Iemand die 'em kent probeert hem weer terug de Bunker in te krijgen ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.
Ja, maar dat zei ik net, Marilien dacht steeds zei moet eruit, Jeroen moet weg, Marilien denk oh gelukkig dan nog met zijn 3e naar de finale, heel misschien win ik het van eline of pim, maar jeroen ziet ze misschien gewoon als haar grootste concurent, en ja voelt ff kut, vooral als degene je ook zo loopt te zuigen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef mooiiiiii het volgende:
De laatste paar weken had Jeroen wel groepsgevoel.Het spel duurt maar een paar weken.Marielin baalt gewoon van de afgelopen uren. met Jeroen
En is jaloers op Eline
En dat is haar zwakte.En daar zal Eline heel anders mee omgaan"en ik vind Eline af en toe echt wel irritant " maar liever irri als een zeikerd als Marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.
Ze laat zich teveel uit haar tent lokken.
heeee nog een Erik Dikeb fan?quote:
Peterquote:Op maandag 18 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.
is niet zo raar, want Jeroen doet irritant tegen haar.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
Komt ie gegarandeerd terug om te spokenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerste fase voor Marielin, na de pauze was het winst voor Jeroen. Maar die laatste moet in die kist, over de muur, tussen al die anderen![]()
quote:
Nee, Jeroen heeft haar geconfronteerd met haar minputenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is niet zo raar, want Jeroen doet irritant tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |