iets van een foto oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef unioz het volgende:
tvp, ik heb nog steeds een paartje samurai's for sale
Wat is de maat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef unioz het volgende:
tvp, ik heb nog steeds een paartje samurai's for sale
[ afbeelding ]
Model is S0510XX-10SP.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:57 schreef Stansfield het volgende:
tvp. Ik heb weer een edwin op het oog.
Klopt ja, meeste wassingen komen bij Diesel uit in modellen Larkee, Zatiny en Zathan soms. Dat lijken de 'hoofdmodellen' wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef gold-rush het volgende:
Ik heb laatst een bootcut model maar weer gekocht.
Dit is een diesel zathan en ik moet zeggen dat er veel bootcut modellen en wassingen waren in de collectie.
Alleen jamer dat ik niet de onderkant op foto heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik. Alleen wel in wat maatjes groter dan jij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand ervaring met Edwin jeans?
Ik wil deze kopen:
http://www.cultizm.com/pr(...)APAN-JEAN---NEW.html
Maar twijfel nog tussen 29/32 en 30/32!
Waar gekocht en welke maat heb je en welke maat heb je normaal?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die heb ik. Alleen wel in wat maatjes groter dan jij.
Skinny in de naam, maar het is veel eerder een SLIM model dan skinny hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Gerard-Joling het volgende:
had hem gisteren nog in mijn handen, jammer dat het een skinny is :p
Gekocht op caliroots.com. Van diesel en nudie heb ik 36 en van blue blood 34. Heb hem in 34 gekocht, maar hij moet nog wel een beetje uitlopen dus had hem denk il iever in 36 gekocht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waar gekocht en welke maat heb je en welke maat heb je normaal?
Goedkoop, die hebben helaas mijn maat niet meer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gekocht op caliroots.com. Van diesel en nudie heb ik 36 en van blue blood 34. Heb hem in 34 gekocht, maar hij moet nog wel een beetje uitlopen dus had hem denk il iever in 36 gekocht.
Zo ben ik een keertje de hele dag thuisgebleven voor een pakketje.quote:UPS gemist, de bel niet eens gehoord :S
Haha ja echt kut! Maar ja, nu maar zorgen dat er maandagochtend iemand zit hier!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:07 schreef nout72 het volgende:
[..]
Zo ben ik een keertje de hele dag thuisgebleven voor een pakketje.
Omstreeks 5 voor 6 ben ik toen even een plasje gaan doen...2 minuutjes op zijn hoogst.
Ik vond een afschrift in de brievenbus met de mededeling dat de goederen retour zijn gestuurd naar de leverancier en dat ik eventueel nog contact op kon nemen met het dichtsbijzijnde depot om het nog te kunnen afhalen
staat een sizechart bijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Iemand enig idee hoe onderstaande Edwin jeans valt qua maat?
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=11035
Ze zijn echt fucking goedkoop daar, maar ik heb lengte 32 en die hebben (hadden) ze niet meer, dus ik heb bijna 30 Euro meer neer moeten leggen voor mijn maatquote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Iemand enig idee hoe onderstaande Edwin jeans valt qua maat?
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=11035
Er worden wel nog 200 SEK (ongeveer 20 euro) extra berekend voor de verzendkosten. Dus uiteindelijk scheelt het niet zo veelquote:Op zondag 24 mei 2009 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze zijn echt fucking goedkoop daar, maar ik heb lengte 32 en die hebben (hadden) ze niet meer, dus ik heb bijna 30 Euro meer neer moeten leggen voor mijn maat
Er is nu al een kleine sale bezig met de jeans. Normaal zijn ze ook niet zo duur maar met verzendkosten komen ze op normale prijzen uit. In de sale zijn ze goedkoop, en straks bij de laatste maatjes helemaal. Maar dan moet je wel geluk hebben dat je maat ertussen zit.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze zijn echt fucking goedkoop daar, maar ik heb lengte 32 en die hebben (hadden) ze niet meer, dus ik heb bijna 30 Euro meer neer moeten leggen voor mijn maat
Oh oke!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er is nu al een kleine sale bezig met de jeans. Normaal zijn ze ook niet zo duur maar met verzendkosten komen ze op normale prijzen uit. In de sale zijn ze goedkoop, en straks bij de laatste maatjes helemaal. Maar dan moet je wel geluk hebben dat je maat ertussen zit.
Ik wil graag die Edwin SEN Selvedge Skinny in 33/34. Is het verstandig om het nog even af te wachten zodat de prijs nog verder kan zakken of is het de moeite en risico dat hij uitverkocht raakt niet waard?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er is nu al een kleine sale bezig met de jeans. Normaal zijn ze ook niet zo duur maar met verzendkosten komen ze op normale prijzen uit. In de sale zijn ze goedkoop, en straks bij de laatste maatjes helemaal. Maar dan moet je wel geluk hebben dat je maat ertussen zit.
Freaky men.. Zelfde overhemden, zelfde horloge, ... We hadden broers kunnen zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Broek is binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat cm over bij mijn buik, maar verder zit ie perfect! Dus een riem erbij en de fit is perfect!
Heb je ook blonde krullen dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Freaky men.. Zelfde overhemden, zelfde horloge, ... We hadden broers kunnen zijn.
Broek ziet er erg goed uit btw!
Die denim is nice he? Gaat denk ik lang duren met dat faden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
NIeuwe edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rainbow selvage voor een leuk prijsje...
Enorm is wat overdreven, maar uitlopen doen ze zeker!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb nu ook een Edwin van caliroots aan. Had wel gehoord dat ze na verloop van tijd enorm gaan uitlopen en dat je ze dus beter een maatje te klein kunt halen
Prewash na 3 keer dragen, dry denim niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe vaak wassen jullie je jeans eigenlijk?
als de broek er klaar voor is of fucking smerig, anders nooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:49 schreef DutchErrorist het volgende:
dry pas na een half jaar, pre-wash na 1 week dragen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:49 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef unioz het volgende:
paartje vintage evisu op de kop kunnen tikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger moet je maar denken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... 'k heb vandaag mijn Average Joe Old Scraped Indigo jeans van Nudie maar eens uit de kast gehaald. Het is een tijd geleden dat ik hem voor het laatst gedragen heb. Ik ben wat kilootjes zwaarder geworden en moet zeggen dat ik de jeans vrij strak vind zitten.
Wat vinden jullie.. Kan dit nog of begin ik op een rollade te lijken in deze broek?![]()
('high res´ () gemaakt met mijn N96 zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/38842853@N07/ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een diesel Zatiny past dan ook wel in jouw straatje denk ik, en die heeft echt geen andere achterzakken dan deze Lee dus misschien kan je dat nog es checken als je weer wat zoektquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:41 schreef nout72 het volgende:
Vandaag mijn Lee Flint (lichte bootcut) via de post binnengekregen.
Gewoon een standaard donkere wassing met beschaafde fadings/slijtplekken zoals je die bij alle merken kunt vinden, niets bijzonders dus.
Aankoop meer vanuit het oogpunt "een basic jeans voor erbij" en ook om te kijken of dit model als een prima alternatief kan dienen voor de Levi's 512 en 506.
Met 'basic' bedoel ik een onopvallende, nette jeans in een '13 in een dozijn' kleur/wassing.
En dan heb ik liever een basic van Lee, Wrangler of Levi's dan van Diesel of Replay - die toch altijd iets debiels met de achterzakken moeten doen.
Ik moet zeggen dat het precies is wat ik had verwacht, gewoon een regular fit, wat losser bij de bovenbeen dan de Levi's 512 en uiteindelijk dus geen alternatief voor de 512.
De opgegeven 13 oz klopt niet, daar is de stof echt te dun voor en met een adviesprijs van 99 euro (ik had hem voor 60 euro) is dat wat overpriced voor een standaard jeans.
Bij Wrangler bijvoorbeeld liggen de adviesprijzen voor een basic jeans (en dan bedoel ik niet de Texas, want die is verschrikkelijk) veel lager en is even 'classy' (of niet-classy) en tijdloos als een Lee.
Maar die prijsverhoudingen zijn volgens mij altijd zo geweest bij de klassieke Amerikaanse jeansmerken (in Nederland althans) Levi's het duurst, gevolgd door Lee en dan Wrangler.
[ afbeelding ]
Zit vrij strak idd, maar het staat niet echt slecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... 'k heb vandaag mijn Average Joe Old Scraped Indigo jeans van Nudie maar eens uit de kast gehaald. Het is een tijd geleden dat ik hem voor het laatst gedragen heb. Ik ben wat kilootjes zwaarder geworden en moet zeggen dat ik de jeans vrij strak vind zitten.
Wat vinden jullie.. Kan dit nog of begin ik op een rollade te lijken in deze broek?![]()
('high res´ () gemaakt met mijn N96 zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/38842853@N07/ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn deze patta's.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zit vrij strak idd, maar het staat niet echt slecht.Kan me alleen niet voorstellen dat het ook echt comfortabel zit. Welke patta's zijn dat trouwens?
Ik, als ik er met vakantie ben. Is daar erg goedkoop, maar wat betreft wassingen enzo niet echt vergelijkbaar met hier. Als je gewoon een standaard lichte kleur of de onewash zoekt is het prima, want dat komt prima overeen vaakquote:
Ik heb er net 1 gekocht, een Levi's 501 Shrink to fit voor in totaal 44 euroquote:
Ik heb heel licht blauw,hou niet van donker blauwe Levi'squote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik, als ik er met vakantie ben. Is daar erg goedkoop, maar wat betreft wassingen enzo niet echt vergelijkbaar met hier. Als je gewoon een standaard lichte kleur of de onewash zoekt is het prima, want dat komt prima overeen vaakMaar de 501's die hier 99,95 kosten vind je daar niet, iig niet identiek! Voor wat betreft de wassingen zijn ze in Europa dus echt anders, meer modisch.
Hier kosten ze 2x zo duur ja belachelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gekocht, een Levi's 501 Shrink to fit voor in totaal 44 euroVolgens USPS zou die morgen aan moeten komen
Attempted Delivery Abroad, June 01, 2009, 12:35 pm, NETHERLANDS
Deze Broek: Link
(niet die maat overigens)
2 maten groter dan normaal nemen, in warm/heet water laten soaken voor een uurtje, een paar uur laten hangdrogen, aantrekken als hij nog wat vochtig is en dan wat intensieve activiteiten doen zoals skaten etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef nout72 het volgende:
Wat is nu precies de procedure die je moet volgen bij zo'n shrink to fit?
Eerst onderdompelen en weken in koud water, uitwringen en dan nat aantrekken en al dragend laten drogen?
En moet je nu 1 of 2 maten groter nemen, omdat ie nog krimpt?
Ik ga hem een uur/ twee uur in heet water doen daarna in de droger even (binnenstebuiten) en dan aantrekken met werkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef unioz het volgende:
[..]
2 maten groter dan normaal nemen, in warm/heet water laten soaken voor een uurtje, een paar uur laten hangdrogen, aantrekken als hij nog wat vochtig is en dan wat intensieve activiteiten doen zoals skaten etc.
Ik vind ze juist echt mooi fadenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef bbaadd het volgende:
vind dat die normale 501 stf's nooit echt mooi faden, ben benieuwd
Normale 501 sft?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef bbaadd het volgende:
vind dat die normale 501 stf's nooit echt mooi faden, ben benieuwd
1947 STF ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef nout72 het volgende:
[..]
Normale 501 sft?
Bestaat er dan ook een andere shrink to fit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |