Die vinden we ook regelmatig bij IKEA in de boekenkasten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:
goed nadat ik een leesboek van Moliere in de bus vond
en ja dat was er bewust door iemand achter gelaten
www.bookcrossers.nl
who is Mallah ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef Cairon het volgende:
Mallah weet alles!
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vinden we ook regelmatig bij IKEA in de boekenkasten!
(en meestal gooiden mensen ze dan weg)
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
Waar is Ang3l ?
volgens mij is er werk voor hem aan de winkel![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_elkaar__.html?p=1,2
DAn weet je wat je moet doen als je het boek uithebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselen
Is het een leuk boek dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselen
Nou Ang3l ziet het toch als een sport om hetero mannen om te turnen, zie Dizerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt worden
ieuwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt worden
Waarom zou Jan Smit homo moeten worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Ang3l ziet het toch als een sport om hetero mannen om te turnen, zie Dizer
nu kan hij zich dus op Volemdam gaan werpen
He Cairon, wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven (behalve computerspelletjes spelen). Kan wel zijn dat je het ooit gezegd heb, maar ben het even kwijtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:24 schreef Cairon het volgende:
mijn level 8 Vampier op Vampire Wars
stom lichtelijk verslavend spelletje dat je op Facebook kunt spelen
quote:
boek uit of niet, maar binnenkort inderdaad wel naar Publiek aan de Markt te Eindhoven waar us een Official Book Crossing zone isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
DAn weet je wat je moet doen als je het boek uitheb
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je bent hier in het homo topic. Je mag best eerlijk zijn over je gevoelens hier hoorHet is heus niet erg om homo te zijn!
o.k. vooruit danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je bent hier in het homo topic. Je mag best eerlijk zijn over je gevoelens hier hoorHet is heus niet erg om homo te zijn!
quote:
ieuwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. vooruit dan
IK BEN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vind hem er wel schattig uitzienquote:
HEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPPquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. vooruit dan
wat een opluchting moet deze openbaring voor je zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. vooruit dan
Een rugridder, je weetzquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
HEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPP
Een homo in ons midden
kijk maar eens goed om je heen, want een homo is zelden alleenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
HEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPP
Een homo in ons midden
Tis hier nog 's ochtendsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Goedemiddag, wel bij de tijd blijven![]()
Ben je jaloers?
zeker mijn zogenaamde hetero kant reageert.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor, de ware Iberiaan steekt weer de kop op
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis hier nog 's ochtends![]()
Nee, ik heb ook een paar van die horloges maar van Diesel.Maar ik draag niet altijd mijn horloge, want ik heb toch altijd mijn telefoon bij me.
We roam the land in hunting packs.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk maar eens goed om je heen, want een homo is zelden alleen![]()
straks ben je nog omsingelt door ze
Getverdemme nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Ang3l ziet het toch als een sport om hetero mannen om te turnen, zie Dizer
nu kan hij zich dus op Volemdam gaan werpen
Nee volgens mij wil Angl3l niet in de paling soapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je doet het ook niet omdat ie zo mooi is, je moet het om de fortuinen doen.
quote:
Internet is Nederland is vertraagd in verband met de Jan en Yolanthe crisisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
Is Fok! traag of ligt het aan hier? Want connectie met LA werkt ook niet optimaal.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee volgens mij wil Angl3l niet in de paling soap
maar in elk geval niet Trosgeilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Paling soapis dat TV, want Ang3l is toch wel een beetje aandachtsgeil
doet me denken aan het filmpje EELSOUP. (NSFW)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee volgens mij wil Angl3l niet in de paling soap
Ik vind Wilders geweldig! En nee, ik ben niet rechts (ben eigenlijk linkshandigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, Ang3l lijkt me geen Wilders-aanhang
handig is niet zo interessand, dragend welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind Wilders geweldig! En nee, ik ben niet rechts (ben eigenlijk linkshandig)
Wat heeft Wilders met de Tros te maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, Ang3l lijkt me geen Wilders-aanhang
zou daar niet een deel van zijn aanhang naar kijken ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heeft Wilders met de Tros te maken?
Andersom eigenlijk. 2/3 van het Tros-publiek is aanhanger van Wildersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heeft Wilders met de Tros te maken?
Naar "de grootste familie van Nederland"?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou daar niet een deel van zijn aanhang naar kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |