Zit je een film te kijken met een Marielin er in?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft de regie ook al door
goed gedaan
En wat zou ze haar missenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Willie_Wortel het volgende:
Geef die vrouw een peuk dan houd ze der smoel voor 10 minuten
Je kunt zeggen wat je wilt. Marielin is de enige die het spel keihard speelt. De tactiek is erg slim. nu ook weer, erg slimme move.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef akveor het volgende:
Marielin zegt nu dat ze niet meer naar Frankrijk wil. Ze voelt zich duidelijk genaaid.
een spelletje hoort eerlijk gespeeld te worden. met open vizier. en de opzet van deze fake-exit is verworden tot een mogelijkheid Jeroen de mogelijkheid te geven de boel op stang te jagen. En ik ben blij dat ik de naam FOK! bij deze actie weg heb laten halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Kwetsen ? ze zitten in een spelletje, ik mag toch hopen dat ze in real life wel eens erger is gekwetst anders staat 'r nog heel wat te wachten, come on zeg
Treitershowtje heb je er van gemaakt Bart. Valt me erg tegen.quote:
Ik begin Pim steeds leuker te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is en blijft mijn echte favoriet![]()
en nog bedankt
Pim heeft dat vanmiddag al tegen jeroen gezegd... 1 op 1!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja Pim zei net nog dat Jeroen soms te ver ging, ik vind het nogal hypocriet dat ze nu hun mond houden.
Alles beter dan dat ze blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Marilien heeft groot gelijk,zou me ook niet laten beetnemen .
Dan zou ik mooi denken ik pak jullie mooi terug met minder prijzengeld.
Ze reageert gewoon niet goed, maar dat ligt echt bij haar zelfquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee. Stel dat het andersom was. Hadden we dezelfde vragen gesteld, en Marielin in de gelegenheid gesteld om af te luisteren.
Hou toch op zegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
een spelletje hoort eerlijk gespeeld te worden. met open vizier. en de opzet van deze fake-exit is verworden tot een mogelijkheid Jeroen de mogelijkheid te geven de boel op stang te jagen. En ik ben blij dat ik de naam FOK! bij deze actie weg heb laten halen.
Ze gaat hem hoeken!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik lach me kapot... Dit is marielin op halve kracht.... ben benieuwd hoelang Jeroen het trekt...
meneer fuhrer mag zelf alles zeggen ,maar als een ander tegen hem in gaat.........dan kan meneertje daar niet tegen en gaat effe slyachtige neigingen vertonen........danny laat zich een beetje kennenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Lekker gaan dwergwerpen met die Danny!!!
Ja, eerst Peter en nu Marielin die dreigt met slaan. Ik zeg: zodra iemand dreigt met fysiek geweld: opzouten!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Treitershowtje heb je er van gemaakt Bart. Valt me erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |