quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
Voor de tettenschuwe mensen onder ons: niet kijken!Kolere, je zou het allemaal maar mee moeten sjouwen zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel dat ze daar haar handen bij nodig heeft.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Oh nu, op NED 3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kijken jahoe laat begint dat ook weer? Vorige keer kwam ik er per ongeluk terecht maar ik weet niet meer hoe laat dat was haha
Dankquote:
terwijl hij een relatie had. Dat vind ik dan nog het "mooist"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
En een kind van een meid die niets meer met hem te maken wilt hebbenGoed gedaan sucker. Leuk voor het kind ook.
Ik oefen liever voor 40 dagen mét seks!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
Wat een rust hier! Is iedereen aan het oefenen voor 40 dagen zonder seks?
Na dat gekots gelukkig wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
Ik zit te kijken naar "je zult het maar hebben". En nu is het afgelopen
Achja hoort er bijquote:
Dat is zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik vond de eerdere seizoenen wat aparter. Nu zijn het wel lullige dingen, maar niet met echt vreemde aandoeningen waar geen mens ooit van gehoord heeft.
Dat kun je wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, Saw II straks. Ik ken 1 niet, maar volgens mij kan ik het wel zonder deel 1 volgen lijkt me.
Ventquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, Saw II straks. Ik ken 1 niet, maar volgens mij kan ik het wel zonder deel 1 volgen lijkt me.
Texas Chainsaw massacrequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Vent
Kettingzaag
Moorden
Bloed.
O. Kut. Nu heb ik deel 1 t/m 5 allemaal samengevat.
Toen niet neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Niet dat de kont van Jessica een straf is om naar te kijken.....
Met Jessica Bielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Texas Chainsaw massacreMet Leatherface....
Oh ja, dat is die remake van laatst tochquote:
Van een paar jaar terug jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die remake van laatst toch
Slaap zequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bed in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bed in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 Pheno
02. 028 Fha
03. 024 marcb1974
04. 019 DaMart
05. 015 MPG
06. 009 Isdatzo
07. 007 OA
08. 007 dndiek
09. 006 Sjowhan
10. 005 Nijns
11. 005 Klonk
12. 003 Ladylike
13. 002 Dr_Flash
14. 002 Muck
15. 002 StarGazer
16. 002 Papierversnipperaar
17. 002 Pien85
18. 001 indahnesia.com
19. 001 es70
Reeks-statistieken!
He, ik heb het nooit gezien, dus ik kan er niet over oordelenquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:04 schreef Klonk het volgende:
Want het is een kei gezellige SC
Uhm, dude, TMIquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:04 schreef Klonk het volgende:
Maar ja, ik moest gister nieuwe onderbroeken voor mijn schoonvader halen
Ouderwetsche, grote, voortenten
Want je moest die voortenten passenquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:05 schreef Klonk het volgende:
Dus ik was er niet zoveel gisteren
Hoiquote:
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef BrandX het volgende:
Oeh! Ik moet nog even melden dat ik een nieuwe baan heb
Ik ben over een maandje of anderhalf hoofd realisatie aansluitleidingen () bij DHZ
oftewel: ik ben bij Duinwaterbedrijf Zuid-Holland teammanager van een team die er voor zorgt dat de huishoudens / bedrijven (drink)water hebben.
(ben heul erg blij!![]()
![]()
)
superquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef BrandX het volgende:
Ik ben over een maandje of anderhalf hoofd realisatie aansluitleidingen () bij DHZ
oftewel: ik ben bij Duinwaterbedrijf Zuid-Holland teammanager van een team die er voor zorgt dat de huishoudens / bedrijven (drink)water hebben.
(ben heul erg blij!![]()
![]()
)
Kun je er ook fokkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef BrandX het volgende:
(ben heul erg blij!![]()
![]()
)
Een klant van mij is ook stroomleverancierquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
super
het is nu wel de nutsbedrijven SC aan het worden zo, papier doet toch iets met stroom ?
Dat is natuurlijk DE vraagquote:
Hoezoquote:
Goh, zou dat toeval zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat terwijl hij 6 zinloze posts achter elkaar doet. That makes sense
geen enkele post van mij is zinloosquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat terwijl hij 6 zinloze posts achter elkaar doet. That makes sense
Briefpost misschien?quote:
Dan ga ik ze niet quotenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:42 schreef Klonk het volgende:
maar ik zal niet meer spammen
Ach, of je kunt fokken/internetten zou geen bal moeten uitmaken, je werkt, dus het is niet nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:42 schreef BrandX het volgende:
Thanks allen
@ Klonk, idd, papier doet het met stroom, ik straks met waterdat geeft knetterende vonken
@ Ph. ligt wel in de lijn der verwachting, hoewel dat in het begin minimaal zal zijn natuurlijk, ff inwerken enzo, ik weet helemaal niets van het werkEn kennismaken met een kleine 20 man die onder mij vallen zo
je gaat ze slaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:42 schreef BrandX het volgende:
Thanks allen
@ Klonk, idd, papier doet het met stroom, ik straks met waterdat geeft knetterende vonken
@ Ph. ligt wel in de lijn der verwachting, hoewel dat in het begin minimaal zal zijn natuurlijk, ff inwerken enzo, ik weet helemaal niets van het werkEn kennismaken met een kleine 20 man die onder mij vallen zo
Ah, je komt eindelijk naar de meet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Op het vliegveld, op weg naar Nederland. Er even wat vliegkilometers doorheen jagen.
Tof! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef BrandX het volgende:
(ben heul erg blij!![]()
![]()
)
Leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Op het vliegveld, op weg naar Nederland. Er even wat vliegkilometers doorheen jagen.
Jeps, en de statistieken stellen me veilig, vandaag is er al een vliegtuig verongelukt in Indonesie..quote:
Nee, men wilt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... nog steeds niet gehouden he.
Hey lekker dingquote:
How´s life?quote:
Weinig eigenlijk, en jij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
How´s life?
nog spannende dingen meegemaakt?
Eerst je scriptie maken, dan pas gaan zeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen die wilt zeggen of typen![]()
Ga toch gewoon Nederlandse les volgen
Denk dat het van het weer afhangt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, en jij?
Ga zo op ziekenbezoek, dus ben een groot deel van de dag weg.
Jij nog plannen?
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaalWij hebben hier een nieuwe koffieserver gekregen vandaag
Nou, een bruin-vocht-producerend apparaat danquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaalWij hebben hier een nieuwe koffieserver gekregen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |