Geweldige seriequote:
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken Wendy alleen van 'over de rooie'![]()
Ik wist niet dat ze het lievelingetje van de tv was. Ik dacht dat dat Linda de Mol was.
Echt niet! Linda is Hot!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbij
Oh geweldige serie!quote:
Omdat ze belegen is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ten minste houdbaar tot datum van la mol is al voorbij
Ik spoilerde hem niet voor niets muts!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kings ...homoprins ... misschien moet ik me daar ook maar aan wagen ..
quote:
Op naar het laatste seizoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
het is je missiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Ow, een naamtopic!
Maar ik WIL jan niet bekeren!
Laat maar lekker hetero blijven, die puddingpauper.
Ik moest dit jaar toch iets doen?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op naar het laatste seizoen
Ik vond 1, 2 en 5 de beste. 3 en 4 net iets minder.ik ben in seizoen 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
GEWELDIG WAS HET IDD!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
Maar de serie die ik het nog het meest mis is : BUFFY![]()
God, wat was dat leuk
![]()
Nee hoor, ik was al drie maanden bezig. Ik kijk tijdens het sporten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geweldige serie![]()
Houd je een marathon ofzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op naar het laatste seizoen
Ik vond 1, 2 en 5 de beste. 3 en 4 net iets minder.Ik zat bij aflevering 9 echt te denken om te kappen, ja, maar toen werd het weer wat beter. Lisa is inderdaad een kutwijf, maar nu komt wat over haar dood weer terug en die zwager die ineens een pistool in zijn mond zetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David is wel een zeiknicht, ja. Ik vergelijk hem wel eens met Arthur, maar die heeft toch wel wat meer pit in zijn donder."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
ja, mijn broertje en ik keken dat. Geweldig vonden we het. Het ging zo ver dat we zelfs Buffy gephotoshopped hadden in een paar familie foto's en dat mijn oma weleens zei, wie is dat? Zeiden we: das onze half zus, Buffy LOL hahahahaah Mijn moeder kon er wel om lachen maar oma niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
GEWELDIG WAS HET IDD!!!!
Was ook huge fan. Ally Mcbeal staat op nummer en dan toch Buffy.
En niks mis mee met net 5 series, die zijn juist het leukst.
die foto zou ik wel willen zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, mijn broertje en ik keken dat. Geweldig vonden we het. Het ging zo ver dat we zelfs Buffy gephotoshopped hadden in een paar familie foto's en dat mijn oma weleens zei, wie is dat? Zeiden we: das onze half zus, Buffy LOL hahahahaah Mijn moeder kon er wel om lachen maar oma niet.
Ja 3 en 4 zaten bij mij ook wat irritatie puntjes, al bleef het geheel goed te kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat bij aflevering 9 echt te denken om te kappen, ja, maar toen werd het weer wat beter. Lisa is inderdaad een kutwijf, maar nu komt wat over haar dood weer terug en die zwager die ineens een pistool in zijn mond zette
David is wel een zeiknicht, ja. Ik vergelijk hem wel eens met Arthur, maar die heeft toch wel wat meer pit in zijn donder.
Schiet jij nou maar eens op met iason!quote:
Ik vond V miniserie echt superquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
de serie "V" gaan ze ook remaken. Zag er wel cheesy uit.![]()
HOE!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schiet jij nou maar eens op met iason!![]()
De clan heeft je nodig! Je bent zwak! You sir, are a liability!!
uTorrent staat te stampen dus ik zal het binnenkort zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 3 en 4 zaten bij mij ook wat irritatie puntjes, al bleef het geheel goed te kijken.
Maar seizoen 5, de afronding, dat is echt de kroon op het werk uiteindelijk.
Nog nooit zo'n prachtig einde gezien. Maar meer zeg ik er niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |