Zit vrij strak idd, maar het staat niet echt slecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... 'k heb vandaag mijn Average Joe Old Scraped Indigo jeans van Nudie maar eens uit de kast gehaald. Het is een tijd geleden dat ik hem voor het laatst gedragen heb. Ik ben wat kilootjes zwaarder geworden en moet zeggen dat ik de jeans vrij strak vind zitten.
Wat vinden jullie.. Kan dit nog of begin ik op een rollade te lijken in deze broek?![]()
('high res´ () gemaakt met mijn N96 zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/38842853@N07/ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn deze patta's.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zit vrij strak idd, maar het staat niet echt slecht.Kan me alleen niet voorstellen dat het ook echt comfortabel zit. Welke patta's zijn dat trouwens?
Ik, als ik er met vakantie ben. Is daar erg goedkoop, maar wat betreft wassingen enzo niet echt vergelijkbaar met hier. Als je gewoon een standaard lichte kleur of de onewash zoekt is het prima, want dat komt prima overeen vaakquote:
Ik heb er net 1 gekocht, een Levi's 501 Shrink to fit voor in totaal 44 euroquote:
Ik heb heel licht blauw,hou niet van donker blauwe Levi'squote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik, als ik er met vakantie ben. Is daar erg goedkoop, maar wat betreft wassingen enzo niet echt vergelijkbaar met hier. Als je gewoon een standaard lichte kleur of de onewash zoekt is het prima, want dat komt prima overeen vaakMaar de 501's die hier 99,95 kosten vind je daar niet, iig niet identiek! Voor wat betreft de wassingen zijn ze in Europa dus echt anders, meer modisch.
Hier kosten ze 2x zo duur ja belachelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gekocht, een Levi's 501 Shrink to fit voor in totaal 44 euroVolgens USPS zou die morgen aan moeten komen
Attempted Delivery Abroad, June 01, 2009, 12:35 pm, NETHERLANDS
Deze Broek: Link
(niet die maat overigens)
2 maten groter dan normaal nemen, in warm/heet water laten soaken voor een uurtje, een paar uur laten hangdrogen, aantrekken als hij nog wat vochtig is en dan wat intensieve activiteiten doen zoals skaten etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef nout72 het volgende:
Wat is nu precies de procedure die je moet volgen bij zo'n shrink to fit?
Eerst onderdompelen en weken in koud water, uitwringen en dan nat aantrekken en al dragend laten drogen?
En moet je nu 1 of 2 maten groter nemen, omdat ie nog krimpt?
Ik ga hem een uur/ twee uur in heet water doen daarna in de droger even (binnenstebuiten) en dan aantrekken met werkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef unioz het volgende:
[..]
2 maten groter dan normaal nemen, in warm/heet water laten soaken voor een uurtje, een paar uur laten hangdrogen, aantrekken als hij nog wat vochtig is en dan wat intensieve activiteiten doen zoals skaten etc.
Ik vind ze juist echt mooi fadenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef bbaadd het volgende:
vind dat die normale 501 stf's nooit echt mooi faden, ben benieuwd
Normale 501 sft?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef bbaadd het volgende:
vind dat die normale 501 stf's nooit echt mooi faden, ben benieuwd
1947 STF ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef nout72 het volgende:
[..]
Normale 501 sft?
Bestaat er dan ook een andere shrink to fit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |