Achterhoekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joa ik dacht loat ik 's efkes op buienradar.nl kiek'n of 't dizzen kant up kump (...) moar ik zag rooin stipp'n bie (of "beej" in de Achterhoek) de grens. Ik woon in oe hoofdstad.
Wat is die nek naaktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef MisterO het volgende:
Dansen op straat met mn hot bitches(damn ik lijk Mike wel
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk ook buurt-matig geintegreerd en alles?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 't is heerlijk hier, 25 graden en zonnig, maar 's nachts nog koud. Perfect
Ja Jan is er achter gekomen dat ie meer op mannen valt. Ik moest hem wel eerst op you tube opzoeken om te horen, wat een gejank zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ja wat is dat gedoe nou met en jan
Er is meer in het Oosten dan enkel de Achterhoek he!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou....Ik dacht van, goh, eindelijk eens iemand uit het oosten...
Ow grappig, dus Jan is homo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja Jan is er achter gekomen dat ie meer op mannen valt. Ik moest hem wel eerst op you tube opzoeken om te horen, wat een gejank zeg
ow vond het juist wel smeuïg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet alles wat nuno zegt is waar
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is meer in het Oosten dan enkel de Achterhoek he!
Ooit van FC Achterhoek gehoord?
Dat zit in Deventer geloof ik. Dat is Salland...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nee, er zit hier zo'n andere voetbalclub, eh.... ehmmm...De Draafmap ofzo?
Neeee dat is Kolenbed Kriegels ofzo. Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zit in Deventer geloof ik. Dat is Salland...
?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee dat is Kolenbed Kriegels ofzo. Toch?Ik weet al die namen niet zo precies
Oke-oke-oke ik weet het heus welquote:
quote:
Ik had toevallig zondag een feestje van twee meiden die ik vorig jaar in de bus naar de Boston Pride had ontmoet, en op dat feestje heb ik weer nieuwe mensen ontmoet, dus langzaam maar zeker gaat het wel. Maar aangezien ik me niet echt kan verplaatsen (Brads auto en ik = geen goeie combinatie) kan ik niet zo snel ergens op bezoek.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook buurt-matig geintegreerd en alles?Nou zie ik je ook niet zo 1-2-3 aan de thee ofzo, maar... hoe gaat dat eigenlijk met contacten maken daar?
Of stel ik een wel heel irritante/onbeantwoordbare/vage vraag?
je mag ook niet skinny wijn komen doen deze zomerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een tukje? nee, heb getraind. Moet nog een paar kilo af![]()
Ik moet bitchbeach ready zijn.
Hoe ziet jouw schema er eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een tukje? nee, heb getraind. Moet nog een paar kilo af![]()
Ik moet bitchbeach ready zijn.
Je meent hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet alles wat nuno zegt is waar
o het feestje was dus leuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had toevallig zondag een feestje van twee meiden die ik vorig jaar in de bus naar de Boston Pride had ontmoet, en op dat feestje heb ik weer nieuwe mensen ontmoet, dus langzaam maar zeker gaat het wel. Maar aangezien ik me niet echt kan verplaatsen (Brads auto en ik = geen goeie combinatie) kan ik niet zo snel ergens op bezoek.
Maar ik vind het wel best, heb toch een hoop te doen overdag.
Nee, ik ben niet skinny...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag ook niet skinny wijn komen doen deze zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |