quote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik zeg ikhoudervan........lekker marielintje pesten............
eigenlijk jammer ... zo verpest ze het voor de streamer...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Micha164 het volgende:
Marielin maakt de nep eliminatie tot helemaal niks.
Ze is de enige die tegen Jeroen durft in te gaan, en hoe! De eerlijkheidsfactor ligt voor 100% bij Marielin.
Ze heeft de situatie compleet getakled. Geen indruk, geen energie, geen resultaat...
dat wil ik nog wel graag horen, dan wacht ik nog even met de hond uitlatenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef dieenebart het volgende:
Jeroen hebben we laten zitten, in zijn eentje. Hij heeft wel een briefje in zijn zak waarop staat dat hij mee doet aan een mindfuck exit. dat mag hij laten zien, als hij te ver in het nauw wordt gedreven.
Jeroen komt straks ook nog voor een gesprekje in de 'idoleercel'.
Heb verder geen problemen met wimpey als ie maar antwoord geeft op m,n vraag en niet de boel drukt hij concludeerd iets en als ik ernaar vraag krijg ik geen antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop, dat je collega's op je werk jou ook zo vocaliseren. Hoewel ik begreep, dat dat anders was
Wim, geef het op, je hebt al via meerdere fora, je kromme standpunten en kreten geprobeerd te slijten.
Daar heeft ie recht op, tis zijn vriendin en daar mag je blind voor zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef moha het volgende:
[..]
hahahaha ben je blind of zow ze ging helemaal uit dr dak en kon het niet uitstaan dat jeroen meer wist dan zij
Ik geloof niet dat het een geheime missie isquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
Nu is het gewoon weer een geheime missie voor jeroen, waarbij hij gewoon munitie krijgt om de boel op te naaien. How low can you go...
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat roept Jeroen al dagen, ik denk niet dat hij een extra duwtje van de regie nodig had, hoor
Fquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "Ik snap er allemaal niks meer van, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling!"
Ze kan haar woedde over Jeroen's terugkeer nauwelijks verhullen..
jeroen wint het niet van marielin hoor. ze wint het met gemak op argumenten. Op zich is dat niet moeilijk want hij baseert zijn gedram op verzinsels. Hij moet teveel zijn best doen om te stoken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef moha het volgende:
[..]
hahahaha ben je blind of zow ze ging helemaal uit dr dak en kon het niet uitstaan dat jeroen meer wist dan zij
tuuuurlijk en ik heb recht op mijn meningquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heeft ie recht op, tis zijn vriendin en daar mag je blind voor zijn
Zo'n vergrootspiegel, eentje van 50 bij 50cmquote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef snetje het volgende:
[..]
*zucht* dat je het nog uit moet leggen ook nog .... errug ...![]()
een dag allemaal spiegels ophangen lijkt me ook wel een goeie...
Heb je alleen maar nederland1?? ik kan hem ook op een andere zender zetten hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef FuTilE het volgende:
He bah, Knevel en Van den Brink weer op TV...
Beter een slimme lul dan een domme kutquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Ja Danny ik heb mijn intelligentie niet tussen mijn benen hangen, zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |