was onze laatste nacht niet goed genoegquote:
wat voor een vraag is dit nu weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, wordt jij eigenlijk betaald voor seks?
Nou je zegt, ik heb geen portomonee en betaal niet voor seks, dan is er nog wel een andere mogelijkheid hequote:
Welke nacht?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was onze laatste nacht niet goed genoeg
HIW... dat is alleen in jouw belevingswereldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou je zegt, ik heb geen portomonee en betaal niet voor seks, dan is er nog wel een andere mogelijkheid he
je bent echt niet van deze wereld hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou je zegt, ik heb geen portomonee en betaal niet voor seks, dan is er nog wel een andere mogelijkheid he
ben e alle hete nachten nu al vergetenquote:
Ow... Die zal ik dan maar onthouden, bedankt voor deze lesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
HIW... dat is alleen in jouw belevingswereldniet in die van de 'normale' 'grote' mensen
Nee van de veluwequote:
quote:
Wat een rode vampquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
Zo wacht ik met smart op de release van Battlestar Galactica Finanl Season (1 juni release)
[ afbeelding ]
Ze lust er in het begin ook wel pap van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |