Aangezien er nu kilo's af moeten, doe ik meer cardio. Ik train bijna elke dag. Doe eerst half uur cardio daarna krachttraining (een paar spiergroepen maar) daarna weer een uur cardio. Sommige dagen doe ik alleen cardio.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw schema er eigenlijk uit?
1,4 miljoen inwoners in New Hampshire. Dus neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o het feestje was dus leuk?![]()
Waar jij woont is dat niet dichtbevolkt? Ik heb zelf hier ook geen auto, maar kan het meeste op loopafstand doen of met taxi (soms metro)
Oh ja, dat doe ik ook, alleen doe ik minder cardio na afloop. Misschien moet ik dat nog een beetje opschroeven...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Aangezien er nu kilo's af moeten, doe ik meer cardio. Ik train bijna elke dag. Doe eerst half uur cardio daarna krachttraining (een paar spiergroepen maar) daarna weer een uur cardio. Sommige dagen doe ik alleen cardio.
Maar ik wil een ander schema hebben. David zou dat voor mij maken. maar daar is ie nog niet aan toegkomen.
Tevens opletten op eten. Deed ik sowieso al. Maar toen ik in Europa zat maanden geleden. Toen veel lekker eten en veel drinken. Ik was toen 10 kilo aangekomen.![]()
Maar ja, ik drink nog wel graagmaar alcohol is ook funest. ik ook een dikmaker.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Paling soapis dat TV, want Ang3l is toch wel een beetje aandachtsgeil
Moet je veel afvallen of wil je gespierder worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik ook, alleen doe ik minder cardio na afloop. Misschien moet ik dat nog een beetje opschroeven...
Kun je nagaan hoe triest de media is geworden als dit hoofdnieuws is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
Staat heel Nederland of zijn kop of zo door Jan en Yolanthe? Op alle nieuwssites etc...
Dus Yolanthe is dus de gebeten hond?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij vond toch dat jan niet kan zingen ? In nl is jan heilig
Als ik met hem bezig ben, kan ie toch geen woord uitbrengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echt wel boulevard en shownieuws hebben eigen reporters in volendamquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
Staat heel Nederland of zijn kop of zo door Jan en Yolanthe? Op alle nieuwssites etc...
Allebei. En dat kan eigenlijk niet, want je hebt de energie nodig om spieren te kweken. Maar Als ik moet kiezen, liever spiermassa, want dan wordt het afvallen later makkelijkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je veel afvallen of wil je gespierder worden?
Jan smitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Exact. Ik weiger dan ook aan de TT gehoor te geven.quote:
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij doet het toch al met de rest?
ja net als xander toen met wemdy van dijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus Yolanthe is dus de gebeten hond?
Ow Go Ahead Eagels...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke-oke-oke ik weet het heus welIk bedoelde natuurlijk De Graafschap en die laatste Go Ahead Eagles.
![]()
Sorry
Wil je mijn kroon?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1
Je doet het toch vaak genoeg met 'hetero's'?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1
Nee dank je teveel moeite en gedoe, gewoon 1tje tussendoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn kroon?
Je schijnt er meer op te geilen dan ik?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet het toch vaak genoeg met 'hetero's'?
nuno grijp je kans ang3l bedankt voor de eerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact. Ik weiger dan ook aan de TT gehoor te geven.
Los het zelf maar op!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik met hem bezig ben, kan ie toch geen woord uitbrengen
Ik bood de aandachtsgeile kroonprins zelfs de kroon aan, but he refusedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nuno grijp je kans ang3l bedankt voor de eer
Valt er óóit iets van zijn woorden te geloven dan?quote:
die vind ik wel erg leuk. Xanderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja net als xander toen met wemdy van dijk
GG xoxoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bood de aandachtsgeile kroonprins zelfs de kroon aan, but he refused
A life out of the spotlights.... what would gossip girl have to say about that?
*kijkt laatste afl seizoen 2*
Ja S2E25 voelt wel een beetje als de laatste.quote:
een trip naar Volendam staat niet op de agendaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nuno grijp je kans ang3l bedankt voor de eer
ik moet er nog veel (laten) downloaden. Ik ben gebleven met die jongen die ook in de Convenant o.i.d. speelde. ik ben ff zijn naam kwijt. (Tjechische naam)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja S2E25 voelt wel een beetje als de laatste.
In ieder geval van dit seizoen. Kan ook wel onderhand.
had ie dan wel een carriere als soloartiest?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er in nl om uit gekotst en carriere naar de maan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moet er nog veel (laten) downloaden. Ik ben gebleven met die jongen die ook in de Convenant o.i.d. speelde. ik ben ff zijn naam kwijt. (Tjechische naam)
Niet echt Tsjechisch, wel?quote:
nee, hij is geboren in Romenia.quote:
yep komt hier niet meer aan de bakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had ie dan wel een carriere als soloartiest?ik ken hem alleen van een band.
Dus door dat geintje met Wendy, is ie fucked?
Geweldige afleveringquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ooooohhh, a hot new guy introduced for season 3Me likey!
En........quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, hij is geboren in Romenia.
hmm tis wel een hot bitch..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nobody fucks with Wendyquote:
GG?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En........Kings ...homoprins ... misschien moet ik me daar ook maar aan wagen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact. Ik weiger dan ook aan de TT gehoor te geven.
Los het zelf maar op!
Ik ken Wendy alleen van 'over de rooie'quote:
Geweldige seriequote:
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken Wendy alleen van 'over de rooie'![]()
Ik wist niet dat ze het lievelingetje van de tv was. Ik dacht dat dat Linda de Mol was.
Echt niet! Linda is Hot!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbij
Oh geweldige serie!quote:
Omdat ze belegen is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbij
Ik spoilerde hem niet voor niets muts!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kings ...homoprins ... misschien moet ik me daar ook maar aan wagen ..
quote:
Op naar het laatste seizoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
het is je missiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Ow, een naamtopic!
Maar ik WIL jan niet bekeren!
Laat maar lekker hetero blijven, die puddingpauper.
Ik moest dit jaar toch iets doen?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op naar het laatste seizoen
Ik vond 1, 2 en 5 de beste. 3 en 4 net iets minder.ik ben in seizoen 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
GEWELDIG WAS HET IDD!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
Maar de serie die ik het nog het meest mis is : BUFFY![]()
God, wat was dat leuk
![]()
Nee hoor, ik was al drie maanden bezig. Ik kijk tijdens het sporten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geweldige serie![]()
Houd je een marathon ofzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op naar het laatste seizoen
Ik vond 1, 2 en 5 de beste. 3 en 4 net iets minder.Ik zat bij aflevering 9 echt te denken om te kappen, ja, maar toen werd het weer wat beter. Lisa is inderdaad een kutwijf, maar nu komt wat over haar dood weer terug en die zwager die ineens een pistool in zijn mond zetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David is wel een zeiknicht, ja. Ik vergelijk hem wel eens met Arthur, maar die heeft toch wel wat meer pit in zijn donder."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
ja, mijn broertje en ik keken dat. Geweldig vonden we het. Het ging zo ver dat we zelfs Buffy gephotoshopped hadden in een paar familie foto's en dat mijn oma weleens zei, wie is dat? Zeiden we: das onze half zus, Buffy LOL hahahahaah Mijn moeder kon er wel om lachen maar oma niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
GEWELDIG WAS HET IDD!!!!
Was ook huge fan. Ally Mcbeal staat op nummer en dan toch Buffy.
En niks mis mee met net 5 series, die zijn juist het leukst.
die foto zou ik wel willen zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, mijn broertje en ik keken dat. Geweldig vonden we het. Het ging zo ver dat we zelfs Buffy gephotoshopped hadden in een paar familie foto's en dat mijn oma weleens zei, wie is dat? Zeiden we: das onze half zus, Buffy LOL hahahahaah Mijn moeder kon er wel om lachen maar oma niet.
Ja 3 en 4 zaten bij mij ook wat irritatie puntjes, al bleef het geheel goed te kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat bij aflevering 9 echt te denken om te kappen, ja, maar toen werd het weer wat beter. Lisa is inderdaad een kutwijf, maar nu komt wat over haar dood weer terug en die zwager die ineens een pistool in zijn mond zette
David is wel een zeiknicht, ja. Ik vergelijk hem wel eens met Arthur, maar die heeft toch wel wat meer pit in zijn donder.
Schiet jij nou maar eens op met iason!quote:
Ik vond V miniserie echt superquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
de serie "V" gaan ze ook remaken. Zag er wel cheesy uit.![]()
HOE!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schiet jij nou maar eens op met iason!![]()
De clan heeft je nodig! Je bent zwak! You sir, are a liability!!
uTorrent staat te stampen dus ik zal het binnenkort zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 3 en 4 zaten bij mij ook wat irritatie puntjes, al bleef het geheel goed te kijken.
Maar seizoen 5, de afronding, dat is echt de kroon op het werk uiteindelijk.
Nog nooit zo'n prachtig einde gezien. Maar meer zeg ik er niet over.
Tutorial? Gewoon lezen en klikken en zo?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
de serie "V" gaan ze ook remaken. Zag er wel cheesy uit.![]()
Madonna?quote:
quote:
even in de mini-bar kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand de smaak van (gewone) bacardi beschrijven?
ik heb geen idee wat ik doe en of ik het goed doe....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tutorial? Gewoon lezen en klikken en zo?
Ik heb het toch ook uit mezelf geleerd!
Logica! Lezen!
Can't help myself.quote:
"Iason", level 4 Modern Vampirequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik doe en of ik het goed doe....
Daar ben ik te jong voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Herkennen jullie Tori Amos niet eens meer.
Zo'n lekker nummertje is dat he! wordt zeker wel een wereldhitquote:
dan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind knevel en van de brink leuker als pauw en witteman
Dan indd het is een vergelijking in vergrotende trap (dat was hem toch?)quote:
Leuk IKEA interieur ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond V miniserie echt super![]()
eindelijk Esmee video
Geen idee wat de regel er achter is. Ik doe het meer op klank.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan indd het is een vergelijking in vergrotende trap (dat was hem toch?)
Mijn god. Is het al zo ver dat Tori Amos muziek is van een vorige generatie.quote:
Niet!quote:
Tja... blijkbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn god. Is het al zo ver dat Tori Amos muziek is van een vorige generatie..
Ik ga maar alvast een rollator bestellen op bol.com..
is www.pimpmyrollator.nl geen optie voor je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga maar alvast een rollator bestellen op bol.com..
Als, moet je lezen als zoasl, het is een gelijke vergelijking. Dan moet je lezen als groter of kleiner, min of meer dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen idee wat de regel er achter is. Ik doe het meer op klank.
Ja maybe. Ze maakt nog steeds albums (10e inmiddels).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nja als je de regels kent, waarom pas je ze dan niet toe?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als, moet je lezen als zoasl, het is een gelijke vergelijking. Dan moet je lezen als groter of kleiner, min of meer dan.
Volgens mij was dat het...
Omdat het ergens heel diep van binnen zit en moet ik dus nadenken. Meestal typ ik hier op een manier waarbij ik niet altijd even goed nadenk. (lees al die andere spel en grammatica fouten)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als je de regels kent, waarom pas je ze dan niet toe?
*installeer*quote:
Ja, hier ook eigenlijk. Maar neem lekker vrij, de neefjes komen de tuin omploegen en dat is veel leuker dan werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier niet vrijdag is een gewone werkdag
En is het wat? Dat er nog nieuwe SIMS uitgebracht worden. Dacht dat dat wel over z'n hoogtepunt heen wasquote:
Daarom komt er een nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
En is het wat? Dat er nog nieuwe SIMS uitgebracht worden. Dacht dat dat wel over z'n hoogtepunt heen was
hoeveel heb je er en hoe oud zijn ze ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, hier ook eigenlijk. Maar neem lekker vrij, de neefjes komen de tuin omploegen en dat is veel leuker dan werken
2 neefjes van 4 en 2,5quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel heb je er en hoe oud zijn ze ?
Ik heb neefjes in nichtjes van de leeftijd om mee te spelen tot mee uit te gaan. (jongste is 4 en te oudste is 17 en in totaal 9 stuks)quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze wel in een leeftijd dat het leuk is om bij de oompjes te komen spelen
precies, en helemaal als de oudste zelf belt met de vraag of hij weer mag komen slapen (en spaghetti komen eten)quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze wel in een leeftijd dat het leuk is om bij de oompjes te komen spelen
Dan zit je morgen in een donkere Appie, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Weemz het volgende:
Goeiedag.
Nou ja, moet straks wéér werken. Ik zou net zo goed de hele week in de Appie kunnen blijven slapen
You tried to wipe me from your memory??quote:
He Hallo wij moeten nog wel een paar dagen hier hoorquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He Hallo wij moeten nog wel een paar dagen hier hoor
Alleen met ReGenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
En tis zonniiiiiig... maar elke straal die vandaag straalt straalt morgen niet
Of werkt dat alleen met tehen zo?
En waarom zit die google ad blak over de post knop heen?
Ik zat met mijn vingers 1 knop naar rechts zo te zienquote:
Had je je bril niet op?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vingers 1 knop naar rechts zo te zien
Jawelquote:
quote:
Omdat het geen Lisboa isquote:
Ben er nu 2x geweest, iedere keer weer geweldigquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Londen, Een keer geweest met school maar dat was top
.
Londenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Londen, Een keer geweest met school maar dat was top
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |