Iemand die 'em kent probeert hem weer terug de Bunker in te krijgen ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.
Ja, maar dat zei ik net, Marilien dacht steeds zei moet eruit, Jeroen moet weg, Marilien denk oh gelukkig dan nog met zijn 3e naar de finale, heel misschien win ik het van eline of pim, maar jeroen ziet ze misschien gewoon als haar grootste concurent, en ja voelt ff kut, vooral als degene je ook zo loopt te zuigen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef mooiiiiii het volgende:
De laatste paar weken had Jeroen wel groepsgevoel.Het spel duurt maar een paar weken.Marielin baalt gewoon van de afgelopen uren. met Jeroen
En is jaloers op Eline
En dat is haar zwakte.En daar zal Eline heel anders mee omgaan"en ik vind Eline af en toe echt wel irritant " maar liever irri als een zeikerd als Marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.
Ze laat zich teveel uit haar tent lokken.
heeee nog een Erik Dikeb fan?quote:
Peterquote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.
is niet zo raar, want Jeroen doet irritant tegen haar.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
Komt ie gegarandeerd terug om te spokenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerste fase voor Marielin, na de pauze was het winst voor Jeroen. Maar die laatste moet in die kist, over de muur, tussen al die anderen![]()
quote:
Nee, Jeroen heeft haar geconfronteerd met haar minputenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is niet zo raar, want Jeroen doet irritant tegen haar.
Nou, dan denk ik dat ze Jeroen zo het schuttersputje indouwdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef moha het volgende:
neeee niet slapen jeroen en marielin op wacht laten staan
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik ben vóór, Laat marielin hem klein maken! Hij heeft iedere keer het voordeel in positie door de opdracht/regie.... Laat ze de laatste dagen maar met z'n tweeen in de isoleer, wedden dat Jeroen huilend wegrent?
Marielin is de enige die Jeroen aan kan...
dat komt vanzelf wel goed hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef BobbyRond het volgende:
Danny, ouwe Robin Hood, je moet ingrijpen... Marielin staat onderaan
er zaten nog een lading argumenten tussen. heb je die echt niet gehoord of pastten die niet binnen jouw kadertje?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterk
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
Om over het dreigen met fysiek geweld maar te zwijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterk
dat zit ik de hele dag al te doen. heb er vandaag wel 5 of 6 gesloten of door een slotje gepostquote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Pek het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in:"Waar Danny wéér door slotjes heenpost"? Dank
Wees niet getreurd... Je moet blij zijn met het feit dat je het kan!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zit ik de hele dag al te doen. heb er vandaag wel 5 of 6 gesloten of door een slotje gepost
Aan kan? Hoe dan? Zodra je met scheldwoorden begint te gooien, heb je verloren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik ben vóór, Laat marielin hem klein maken! Hij heeft iedere keer het voordeel in positie door de opdracht/regie.... Laat ze de laatste dagen maar met z'n tweeen in de isoleer, wedden dat Jeroen huilend wegrent?
eindelijk want mijn hond wordt ongeduldig en hoe leg ik zoiets uit aan hem dat hij even moet wachtenquote:
Dat is niet gebeurd dus dan kun je lang zoeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef BobbyRond het volgende:
Heeft iemand trouwens iets van een filmpje op clipser of youtube waar de mensen uit de school klappen over Jeroen?
sensatiezoeker
er is niet zoveel slechts gezegd hoor. en marielin was misschien wel het aardigst over 'm.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef BobbyRond het volgende:
Heeft iemand trouwens iets van een filmpje op clipser of youtube waar de mensen uit de school klappen over Jeroen?
sensatiezoeker
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mooi geintje : Jeroen in de iso, de andere drie lopen nu naar boven. Dus 3 x 2500 euro uit de pot weg. Jeroen blijft met lege handen alleen achter in de bunker.
Ook dat ja. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Om over het dreigen met fysiek geweld maar te zwijgen
Kun je ook een keer zo'n 5 minuten over iets anders praten dan over hoe goed Marielin wel niet is?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ingetogen grommen en twee keer flink achter je oren krabben?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eindelijk want mijn hond wordt ongeduldig en hoe leg ik zoiets uit aan hem dat hij even moet wachten
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eindelijk want mijn hond wordt ongeduldig en hoe leg ik zoiets uit aan hem dat hij even moet wachten
Pim is niet dom hè, Maar Marielin is toch wel iets slimmerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef Marrije het volgende:
Pim ziet het goed, Marielin krijgt Jeroen niet van dr dak.
En dan gaat ie terug naar zijn "krikkemikkig hutje" in Frankrijk,.. ja ik denk dat ie daar heel erg mee zal zittenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mooi geintje : Jeroen in de iso, de andere drie lopen nu naar boven. Dus 3 x 2500 euro uit de pot weg. Jeroen blijft met lege handen alleen achter in de bunker.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
er is niet zoveel slechts gezegd hoor. en marielin was misschien wel het aardigst over 'm.
Zet ik mijn senseootje even voor aan de kantquote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
dan doe ik voor het groepsgevoel
[ afbeelding ]
Dan blijft die nog rustig. Daar zit geen agressie in, in tegenstelling tot Marielin.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef logicc123 het volgende:
met ze 3en tegen jeroen zou ik ook wel eens willen zien.
Ik zie hem liever lijkwitquote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Marrije het volgende:
Dat kleurtje staat Jeroen erg goed trouwens.
Slappe hap.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk: Jeroen pest Marielin.
Eline en Pim stellen zich neutraal op, uit angst om zelf slachtoffer te worden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef markvanrinsum het volgende:
dan doe ik voor het groepsgevoel
[ afbeelding ]
wat zit jij toch vol van Jeroen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Marielin slimmer dan Pim?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is niet dom hè, Maar Marielin is toch wel iets slimmer
en ja, 't was heel prima, dat etentje!
geregistreerd op: woensdag 29 april 2009 @ 11:26quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Maystro het volgende:
[..]
Kun je ook een keer zo'n 5 minuten over iets anders praten dan over hoe goed Marielin wel niet is?
Je valt nogal in de herhaling, wat dat betreft zijn jullie een goede match
Zeker welquote:
en niet eens een felicitatie?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef Rica het volgende:
[..]
aantal posts: 1
Dat denk ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
Nee jeroen, Pak die nep elientje maar eens aan. Die staat zo jankend boven dan
Nou, laten we het zo stellen: Marielin geeft meer blijk van enige intelligentie dan Pim.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zeker welfiguranten naar huis graag en Finale tussen Jeroen en Marielin.
Ja dat zou ik ook leuk vinden. Hoe hij zich dan voelt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef logicc123 het volgende:
met ze 3en tegen jeroen zou ik ook wel eens willen zien.
welkoooomquote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef Maystro het volgende:
[..]
en niet eens een felicitatie?
Bepaald het aantal poss tegenwoordig je status?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |