eline is veel te bang dat zij de lading over zich heen krijgtquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
wat ik niet snap is dat pim en eline er nu niet tussen komen en tegen jeroen zeggen dat hij eens moet kappen met dat gesar. Eline vond het toch ook niet leuk dat hij dat deed zei ze in de iso. Waarom nu niet tegen jeroen rechtstreeks.
was het wel een tikfout? was het misschien om ons te fucken? questions questions questions ....quote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, was een tikfout van bart zelf gisteren.
misschien durven ze dat niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
wat ik niet snap is dat pim en eline er nu niet tussen komen en tegen jeroen zeggen dat hij eens moet kappen met dat gesar. Eline vond het toch ook niet leuk dat hij dat deed zei ze in de iso. Waarom nu niet tegen jeroen rechtstreeks.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar ik zie dat er COS'ers behoorlijk actief zijn![]()
Top 100 van zondag 17 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Excuses al ik een COS'er die wel in de lijst stond verwijderd heb
*kijkt om zich heen*quote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef Madelonna het volgende:
Je lijkt wel Marielin, jezelf maar steeds de hemel in prijzen, Gewoon doorgaan ermee! Je bereikt er niets mee.
Nee, maar normaal gesproken zet ik altijd Flauw en Pitteman op om bij in slaap te vallen. Bij Knevel en van den Brink erger ik me te veel aan het onderstrooms kabbelende, tergende EO-toontje om er snel bij in te kunnen duttenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je alleen maar nederland1?? ik kan hem ook op een andere zender zetten hoor![]()
Denk dat Jeroen een redelijk vrije invulling heeft van zijn rol....quote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef spapaars het volgende:
Mindfuck is dus gewoon iemand proberen te kwetsen. Bart?
Ik denk dat ook dat hem, net als de rest, geen ene ruk boeitquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef Marrije het volgende:
Ik dénk dat Jeroen over de zeik is om wat Eline over hem zei, dat ze op het laatst geen vriendjes meer waren. En hij reageert zich ff af op Marielin.
zo zouw je het natuurlijk ook kunnen bekijken blomstquote:Op maandag 18 mei 2009 23:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ik sta er niet in, en dat is een gezond teken
Die cavia's doen 't 'm.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef Danny het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
vrouw, kinderen, katten, cavia's, eigen huis, goedlopende website
wat heb jij zoal bereikt?
Gaan we weer. Lekker gaan dwergwerpen met die Danny!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef Danny het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
vrouw, kinderen, katten, cavia's, eigen huis, goedlopende website
wat heb jij zoal bereikt?
Doe met je mee, vlak voor dat de poll sluit voor eliminatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef sherry777 het volgende:
heerlijk die Jeroen, zie ik graag!!! even wat extra credits!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |