abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:21:38 #51
28033 Pek
je moet wat
pi_69195099
Hoe lang doet Marielin al zonder? Het gaat haar vrij makkelijk af, zo te zien. Mooi moment om te stoppen!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:24:33 #52
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69195214
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:21 schreef Pek het volgende:
Hoe lang doet Marielin al zonder? Het gaat haar vrij makkelijk af, zo te zien. Mooi moment om te stoppen!
Tuurlijk gaat dit lukken. Ze weet dat ze over 24 uur een pakje heeft. Dat hadden ze nooit mogen zeggen op voorhand.
pi_69195304
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory

Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_69195305
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Pek het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar, een volwassene met amandelen intact? In mijn tijd werden die nog preventief verwijderd, iirc.
Dat doen ze allang niet meer. Toen ik opgroeide was het idd bijna standaard dat die dingen eruit gesloopt werden in je 4e levensjaar. Maar de functie van amandelen is nog altijd onbekend, ze moeten toch een functie hebben... anders hadden we ze niet. Daarom worden amandelen nu niet meer verwijderd als dat niet echt nodig is. Mijn dochter heeft last gehad van chronisch ontstoken neusamandelen. 30 Jaar geleden zouden ze er meteen uitgerost zijn, tegenwoordig wordt dan spoelen met fysiologisch zou water voorgeschreven. En dat werkt perfect
pi_69195477
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Pek het volgende:

[..]

Plaatselijk, neem ik aan. Ik was nog redelijk bij. Nu ik erover nadenk ging het er best wel bruut aan toe: bij de ingang een hele rij angstige kinderen en bij de uitgang een rij jankende kinderen, echt lopende band werk
Ik heb er echt een trauma van Ik was 4 en wat ziekug, dus dan werden gewoon standaard je amandelen geraust. En hoewel ik 4 was, staat de gebeurtenis me bij als de dag van gisteren. Ik werd op een stoel neergezet, en mijn armen en benen werden aan de poten en leuningen vastgebonden!!!! Vervolgens zag ik die zwarte kap met lachgas op me afkomen... Ik dacht werkelijk dat ze me gingen vermoorden. Ik kan me zelfs de geur van dat gas nog herinneren. Gelukkig gaan ze in deze tijd heel anders om met dit soort dingen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:31:37 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69195495
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat doen ze allang niet meer. Toen ik opgroeide was het idd bijna standaard dat die dingen eruit gesloopt werden in je 4e levensjaar. Maar de functie van amandelen is nog altijd onbekend, ze moeten toch een functie hebben... anders hadden we ze niet. Daarom worden amandelen nu niet meer verwijderd als dat niet echt nodig is. Mijn dochter heeft last gehad van chronisch ontstoken neusamandelen. 30 Jaar geleden zouden ze er meteen uitgerost zijn, tegenwoordig wordt dan spoelen met fysiologisch zou water voorgeschreven. En dat werkt perfect
Ik ben van 1966 (ja ik weet, oud wijf) en zelfs bij mij zijn de keelamandelen toen ik een jaar of 5 was verwijderd omdat het nodig was, niet omdat het standaard procedure was....
Helaas kwamen ze terug en kon ik op m'n 28ste weer onder het mes om m'n keelamandelen te laten verwijderen, toen was het ff wat minder relaxed na de operatie, maar er stond wel weer een leuke speelgoed-auto voor me klaar (for old times sake enzo)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69195504
actie!!!!
pi_69195544
waarom maakt jeroen nu al marielin wakker. Ze slaapt net een half uurtje. Hij wel zijn uren pakken maar een ander niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:33:57 #59
28033 Pek
je moet wat
pi_69195573
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik heb er echt een trauma van
Ik dus ook, maar goed dat het is afgeschaft dan
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 17:34:44 #60
137949 Disana
pi_69195609
En zo wordt er dus alweer van de slaap van Marielin afgekloven.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:35:31 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69195639
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef lies1958 het volgende:
waarom maakt jeroen nu al marielin wakker. Ze slaapt net een half uurtje. Hij wel zijn uren pakken maar een ander niet.
En Marielin had het al zwaar genoeg gehad, haar "slaapbeurt" van 4 uur begon vanmorgen om 6 uur, en toen moesten ze om 8 uur opstaan, ook Marielin
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69195642
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben van 1966 (ja ik weet, oud wijf) en zelfs bij mij zijn de keelamandelen toen ik een jaar of 5 was verwijderd omdat het nodig was, niet omdat het standaard procedure was....
Helaas kwamen ze terug en kon ik op m'n 28ste weer onder het mes om m'n keelamandelen te laten verwijderen, toen was het ff wat minder relaxed na de operatie, maar er stond wel weer een leuke speelgoed-auto voor me klaar (for old times sake enzo)
wat een horror als ik het zo hoor.. Ik lag gelukkig onder een roesje(bouwjaar 1984) genaamd naar het geweldige boek van george orwell
pi_69195662
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben van 1969, in die tijd ging het idd nog zo. Het schijnt wel vervelender te zijn als je op latere leeftijd aan je amandelen wordt geopereerd, dat was destijds ook altijd het argument om ze er meteen maar uit te slopen. Maar het slaat nergens op, want de dingen groeien idd weer terug, plus... de functie van amandelen is nog altijd onbekend.
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 17:40:30 #64
137949 Disana
pi_69195815
Wat een getreiter. Zit ze daar met haar witte gezicht en gigantisch slaaptekort.
pi_69195839
Mijn amandelen zijn op mijn 10de verwijderd, waren heel groot, had bijna geen keelgat meer over..
Bij mijn ene dochter op haar 5e vanwege regelmatige oorontstekingen.
Mijn andere dochter van 23 wordt binnen nu en een aantal weken opgenomen voor het verwijderen van haar amandelen. Ze heeft te vaak last van keelonstekingen waarbij ze zich ook enorm beroerd voelt.
pi_69195935
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Marielin had het al zwaar genoeg gehad, haar "slaapbeurt" van 4 uur begon vanmorgen om 6 uur, en toen moesten ze om 8 uur opstaan, ook Marielin
En Pim en Eline hebben die ook hun slaapuren gehad.
pi_69195948
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
Wat een getreiter. Zit ze daar met haar witte gezicht en gigantisch slaaptekort.
Slaaptekort? Ik lees al een paar dagen dat de bunkeraars meer liggen te pitten dan dat ze wakker zijn?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:45:55 #68
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69195968
is er al een sanctie bedacht voor als Marilien toch een sigaret neemt?

ik stel voor onbeperkt kunnen roken tot aan het eind van TBO
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69195973
wat een kabaal, waarvoor is dat nodig????
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:29 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_69195984
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
Maar we trekken niemand voor hoor. Oh wacht, Elientje heeft een puistje en dikke amandeltjes, dus....
Ik word er inmiddels wederom niet goed van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69196000
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En Pim en Eline hebben die ook hun slaapuren gehad.
Eline heeft vandaag wel even geslapen, pim nog niet volgens mij.
Goedemorgen :W
pi_69196001
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69196050
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn amandelen zijn op mijn 10de verwijderd, waren heel groot, had bijna geen keelgat meer over..
Bij mijn ene dochter op haar 5e vanwege regelmatige oorontstekingen.
Mijn andere dochter van 23 wordt binnen nu en een aantal weken opgenomen voor het verwijderen van haar amandelen. Ze heeft te vaak last van keelonstekingen waarbij ze zich ook enorm beroerd voelt.
Van chronisch ontstoken amandelen wordt je idd ziek en ellendig. Niet zo raar dus, dat dat ook voor Eline geldt. Ik vind het daarom ook erg flauw, dat dat in de COS gebagatelliseerd wordt naar aanstelleritus, want dat is het beslist niet. Daarbij, ik hoor Eline er ook echt niet over zeuren of zeiken, het (zo nu en dan) benoemen van dat gegeven is normaal.

Ik vind het ook prettig om te zien, dat de redactie altijd erg alert reageert wanneer de bunkeraars melden dat ze lichamelijke klachten hebben.
pi_69196116
wat is dit voor vage muziek?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_69196117
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik vind het ook prettig om te zien, dat de redactie altijd erg alert reageert wanneer de bunkeraars melden dat ze lichamelijke klachten hebben.
eensch!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')