Aangezien er nu kilo's af moeten, doe ik meer cardio. Ik train bijna elke dag. Doe eerst half uur cardio daarna krachttraining (een paar spiergroepen maar) daarna weer een uur cardio. Sommige dagen doe ik alleen cardio.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw schema er eigenlijk uit?
1,4 miljoen inwoners in New Hampshire. Dus neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o het feestje was dus leuk?![]()
Waar jij woont is dat niet dichtbevolkt? Ik heb zelf hier ook geen auto, maar kan het meeste op loopafstand doen of met taxi (soms metro)
Oh ja, dat doe ik ook, alleen doe ik minder cardio na afloop. Misschien moet ik dat nog een beetje opschroeven...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Aangezien er nu kilo's af moeten, doe ik meer cardio. Ik train bijna elke dag. Doe eerst half uur cardio daarna krachttraining (een paar spiergroepen maar) daarna weer een uur cardio. Sommige dagen doe ik alleen cardio.
Maar ik wil een ander schema hebben. David zou dat voor mij maken. maar daar is ie nog niet aan toegkomen.
Tevens opletten op eten. Deed ik sowieso al. Maar toen ik in Europa zat maanden geleden. Toen veel lekker eten en veel drinken. Ik was toen 10 kilo aangekomen.![]()
Maar ja, ik drink nog wel graagmaar alcohol is ook funest. ik ook een dikmaker.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Paling soapis dat TV, want Ang3l is toch wel een beetje aandachtsgeil
Moet je veel afvallen of wil je gespierder worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik ook, alleen doe ik minder cardio na afloop. Misschien moet ik dat nog een beetje opschroeven...
Kun je nagaan hoe triest de media is geworden als dit hoofdnieuws is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
Staat heel Nederland of zijn kop of zo door Jan en Yolanthe? Op alle nieuwssites etc...
Dus Yolanthe is dus de gebeten hond?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij vond toch dat jan niet kan zingen ? In nl is jan heilig
Als ik met hem bezig ben, kan ie toch geen woord uitbrengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echt wel boulevard en shownieuws hebben eigen reporters in volendamquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
Staat heel Nederland of zijn kop of zo door Jan en Yolanthe? Op alle nieuwssites etc...
Allebei. En dat kan eigenlijk niet, want je hebt de energie nodig om spieren te kweken. Maar Als ik moet kiezen, liever spiermassa, want dan wordt het afvallen later makkelijkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je veel afvallen of wil je gespierder worden?
Jan smitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Exact. Ik weiger dan ook aan de TT gehoor te geven.quote:
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij doet het toch al met de rest?
ja net als xander toen met wemdy van dijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus Yolanthe is dus de gebeten hond?
Ow Go Ahead Eagels...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke-oke-oke ik weet het heus welIk bedoelde natuurlijk De Graafschap en die laatste Go Ahead Eagles.
![]()
Sorry
Wil je mijn kroon?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1
Je doet het toch vaak genoeg met 'hetero's'?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook weer een Hetero omturnen, maar hij moet wel in Engeland zijn. Dus geef er maar 1
Nee dank je teveel moeite en gedoe, gewoon 1tje tussendoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn kroon?
Je schijnt er meer op te geilen dan ik?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet het toch vaak genoeg met 'hetero's'?
nuno grijp je kans ang3l bedankt voor de eerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact. Ik weiger dan ook aan de TT gehoor te geven.
Los het zelf maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |