan denk ik er nog ff over na.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor een volgende bunker zou er een reëler beeld ontstaan, wanneer er een max wordt gesteld aan het aantal + of - stemmen, die er per dag kunnen worden gegeven door 1 persoon.
Dan moeten ze nog een exit organiseren. Die scoren financieel het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef akveor het volgende:
Het gaat waarschijnlijk om de poen te verdienen aan de uitgebrachte stemmen. Er worden concessies gedaan aan het format.
Gratis kijken, was ook nu al mogelijk. Maar het als kijker werkelijk meebeslissen, is nu aan die enkeling gegeven die er het meeste geld aan uit wil geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef belinea het volgende:
[..]
Als er een volgende bunker zou komen, kijk ik zeker niet, want al die onzin wat we nu zien, heb ik ook spijt van al het haar op mijn hoofd dat ik betaald heb, als ik gratis kan kijken de volgende keer, dan denk ik er nog ff over na.
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat voor oplossing je daarvoor kan bedenken. Dat ze ziekjes is is wel duidelijk. Het rusten is voor iedereen ook wel even goed geweest maar het spel moet natuurlijk wel door. En dat ze moet blijven voor de 3 stemrondes is inmiddels wel duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Pek het volgende:
Wat ziet ze eruit, de arme scheet![]()
[ afbeelding ]
Dat roze neusje![]()
Dat is een zwakte in het format, De actie van Danny heeft dat heel duidelijk aangetoond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een storend element. Degene met de dikste portemonaie in de achterban wint. Of iig de bunkeraar met degene in de achterban die er de meeste credits aan wil spenderen. Dus het is duidelijk dat de kijker Danny bepaalt wie de winnares gaat zijn. Alleen al om die reden, stem ik niet op de bunkeraars.
Dat zou commerciële zelfmoord zijn.quote:Voor een volgende bunker zou er een reëler beeld ontstaan, wanneer er een max wordt gesteld aan het aantal + of - stemmen, die er per dag kunnen worden gegeven door 1 persoon.
Ja ik weet het, maar ik kwam er te laat achter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gratis kijken, was ook nu al mogelijk.
Dat opperde ik gisteren ook nog. Dat genereert geld en gegarandeerd spannende streams.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een exit organiseren. Die scoren financieel het best
Ja, is eigenlijk ook wel logisch... dat we bevestigen of de winnaar ook wel echt de winnaar is....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedoel ik, de flappentapper.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Danny die commerciële moord heeft gepleegd. Ik ben vast niet de enige, die het stemmen op welke bunkeraar sindsdien als zinloos beschouwt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een zwakte in het format, De actie van Danny heeft dat heel duidelijk aangetoond.
[..]
Dat zou commerciële zelfmoord zijn.
Je bedoelt in dit geval de flappenHapper....quote:
Mooie cap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Pek het volgende:
Wat ziet ze eruit, de arme scheet![]()
[ afbeelding ]
Dat roze neusje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |