Nou, dan denk ik dat ze Jeroen zo het schuttersputje indouwdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef moha het volgende:
neeee niet slapen jeroen en marielin op wacht laten staan
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik ben vóór, Laat marielin hem klein maken! Hij heeft iedere keer het voordeel in positie door de opdracht/regie.... Laat ze de laatste dagen maar met z'n tweeen in de isoleer, wedden dat Jeroen huilend wegrent?
Marielin is de enige die Jeroen aan kan...
dat komt vanzelf wel goed hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef BobbyRond het volgende:
Danny, ouwe Robin Hood, je moet ingrijpen... Marielin staat onderaan
er zaten nog een lading argumenten tussen. heb je die echt niet gehoord of pastten die niet binnen jouw kadertje?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterk
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
Om over het dreigen met fysiek geweld maar te zwijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
hem uitmaken voor sukkel en mafkees is nou niet echt sterk
dat zit ik de hele dag al te doen. heb er vandaag wel 5 of 6 gesloten of door een slotje gepostquote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Pek het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in:"Waar Danny wéér door slotjes heenpost"? Dank
Wees niet getreurd... Je moet blij zijn met het feit dat je het kan!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zit ik de hele dag al te doen. heb er vandaag wel 5 of 6 gesloten of door een slotje gepost
Aan kan? Hoe dan? Zodra je met scheldwoorden begint te gooien, heb je verloren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik ben vóór, Laat marielin hem klein maken! Hij heeft iedere keer het voordeel in positie door de opdracht/regie.... Laat ze de laatste dagen maar met z'n tweeen in de isoleer, wedden dat Jeroen huilend wegrent?
eindelijk want mijn hond wordt ongeduldig en hoe leg ik zoiets uit aan hem dat hij even moet wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |