Leuk IKEA interieur ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond V miniserie echt super![]()
eindelijk Esmee video
Geen idee wat de regel er achter is. Ik doe het meer op klank.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan indd het is een vergelijking in vergrotende trap (dat was hem toch?)
Mijn god. Is het al zo ver dat Tori Amos muziek is van een vorige generatie.quote:
Niet!quote:
Tja... blijkbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn god. Is het al zo ver dat Tori Amos muziek is van een vorige generatie..
Ik ga maar alvast een rollator bestellen op bol.com..
is www.pimpmyrollator.nl geen optie voor je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga maar alvast een rollator bestellen op bol.com..
Als, moet je lezen als zoasl, het is een gelijke vergelijking. Dan moet je lezen als groter of kleiner, min of meer dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen idee wat de regel er achter is. Ik doe het meer op klank.
Ja maybe. Ze maakt nog steeds albums (10e inmiddels).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nja als je de regels kent, waarom pas je ze dan niet toe?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als, moet je lezen als zoasl, het is een gelijke vergelijking. Dan moet je lezen als groter of kleiner, min of meer dan.
Volgens mij was dat het...
Omdat het ergens heel diep van binnen zit en moet ik dus nadenken. Meestal typ ik hier op een manier waarbij ik niet altijd even goed nadenk. (lees al die andere spel en grammatica fouten)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als je de regels kent, waarom pas je ze dan niet toe?
*installeer*quote:
Ja, hier ook eigenlijk. Maar neem lekker vrij, de neefjes komen de tuin omploegen en dat is veel leuker dan werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier niet vrijdag is een gewone werkdag
En is het wat? Dat er nog nieuwe SIMS uitgebracht worden. Dacht dat dat wel over z'n hoogtepunt heen wasquote:
Daarom komt er een nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
En is het wat? Dat er nog nieuwe SIMS uitgebracht worden. Dacht dat dat wel over z'n hoogtepunt heen was
hoeveel heb je er en hoe oud zijn ze ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, hier ook eigenlijk. Maar neem lekker vrij, de neefjes komen de tuin omploegen en dat is veel leuker dan werken
2 neefjes van 4 en 2,5quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel heb je er en hoe oud zijn ze ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |