Nee was dat maar zo dan had ik ook met die chick gezoend. Wel ben ik een bekende van hem. Het leek hem wel wat dus ik vond het een topic waard.quote:
Hoezo ben jij bevooroordeeld?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zow dat komt even binnenstormen met een super idee
Waar ben jij geweest al die tijd?![]()
Ik zie dat wel zitten, maakt het voor mij de streams weer een beetje de moeite waard iig, maarja ik ben bevooroordeeld natuurlijk.
Je bent nieuw dusquote:
Kon je hem hier steunen dan? Volgens mij kennen ze dat woord hier niet. Ik heb me rot gestemd op de website dus mijn steun was er daar wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent nieuw dusmen kent mij hier als Peter-fan dus verbaast het niemand dat ik je plan leuk vind waarschijnlijk.
Maar je kent Peter dus? Waar ben je al die tijd geweest man, we hadden je steun veel eerder kunnen gebruiken.
Dat is hij ook....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Spooky4u het volgende:
Peter is blij dat ie eruit is als hij dit ziet
Ja ik ook alhoewel ik hem wel grappig vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben de melodie van 't nummer nu al vergeten, iets met yell & gel.
Geen idee hoe dat moet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou voor de liefhebbers dan
Maar Recall, waarom gooi je er geen polletje tegenaan in dit topique
Ik zou graag anders zien. Zonder hem en Jeroen was The Bunker heel anders verlopen. Je hebt altijd aparte mensen nodig anders is er geen ruk aan.,..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
nee, eruit is eruit
is al over gestemd. helaas pindakaas.
lolquote:
Marielin is ook blij dat ze Jeroen terug ziet....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Spooky4u het volgende:
Peter is blij dat ie eruit is als hij dit ziet
je kunt het wel anders willen zien aaltje, maar er is al een wildcardpoll geweest bij de bunker en dat was een keiharde nee. dus...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Recall het volgende:
[..]
Ik zou graag anders zien. Zonder hem en Jeroen was The Bunker heel anders verlopen. Je hebt altijd aparte mensen nodig anders is er geen ruk aan.,..
A: Schrijf m'n naam goed B: Wat ben je voor nul als FOK! oprichter om mijn naam over het topic te gooien. Je neemt toch niks voor niks een nickname hier. C: Peter en Jeroen maakten tenminste nog leuke beelden. Dat is nu weg. D: Volgens mij neigt deze poll meer naar JA als naar NEE. Dit gaat over 1 bepaald persoon en niet over 1 van de weggestemdenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt het wel anders willen zien aaltje, maar er is al een wildcardpoll geweest bij de bunker en dat was een keiharde nee. dus...
Hij wil iedereen dissen. Lijkt mij leuke tv.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Alleen als hij Jeroen komt dissen, anders mag hij lekker thuisblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |