Die vinden we ook regelmatig bij IKEA in de boekenkasten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:
goed nadat ik een leesboek van Moliere in de bus vond
en ja dat was er bewust door iemand achter gelaten
www.bookcrossers.nl
who is Mallah ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef Cairon het volgende:
Mallah weet alles!
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vinden we ook regelmatig bij IKEA in de boekenkasten!
(en meestal gooiden mensen ze dan weg)
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
Waar is Ang3l ?
volgens mij is er werk voor hem aan de winkel![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_elkaar__.html?p=1,2
DAn weet je wat je moet doen als je het boek uithebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselen
Is het een leuk boek dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zat er een brief bij waarin stond dat er in een eindhovens cafe een aantal boekenplankjes zijn waarop mensen hun boeken kunnen wisselen
Nou Ang3l ziet het toch als een sport om hetero mannen om te turnen, zie Dizerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt worden
ieuwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ? werk aan de winkel voor hem, moet die gast omgeturnt worden
Waarom zou Jan Smit homo moeten worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou Ang3l ziet het toch als een sport om hetero mannen om te turnen, zie Dizer
nu kan hij zich dus op Volemdam gaan werpen
He Cairon, wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven (behalve computerspelletjes spelen). Kan wel zijn dat je het ooit gezegd heb, maar ben het even kwijtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:24 schreef Cairon het volgende:
mijn level 8 Vampier op Vampire Wars
stom lichtelijk verslavend spelletje dat je op Facebook kunt spelen
quote:
boek uit of niet, maar binnenkort inderdaad wel naar Publiek aan de Markt te Eindhoven waar us een Official Book Crossing zone isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
DAn weet je wat je moet doen als je het boek uitheb
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je bent hier in het homo topic. Je mag best eerlijk zijn over je gevoelens hier hoorHet is heus niet erg om homo te zijn!
o.k. vooruit danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je bent hier in het homo topic. Je mag best eerlijk zijn over je gevoelens hier hoorHet is heus niet erg om homo te zijn!
quote:
ieuwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. vooruit dan
IK BEN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vind hem er wel schattig uitzienquote:
HEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLUPPPPPPPPPPPPPquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. vooruit dan
IK BEN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |