ook mijn kontquote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Van mij mag ze... ik zit al weken te wachten tot Jeroen door iemand aangepakt wordt. En van Marielin verwacht ik dit. Jammer dat het zo lang moet duren. Maar ze komt los....![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef snetje het volgende:
en we hebben een 2e Peter ... ik ga weg anders hoor ... ik ram je zo....
waar zijn die andere 2 figuranten nu dan? horen die nu niet in te grijpen? stelletje scheiterds!!
groepsgevoel mijn kont!!
En terechtquote:
Je neemt steeds meer de regie, steeds meer invloed pak je, de overlevers zijn verworden tot een speeltje van de redactie. Jammer Bartquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee. Stel dat het andersom was. Hadden we dezelfde vragen gesteld, en Marielin in de gelegenheid gesteld om af te luisteren.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Ben je net zo dom en blind als die geweldige vriendin van je.
Gewoon gaan met die banaan, deze confrontatie is al te lang uitgesteld... Gaan met het spel. met die druppel had ze keihard gewonnen. Daarom ben ik zo ontzettend vóór zware opdrachten... Overleven, Marielin trekt het wel.... Tot het uiterste!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef lies1958 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk marielin heeft die andere ook niet nodig. Maar ik vind het wel lullig want ze vinden precies hetzelfde dat hij loopt te zuigen. Hebben ze allebei gezegd.
Met dit soort momenten mis ik Peter ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
jammer dat Peter er niet bij is, was helemaal mooi geworden
Ja idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh na een kwartier zegt Mevr. Duck dat ze het wel leuk willen houden, ppfftttt scheinheilig wijf zeg had ze gelijk moeten zeggen.
Waarom? Eline mag toch ook haar mening geven? Of is dat alleen voorbehouden aan Marielin en Jeroen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh na een kwartier zegt Mevr. Duck dat ze het wel leuk willen houden, ppfftttt scheinheilig wijf zeg had ze gelijk moeten zeggen.
Kan.... het is denk ik ff aftasten.... het is de eerste echte confrontatie in deze Bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar het eerste gedeelte sterk, maar nu zie ik haar toch als verliezer.
Ze laat zich teveel uit haar tent lokken.
jij kijkt een andere rel dan ik, want ik hoor jeroen alleen maar stotterenquote:
Juist wel! Keiharde confrontaties... Gaan met die banaan... Marielin houdt het wel vol...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef wicky. het volgende:
[..]
En terechtMaarja... ze moet zich niet zo gek laten maken door hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |