Zit je een film te kijken met een Marielin er in?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft de regie ook al door
goed gedaan
En wat zou ze haar missenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Willie_Wortel het volgende:
Geef die vrouw een peuk dan houd ze der smoel voor 10 minuten
Je kunt zeggen wat je wilt. Marielin is de enige die het spel keihard speelt. De tactiek is erg slim. nu ook weer, erg slimme move.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef akveor het volgende:
Marielin zegt nu dat ze niet meer naar Frankrijk wil. Ze voelt zich duidelijk genaaid.
een spelletje hoort eerlijk gespeeld te worden. met open vizier. en de opzet van deze fake-exit is verworden tot een mogelijkheid Jeroen de mogelijkheid te geven de boel op stang te jagen. En ik ben blij dat ik de naam FOK! bij deze actie weg heb laten halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Kwetsen ? ze zitten in een spelletje, ik mag toch hopen dat ze in real life wel eens erger is gekwetst anders staat 'r nog heel wat te wachten, come on zeg
Treitershowtje heb je er van gemaakt Bart. Valt me erg tegen.quote:
Ik begin Pim steeds leuker te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is en blijft mijn echte favoriet![]()
en nog bedankt
Pim heeft dat vanmiddag al tegen jeroen gezegd... 1 op 1!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja Pim zei net nog dat Jeroen soms te ver ging, ik vind het nogal hypocriet dat ze nu hun mond houden.
Alles beter dan dat ze blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Marilien heeft groot gelijk,zou me ook niet laten beetnemen .
Dan zou ik mooi denken ik pak jullie mooi terug met minder prijzengeld.
Ze reageert gewoon niet goed, maar dat ligt echt bij haar zelfquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee. Stel dat het andersom was. Hadden we dezelfde vragen gesteld, en Marielin in de gelegenheid gesteld om af te luisteren.
Hou toch op zegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
een spelletje hoort eerlijk gespeeld te worden. met open vizier. en de opzet van deze fake-exit is verworden tot een mogelijkheid Jeroen de mogelijkheid te geven de boel op stang te jagen. En ik ben blij dat ik de naam FOK! bij deze actie weg heb laten halen.
Ze gaat hem hoeken!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik lach me kapot... Dit is marielin op halve kracht.... ben benieuwd hoelang Jeroen het trekt...
meneer fuhrer mag zelf alles zeggen ,maar als een ander tegen hem in gaat.........dan kan meneertje daar niet tegen en gaat effe slyachtige neigingen vertonen........danny laat zich een beetje kennenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Lekker gaan dwergwerpen met die Danny!!!
Ja, eerst Peter en nu Marielin die dreigt met slaan. Ik zeg: zodra iemand dreigt met fysiek geweld: opzouten!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Treitershowtje heb je er van gemaakt Bart. Valt me erg tegen.
Ja Regie, polletje!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Espabilado het volgende:
Kunnen we de ruzie morgenavond voortzetten, moet aan de studie
Haha;)!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef lunareclipse het volgende:
Het is wel de BUNKER hoor!!!! en nu meteen dreigen. tjonge tjonge
wtfquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar ik zie dat er COS'ers behoorlijk actief zijn![]()
Top 100 van zondag 17 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 287 Danny
008. 155 D.
011. 140 MeraViglioSa
014. 130 akveor
014. 130 Espabilado
016. 129 Toverheks
021. 106 Deisyy
024. 105 mazaru
028. 103 Rainesz
031. 098 Bunker-Renate
031. 098 Laysa
033. 096 mooiiiiii
038. 090 Peter6000
041. 089 snetje
051. 081 Stefan
051. 081 beequeen
058. 076 wicky.
062. 074 Lavenderr
062. 074 FuTilE
069. 067 Disana
071. 065 Neemmijnietserieus
071. 065 ruudpuntenel
074. 064 Marrije
081. 061 Dementor
097. 057 Spooky4u
097. 057 Kaat38
Excuses al ik een COS'er die wel in de lijst stond verwijderd heb
de hele actie was kut in deze opzet. het is nu een achterbaks spelletje geworden, wat het in de oorspronkelijke opzet niet was.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee. Stel dat het andersom was. Hadden we dezelfde vragen gesteld, en Marielin in de gelegenheid gesteld om af te luisteren.
Ze was al een favo maar dat maakt het afquote:
Ik begin bijna te denken dat dit niet echt Micha is...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt. Marielin is de enige die het spel keihard speelt. De tactiek is erg slim. nu ook weer, erg slimme move.
Marielin zegt tenminste wat ze vind en daar heeft Jeroen genoeg moeite mee...
Ik lach me kapot... Dit is marielin op halve kracht.... ben benieuwd hoelang Jeroen het trekt...
hij heeft weinig in te brengen idd. wat een pussy.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Micha164 het volgende:
Meet Marielin....
The show must go on...
Maar nu op Marielin haar manier...
FF wennen hè Jeroen???
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar normaal gesproken zet ik altijd Flauw en Pitteman op om bij in slaap te vallen. Bij Knevel en van den Brink erger ik me te veel aan het onderstrooms kabbelende, tergende EO-toontje om er snel bij in te kunnen dutten
Ze reageert boven verwachtingquote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze reageert gewoon niet goed, maar dat ligt echt bij haar zelf
Triest figuur.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef moha het volgende:
hahaha ze wil hem gaan slaan als hij door gaat hoe zielig is ze
Hahaha Ze geeft in ieder geval goed weerwoord!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Micha164 het volgende:
Meet Marielin....
The show must go on...
FF wennen hè Jeroen???
Nee hoor, ze slaat never nooit. Wel 7 jaar karate, dus wat dat betreft.... Nee ze houdt zich in, dit is ook het spel...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was al een favo maar dat maakt het af
Okay toen was ik aan het werk dus dat heb ik gemist, dan heb ik niks gezegd over Pim.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Resii het volgende:
[..]
Pim heeft dat vanmiddag al tegen jeroen gezegd... 1 op 1!
Ben je net zo dom en blind als die geweldige vriendin van je.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt. Marielin is de enige die het spel keihard speelt. De tactiek is erg slim. nu ook weer, erg slimme move.
Die andere helpen haar toch ook niet,dus wat groepsgevoel.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Tessio het volgende:
[..]
Alles beter dan dat ze blijft.
En goh, wat een groepsgevoel.
Geeft niet;)! maar hij had verteld, dat hij jeroen soms te kinderachtig vind enz.. dusja!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Okay toen was ik aan het werk dus dat heb ik gemist, dan heb ik niks gezegd over Pim.
Van mij mag ze... ik zit al weken te wachten tot Jeroen door iemand aangepakt wordt. En van Marielin verwacht ik dit. Jammer dat het zo lang moet duren. Maar ze komt los....quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Micha164 het volgende:
[..]
over Marielin mag je dat zeggen, over een user nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Ben je net zo dom en blind als die geweldige vriendin van je.
Even ter verduidelijking ze is mijn favoquote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze slaat never nooit. Wel 7 jaar karate, dus wat dat betreft.... Nee ze houdt zich in, dit is ook het spel...
Kom op Danny, ze wordt gevoerd en toont zwakte door min of meer over de zeik te gaan, da's niet de kracht van Jeroen maar de zwakte van Marielin, een spel dat op fora ook vaak genoeg wordt gespeeld, of niet ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
een spelletje hoort eerlijk gespeeld te worden. met open vizier. en de opzet van deze fake-exit is verworden tot een mogelijkheid Jeroen de mogelijkheid te geven de boel op stang te jagen. En ik ben blij dat ik de naam FOK! bij deze actie weg heb laten halen.
Ze had hem al bijna gebroken toen hij trillend op de grond lag.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Micha164 het volgende:
Meet Marielin....
The show must go on...
FF wennen hè Jeroen???
ook mijn kontquote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Van mij mag ze... ik zit al weken te wachten tot Jeroen door iemand aangepakt wordt. En van Marielin verwacht ik dit. Jammer dat het zo lang moet duren. Maar ze komt los....![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
En terechtquote:
Je neemt steeds meer de regie, steeds meer invloed pak je, de overlevers zijn verworden tot een speeltje van de redactie. Jammer Bartquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Ben je net zo dom en blind als die geweldige vriendin van je.
Gewoon gaan met die banaan, deze confrontatie is al te lang uitgesteld... Gaan met het spel. met die druppel had ze keihard gewonnen. Daarom ben ik zo ontzettend vóór zware opdrachten... Overleven, Marielin trekt het wel.... Tot het uiterste!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef lies1958 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk marielin heeft die andere ook niet nodig. Maar ik vind het wel lullig want ze vinden precies hetzelfde dat hij loopt te zuigen. Hebben ze allebei gezegd.
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
jammer dat Peter er niet bij is, was helemaal mooi geworden
Ja idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh na een kwartier zegt Mevr. Duck dat ze het wel leuk willen houden, ppfftttt scheinheilig wijf zeg had ze gelijk moeten zeggen.
Waarom? Eline mag toch ook haar mening geven? Of is dat alleen voorbehouden aan Marielin en Jeroen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh na een kwartier zegt Mevr. Duck dat ze het wel leuk willen houden, ppfftttt scheinheilig wijf zeg had ze gelijk moeten zeggen.
Kan.... het is denk ik ff aftasten.... het is de eerste echte confrontatie in deze Bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.
Ze laat zich teveel uit haar tent lokken.
jij kijkt een andere rel dan ik, want ik hoor jeroen alleen maar stotterenquote:
Juist wel! Keiharde confrontaties... Gaan met die banaan... Marielin houdt het wel vol...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef wicky. het volgende:
[..]
En terechtMaarja... ze moet zich niet zo gek laten maken door hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |